Partner
Što je Optimal Call?
Optimal Call je slovački pružatelj VoIP i komunikacijskih usluga. Nude usluge kompanijama i individualnim klijentima iz Slovačke i Češke. Osim glasovnih poziva, Optimal Call nudi mogućnost kupnje ekskluzivnih brojeva telefona koje je jednostavno zapamtiti, na temelju različitih geografskih lokacija.
Druge usluge uključuju pozivni centar, zajedničku vezu s drugim kompanijskim sustavima kao što su telefonske mreže CRM, SIP Trunking i CPBX (Cloud Private Branch Exchange).
Kako mogu koristiti Optimal Call s LiveAgent-om?
Ako tražite pružatelja VoIP usluge, Optimal Call može obrađivati internetske pozive i dati vam telefonski broj. Možete dodati ovaj broj telefona u LiveAgent kako biste napravili službu za korisnike na više kanala s pozivnim centrom.
Kada dodate svoj broj u LiveAgent, možete ga početi koristiti u svojstvu svog glavnog softvera za pozivni centar. LiveAgent nudi mnogo značajki za olakšavanje vaših radnih tokova te olakšava upravljanje pozivima korisnika, zahvaljujući značajkama pozivnog centra i automatizaciji.
Koliko stoji integracija Optimal Call s LiveAgent-om?
Iako je Optimal Call usluga koja se plaća s posebnim tarifama, integracija s LiveAgent-om ne stoji ništa dodatno. Možete besplatno dodati svoj Optimal Call broj telefona u LiveAgent službu za korisnike i početi s pozivima.
Koje su prednosti korištenja Optimal Call?
- Pristupačne cijene tarifa
- Mnogo usluga za pojedince i kompanije
- Ekskluzivni brojevi telefona koji se lako pamte
- CPBX i SIP veze
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial and create your call center today!
Kako mogu integrirati Optimal Call s LiveAgent-om?
Optimal Call je već uključen u vaš LiveAgent račun, stoga nema potrebe ni za aktivacijom dodataka ni stvaranjem integracija s uslugama treće strane. Dodajte svoj Optimal Call broj i počnite pozivati. Ovako ćete to uraditi.
- Trebat će vam vaše Optimal Call korisničko ime, lozinka i broj telefona. Prijavite se u svoj Optimal Call račun ili napravite novi. Primit ćete e-poštu sa svojim novim korisničkim imenom, lozinkom i brojem telefona nakon završetka registracije.

- Informacije možete pronaći i u dijelu profila svog Optimal Call računa. Pripremite informacije za sljedeće korake.

- Otvorite svoj LiveAgent račun i idite na Configuration > Call > Numbers narančasti gumb kako biste dodali novi broj u LiveAgent i odaberite Optimal Call s popisa pružatelja VoIP usluge.

- Unesite svoje korisničko ime, lozinku i Optimal Call broj u sljedećem odjeljku. Broju možete dati i naziv, odabrati predbroj za biranje vanjskih brojeva, odjel koji će obrađivati pozive s ovog broja i upaliti snimanje poziva. Kada završite, kliknite na Add na dnu prozora.

Vaš Optimal Call broj telefona je sada spojen s LiveAgent-om te možete početi uspostavljati i primati pozive. Želite li saznati više o LiveAgent-u? Pogledajte video kako biste vidjeli koje mogućnosti nudimo.
Frequently asked questions
Što je Optimal Call?
Optimal Call je slovački pružatelj VoIP i komunikacijskih usluga. Nudi usluge za korisnike u Slovačkoj i Češkoj.
Koliko stoji integracija Optimal Call u LiveAgent-u?
Intergracija s Optimal Call je uključena u tarifu i nema dodatnih troškova. Možete dodati svoj broj i početi s pozivima bez dodatnog plaćanja.
Kako mogu integrirati Optimal Call s LiveAgent-om?
Optimal Call je ugrađen u LiveAgent te nema potrebe ni za dodacima ni uslugama treće strane. Sve što trebate uraditi jest dodati svoj broj i unijeti neke informacije o računu.
- Idite na Configuration > Call > Numbers u LiveAgent-u
- Napravite novi broj i odaberite Optimal Call kao svog pružatelja VoIP usluge
- Unesite svoje korisnično ime, lozinku, broj i ostale pojedinosti
- Kliknite na Add i gotovi ste
LiveAgent demo nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, Samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i upravljanje emailovima. LiveAgent nudi podršku, podršku za prebacivanje podataka i zapis izmjena. Poduzeće ima nagrade i certifikate te recenzije korisnika. LiveAgent nudi VoIP partnere, affiliate program i partnerske programe. Postoji i blog, rječnik, akademija, predlošci, webinari i testiranje brzine tipkanja. Sustav je dostupan putem plaćanja i besplatnog probnog razdoblja. Sales kontakti su dostupni putem broja ili društvenih mreža. LiveAgent nudi newsletter za dobivanje najnovijih ažuriranja i popusta. Quality Unit drži sva prava. Postoji uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti, GDPR i sitemap.
Efikasan softver za odlazne pozive
LiveAgentova značajka omogućuje B2B prodajnim agentima brzu i praktičnu obradu odlaznih interakcija u nekoliko klikova, uključujući pozive i e-poštu. Njihov CRM softver pruža detaljne uvide o kupcima za proaktivni kontakt i učinkovitu prodaju.
LiveAgent nudi razne programe, uključujući softver za korisničku podršku, VoIP sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra te sustav za upravljanje pritužbama. LiveAgent također nudi podršku, blog, akademiju, predloške te testove. Oni su svojom nagradom i recenzijama korisnika vrlo cijenjeni. LiveAgent nudi demo te brojne načine za kontakt. Sva prava su pridržana.
Tražite alternativu za Novocall?
LiveAgent je popularna usluga za podršku koja nudi različite funkcije, poput chat-a uživo, integracije sa društvenim mrežama, obrascima za kontakt i bazama podataka. Mnogi korisnici su zadovoljni stabilnim radom ove usluge, čak i na mobilnim platformama. Oni koji su prešli na LiveAgent iz drugih sličnih sustava su ju hvalili zbog cijene, značajki i korisničke podrške koju pružaju. Neki su čak rekli da je LiveAgent pobijedio druge sustave u svakom pogledu. Mnoge osobe su prešle na LiveAgent nakon neugodnog iskustva sa Zendeskom. Međutim, postoje i oni koji su isprobali oba sustava i izabrali LiveAgent zbog njegove jednostavnije upotrebe i velike funkcionalnosti.