Partner
Što je ShipStation?
ShipStation je softver za otpremu proizvoda za internet trgovce koji koristi više kanala. Uključuje značajke i alate kao što su pošiljke u hrpama, snižene cijene dostave, rukovođenje korisnika, i prilagođeno brendiranje. Upravljajte isporukom Vaših internetskih trgovina s lakoćom.
Kako ga možete koristiti?
Koristite ShipStation integraciju da biste pratili novosti i ažuriranja o Vašim korisnicima, isporučenim artiklima i narudžbama. Također ga možete koristiti za izradu narudžbi, stvaranje razgovora i rukovodstvo korisnicima. Možete stvoriti integracije po Vašem izboru i povezati različite dijelove ovih dviju aplikacija. U roku par minuta.
Prednosti
- Pomaže u upravljanju Vaših narudžbi i pošiljki
- Pohranjuje podatke o novim korisnicima
- Upravljanje pošiljkama i korisnicima
- Nema više prebacivanja između aplikacija
- Ubrzani tijek rada
Kako integrirati ShipStation sa LiveAgent-om putem Zapier-a
Zapier Vam omogućuje stvaranje integracija između dviju aplikacija i njihovo povezivanje. Postupak traje samo nekoliko minuta. Sve što trebate uraditi je odabrati aplikaciju i povezati LiveAgent s njom. Trebati će Vam Zapier račun. Ako ga nemate, možete ga stvoriti na ovoj poveznici koristeći svoju email adresu. Kada se prijavite, idite na stranicu LiveAgent + ShipStation.

Kada budete na stranici, pomaknite se prema dolje dok ne vidite odjeljak Connect LiveAgent + ShipStation in minutes. Ovdje možete odabrati okidač i akciju. Okidač u jednoj aplikaciji aktivira akciju u drugoj.
Kao primjer za ovaj vodič, pokazati ćemo Vam ShipStation okidač Item New Order te LiveAgent akciju Create Conversation. Možete odabrati različite postavke integracije. Kada završite sa odabirom, nastavite klikom na plavi gumb.

U ovom odjeljku trebate konfigurirati okidač. Započnite s prijavom na Vaš ShipStation račun. Morati ćete dozvoliti pristup dijelu svojih podataka.

Također ćete morati unijeti svoj API ključ. Možete ga pronaći na Vašem ShipStation računu. Idite na Postavke> Račun > API Postavke. Generirajte novi API ključ i kopirajte i ključ i tajnu ključa u Zapier prozor.

Preporučujemo Vam da testirate okidač i provjerite njegovu funkcionalnost. Kada završite, nastavite s postupkom.

Sada je vrijeme da postavite LiveAgent akciju. Morati ćete se prijaviti na Vaš LiveAgent račun i omogućiti pristup Vašim podacima. Zatim morate postaviti detalje akcije. U našem slučaju, moramo navesti specifičnu poruku koja će se poslati nakon što ShipStation zaprimi novu narudžbu.

To je to. Posljednji korak je testiranje okidača kako bi provjerili njegovu funkcionalnost.

Sada možete isprobati integraciju. Idite na svoj ShipStation račun i stvorite novu narudžbu u odjeljku narudžbi.

Provjerite ulaznu poštu Vašeg LiveAgent sustava za tiketiranje. Možete vidjeti poruku ShipStation-a koja Vas obavještava o novoj narudžbi.

Slobodno stvorite više integracija u druge svrhe i učinite svoju internet trgovinu učinkovitijom.
Frequently asked questions
Što je ShipStation?
ShipStation je rješenje za isporuku internetskih trgovina. Pomaže Vam u stvaranju naljepnica za otpremu, komunicira podatke o praćenju s Vašim korisnicima, pruža automatizaciju, bežični ispis i još mnogo toga.
Koje su prednosti upotrebe ShipStationa s LiveAgent-om?
- upravljanje narudžbama i pošiljkama iz LiveAgent-a
- štedi vrijeme Vašoj korisničkoj službi
- poboljšava produktivnost
IT servisni pult je neophodan alat za pružanje kvalitetne podrške korisnicima. U kombinaciji s modernim softverskim rješenjima omogućuje efikasan rad, poboljšanu uslugu i zadovoljnije korisnike. Service desk je jedinstvena kontaktna točka između tvrtke i kupaca, korisnika, poslovnih partnera. IT help desk je odjel unutar organizacije koji pruža tehničku podršku korisnicima u rješavanju problema. Desk support obrađuje razne oblike komunikacije.
IT help desk je odjel unutar organizacije koji pruža tehničku podršku korisnicima. LiveAgent nudi integracije s društvenim mrežama radi poboljšanja produktivnosti agenata i omogućava praćenje interakcija s korisnicima. Važno je poboljšati iskustvo korisničke podrške korištenjem novih tehnologija. Funkcionalnosti - Drustvene Mreze Help Desk LiveAgent nudi integracije s nekoliko društvenih mreža.
Tekst govori o važnosti korištenja alata za društveno osluškivanje u marketinškim i podrška strategijama za korisnike. Nudi besplatan probni period od 7 ili 30 dana bez zahtjeva za kreditnom karticom i predlaže korištenje e-pošte tvrtke za duži probni period. Registracijski proces uključuje prihvaćanje pravila i politike privatnosti. Sveukupno, tekst promovira korištenje alata za društveno osluškivanje i potiče čitatelje na njihovo isprobavanje. LiveAgent je softver za upravljanje naplatama koji nudi niz mogućnosti za obradu plaćanja i besplatni probni period. Pruža podršku preko više kanala i računa, a omogućuje besplatan probni period od 14 dana bez naknade i korištenja kreditne kartice. LiveAgent je Groove alternativa koja nudi izvrsnu korisničku uslugu uz softver.
Što je tehnologija pozivnog centra?
Tehnologija pozivnog centra igra važnu ulogu u korisničkoj podršci, a trendovi u tehnologiji pozivnih centara uključuju cloud bazirana rješenja, omnikanalni pristup i samoposlužne alate. LiveAgent nudi kombinaciju chat-a, ticketinga i automatizacije za izvrsnu korisničku podršku. Preporučuje se unaprijediti efikasnost rješavanja poziva kroz revidiranje politika i procedura poduzeća te osnaživanje agenata za samostalno rješavanje problema. Softverska rješenja za pozivni centar omogućuju dodatne prednosti u korisničkoj podršci.