Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Optimal Call

Što je Optimal Call?

Optimal Call je slovački pružatelj VoIP i komunikacijskih usluga. Nude usluge kompanijama i individualnim klijentima iz Slovačke i Češke. Osim glasovnih poziva, Optimal Call nudi mogućnost kupnje ekskluzivnih brojeva telefona koje je jednostavno zapamtiti, na temelju različitih geografskih lokacija.

Druge usluge uključuju pozivni centar, zajedničku vezu s drugim kompanijskim sustavima kao što su telefonske mreže CRM, SIP Trunking i CPBX (Cloud Private Branch Exchange).

Kako mogu koristiti Optimal Call s LiveAgent-om?

Ako tražite pružatelja VoIP usluge, Optimal Call može obrađivati internetske pozive i dati vam telefonski broj. Možete dodati ovaj broj telefona u LiveAgent kako biste napravili službu za korisnike na više kanala s pozivnim centrom

Kada dodate svoj broj u LiveAgent, možete ga početi koristiti u svojstvu svog glavnog softvera za pozivni centar. LiveAgent nudi mnogo značajki za olakšavanje vaših radnih tokova te olakšava upravljanje pozivima korisnika, zahvaljujući značajkama pozivnog centra i automatizaciji

Call Center Software Demo | LiveAgent

Koliko stoji integracija Optimal Call s LiveAgent-om?

Iako je Optimal Call usluga koja se plaća s posebnim tarifama, integracija s LiveAgent-om ne stoji ništa dodatno. Možete besplatno dodati svoj Optimal Call broj telefona u LiveAgent službu za korisnike i početi s pozivima. 

Koje su prednosti korištenja Optimal Call?

  • Pristupačne cijene tarifa
  • Mnogo usluga za pojedince i kompanije
  • Ekskluzivni brojevi telefona koji se lako pamte
  • CPBX i SIP veze

Ready to set up your call center?

Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!

FREE TRIAL

Kako mogu integrirati Optimal Call s LiveAgent-om?

Optimal Call je već uključen u vaš LiveAgent račun, stoga nema potrebe ni za aktivacijom dodataka ni stvaranjem integracija s uslugama treće strane. Dodajte svoj Optimal Call broj i počnite pozivati. Ovako ćete to uraditi.

  • Trebat će vam vaše Optimal Call korisničko ime, lozinka i broj telefona. Prijavite se u svoj Optimal Call račun ili napravite novi. Primit ćete e-poštu sa svojim novim korisničkim imenomlozinkom i brojem telefona nakon završetka registracije.
Optimal Call
Kliknite za registraciju
  • Informacije možete pronaći i u dijelu profila svog Optimal Call računa. Pripremite informacije za sljedeće korake. 
Optimal Call
Informacija o profilu Optimal Call
  • Otvorite svoj LiveAgent račun i idite na Configuration > Call > Numbers narančasti gumb kako biste dodali novi broj u LiveAgent i odaberite Optimal Call s popisa pružatelja VoIP usluge.
Optimal Call
Optimal Call na popisu pružatelja VoIP usluge
  • Unesite svoje korisničko imelozinku i Optimal Call broj u sljedećem odjeljku. Broju možete dati i naziv, odabrati predbroj za biranje vanjskih brojeva, odjel koji će obrađivati pozive s ovog broja i upaliti snimanje poziva. Kada završite, kliknite na Add na dnu prozora. 
Optimal Call
OptimalCall konfiguracija

Vaš Optimal Call broj telefona je sada spojen s LiveAgent-om te možete početi uspostavljati i primati pozive. Želite li saznati više o LiveAgent-u? Pogledajte video kako biste vidjeli koje mogućnosti nudimo. 

LiveAgent Product Tour

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Što je Optimal Call?

Optimal Call je slovački pružatelj VoIP i komunikacijskih usluga. Nudi usluge za korisnike u Slovačkoj i Češkoj. 

Koliko stoji integracija Optimal Call u LiveAgent-u?

Intergracija s Optimal Call je uključena u tarifu i nema dodatnih troškova. Možete dodati svoj broj i početi s pozivima bez dodatnog plaćanja.

Kako mogu integrirati Optimal Call s LiveAgent-om?

Optimal Call je ugrađen u LiveAgent te nema potrebe ni za dodacima ni uslugama treće strane. Sve što trebate uraditi jest dodati svoj broj i unijeti neke informacije o računu. 

  • Idite na Configuration > Call > Numbers u LiveAgent-u
  • Napravite novi broj i odaberite Optimal Call kao svog pružatelja VoIP usluge
  • Unesite svoje korisnično ime, lozinku, broj i ostale pojedinosti
  • Kliknite na Add i gotovi ste

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo