Partner
Slijedite vodič za integraciju naznačen ispod kako bi mogli početi koristiti CloudApp s LiveAgent-om.
- Prijavite se za CloudApp i prijavite se u svoj LiveAgent račun
- Počnite dodavati linkove ili sadržaj u LiveAgent
Što je CloudApp?
CloudApp je softverska kompanija koja se specijalizirala za pružanje cloud-based softverskih aplikacija za snimke videa i ekrana.
Kako je možete iskoristiti?
Snimite svoj zaslon
CloudApp omogućava vašem timu snimku videa svega na vašem ekranu, iz kartice pretraživača ili interakcijom u izvornoj Windows ili Mac aplikaciji, koja može biti dijeljena izravno u svaki LiveAgent tiket, chat, forum post ili stanicu baze znanja.

Uredite i pribilježite
Donesite zadovoljstvo svojim klijentima ukidanjem naprijed-nazad komunikacije. Pređite brzo na stvar unutar LiveAgent-a. Komunicirajte 300% brže naglašavanjem dijela na stranici kako bi trenutačno dobili sugestiju ili povratnu informaciju.

Dodajte izravno u LiveAgent
Uhvatite snimku ili sliku zaslona i CloudApp automatski kreira link za dijeljenje. Želite prikazati pretpregled? Jednostavno, povucite i ispustite!

Frequently Asked Questions
Što je CloudApp?
CloudApp vam omogućuje snimanje vlastitog ekrana. Nadalje, sprema podatke u cloud tako da su vam uvijek dostupni.
Kako možete integrirati CloudApp s LiveAgent-om?
Korisnička služba ima puno korisničkih upita svaki dan. CloudApp omogućuje vašem timu snimanje i dijeljenje videa s vašim klijentima. To poboljšava efikasnost vaše korisničke službe/podrške. Nadalje, jednostavno dijeljenje linka za video unutar LiveAgent-a također može povećati zadovoljstvo vaših klijenata.
LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
Softver za helpdesk olakšava upravljanje korisničkom podrškom i poboljšava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi integraciju s različitim kanalima komunikacije.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
"Informative piece on marketing strategies for HR professionals, providing insights on effective branding and employee engagement."