GMX integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je GMX?
GMX (Global Mail eXchange) je besplatan email servis podržan oglašavanjem. Kompanija je osnovana 1997. i podružnica je kompanije United Internet AG – njemačkog dioničkog društva. Također je i sestrinska kompanija za 1&1 i Fasthosts Internet. Podržava POP3, IMAP4 ili webmail protokole, a pošta se šalje koristeći SMTP. Prikupljanje i organiziranje pošte, te pohrana datoteka i imenik su uključeni uz svaki registrirani GMX račun. Svaki GMX korisnik može imati maksimalno 10 pojedinačnih GMX adresa. Usluga se većinom financira putem oglašavanja, a za korisnike je besplatna.
Kako možete koristiti GMX?
Ako tražite pouzdan i besplatan email servis, GMX je pravi izbor. Usluga ne uključuje nikakva skrivena plaćanja, osim ako korisnik želi nadogradnju na premium račun. GMX nudi tri plaćena plana koja pružaju značajnu nadogradnju email mogućnosti. Korisnici mogu platiti za dodatni email, cloud ili pohranu privitaka, kao i ukloniti sve oglase koji su uključeni u osnovnoj verziji.
GMX može poslužiti kao idealan primarni email poslužitelj za korisničku podršku zahvaljujući integraciji s LiveAgent help desk softverom. LiveAgent sadrži tiketing sustav koji se besprijekorno povezuje s GMX-om, transferira sve emailove u sustav i pretvara ih u tikete za lakšu korisničku podršku. Uz dodatak integracija s ostalim kanalima za korisničku podršku, LiveAgent vam može pomoći prikupiti svu komunikaciju na jedno mjesto i pomoći vam da odgovarate brže, pouzdanije i s boljim rezultatima.
Dobijte pomoć od našeg tiketing sustava – rješavajte live chat i komunikaciju putem društvenih medija kao što su Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp ili Viber. Kreirajte vlastiti virtualni pozivni centar s mogućnostima za dolazne i odlazne pozive, postavite svoj korisnički portal s forumima ili pišite informativne vodiče za uključenu bazu znanja. LiveAgent može riješiti sve što je važno i predstaviti vam to na jednoj praktičnoj lokaciji.
Koje su GMX prednosti
- Besplatni osnovni email za bilo kojeg korisnika
- Dodatne opcije za plaćanje pohrane
- Siguran i pouzdan
- Lagana registracija i postavljanje
Let your clients reach you faster with live chat
Provide better support via email thanks to LiveAgent. Start ticketing and improve overall customer satisfaction.
Kako integrirati GMX i LiveAgent?
Proces integracije GMX-a s LiveAgent-om je jednostavan i može biti gotov za samo par minuta. Pogledajte kratki vodič ispod da vidite kako to možete sami uraditi u jako malo vremena.
- Ako nemate spreman GMX račun, otiđite na njihovu web stranicu i registrirajte besplatan račun (ili uzmite onaj koji se plaća, po vlastitim željama). Web stranica je intuitivna i vodit će vas kroz proces registracije. Ako već imate račun, slobodno preskočite ovaj korak.
Sa spremnim računom , idite do vašeg LiveAgent računa (ili započnite besplatnu probu). Otvorite Configuration > Email > Mail Accounts i izaberite Outgoing email accounts ili Incoming email accounts. Izaberite Outgoing ako će ovo biti vaša primarna adresa za slanje emailova ili Incoming ako želite primati emailove s ovog računa u vaš tiketing sustav. U svakom slučaju, proces integracije je sličan. Nastavite s jednom od opcija, zatim kliknite na narančasti gumb Create i nastavite s idućim korakom.
Otvorit će se novi prozorčić. Vidjet ćete izbor pružatelja email usluga. Idite prema dolje i kliknite na opciju Custom mailbox na samom dnu. Prebacit će vas na idući odjeljak.
- Sve što sada trebate je unijeti vaše GMX informacije u sustav, tako da LiveAgent može početi prikupljati sve vaše emailove. Unesite vašu email adresu, naziv poslužitelja, port, vaše korisničko ime i lozinku u GMX. Kada je sve tu, kliknite na Finish integration na dnu i gotovi ste.
Uspješno ste završili svoju GMX integraciju u LiveAgent. Sustav će početi loviti emailove u vaš tiketing sustav. Provjerite i naše ostale opcije integracije, pretražujte našu LiveAgent Academy da saznate nešto novo ili pogledajte video ispod kako bi dobili obilazak LiveAgent help desk sustava.
Looking for an easy and efficient way to manage your GMX email?
With LiveAgent, you can easily manage all of your GMX emails and customer communication in one place.
Frequently Asked Questions
Što je GMX?
GMX (Global Mail eXchange) je besplatan email servis podržan oglašavanjem. POP3, IMAP4, i webmail protokoli su podržani, a SMTP se koristi za slanje pošte. Prikupljanje i organiziranje pošte, te pohrana datoteka i imenik su uključeni uz svaki GMX račun. Svaki GMX korisnik može imati maksimalno 10 GMX adresa.
Kako možete koristiti GMX?
Koristite GMX ako trebate pouzdanu i besplatnu email uslugu. Korisnici ne plaćaju nikakve skrivene troškove osim ako se pretplate na premium račun. Tri plaćena plana pretplate koja pružaju značajnu nadogradnju usluge su dostupna.
LiveAgent je sveobuhvatno rješenje za korisničku podršku, uključujući alate za upravljanje pritužbama i emailovima. Integracija sa društvenim mrežama jača odnose s klijentima. Webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke. Besplatno isprobajte LiveAgent i integrirajte Google obrasce za jednostavno upravljanje.