Partner
Što je SugarCRM?
SugarCRM je softver za upravljanje odnosima s kupcima otvorenog koda s automatizacijom prodaje, marketinškom kampanjom, korisničkom podrškom i mogućnostima suradnje.
Kod ove aplikacije dostupan je svakom korisniku, programeru, što znači da možete prilagoditi svoj proces rada ako posjedujete potrebe vještine.
Kako ga vi možete koristiti?
Obavijesti o vijestima ili ažuriranjima u vezi s kupcima, kontaktima, poljima, zadacima, modulima, potencijalnim kupcima, unosima ili mogućnostima neće vam pobjeći s ovom integracijom. Te podatke ili polja također možete sami stvoriti ili ažurirati sa svoje nadzorne ploče.
Prednosti
- Upravljanje odnosima s kupcima iz jednog softvera
- Obavijesti koje vas informiraju o svim događajima
- Brojne radnje koje možete izvršiti na nadzornoj ploči
- Poboljšanje procesa rada
- Štedi vrijeme, nema prebacivanja između aplikacija
Kako integrirati SugarCRM s LiveAgent-om putem Zapier-a
SugarCRM može se integrirati s LiveAgent-om preko Zapier-a putem okidača i akcijskog sustava nazvanog Zap. Mnoge integracije možete stvoriti iz opcija dostupnih na web stranici.
Ako nemate Zapier račun, stvorite ga ovdje . Zatim nastavite do stranice Integracije LiveAgent + SugarCRM .

Spustite se dolje dok ne vidite odjeljak Poveži LiveAgent + SugarCRM za nekoliko minuta . Okidač i radnju možete odabrati ovdje. Pogledajte popis mogućih integracija i razmislite što želite da vaša integracija radi.
Pokazati ćemo vam povezivanje putem SugarCRM okidača “Novi zadatak” i LiveAgent akcije “Kreiraj razgovor”. Kada ste završili s odabirom okidača i akcije, kliknite na plavo “Nastavi” dugme.

Prvi korak je postavljanje okidača. Prijavite se na SugarCRM putem Zapier-a i omogućite pristup podacima. Također možete prvo testirati okidač da biste provjerili radi li.

Drugi korak je konfiguracija akcije u LiveAgent. U našem slučaju moramo ispuniti pojedinosti kao što su adrese e-pošte primatelja i pošiljatelja, tema poruke i druge informacije.

Sada napravite posljednji test integracije i gotovi ste. Sada svaki put kada izradite novi zadatak u SugarCRM, vaši će agenti dobiti poruku koja će ih o tome obavijestiti.


Slobodno kreirajte više integracija za različite svrhe putem Zapier-a
Frequently asked questions
Što je SugarCRM?
SugarCRM je rješenje za upravljanje odnosima s kupcima koje omogućava vašoj tvrtki automatizaciju prodajnih i marketinških procesa od 2004.
Kako možete iskoristiti integraciju SugarCRM unutar LiveAgent-a?
- primajte obavijesti o svim promjenama / ažuriranjima
- sve u sklopu jedne platforme
- ažurirajte podatke o kupcima iz LiveAgent-a
Članak naglašava važnost kvalitetne korisničke podrške za poslovni uspjeh. Usmjeravanje na kupca, usavršavanje zaposlenika i korištenje softvera i tehnologije su ključni elementi podrške. Agenti korisničke službe moraju imati dobre komunikacijske vještine, biti empatični i strpljivi. Organizirani tim s mekim vještinama je presudan za pružanje izvrsne korisničke usluge. LiveAgent nudi alate za korisničku podršku kao što su obrasci i chat te podršku kroz blogove, rječnike, akademije i webinare.
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.
Criteo je globalna tehnološka kompanija koja pruža pouzdano oglašavanje za svjetske marketinške stručnjake. Nudi podršku putem e-pošte, pozivnog centra, društvenih mreža i samouslužne podrške. Kontakt se može ostvariti slanjem e-pošte ili pozivom hotline-a. Criteo nema chat podršku uživo. E-poštanska adresa za kontakt je contact@criteo.com.