Partner
Što je VoIPstudio?
VoIP studio je profesionalni pružatelj telekomunikacijskih usluga spreman za obradu vaših poziva. Prepun je funkcionalnosti i alata koji će vam olakšati posao.
Kako ga možete koristiti?
U kombinaciji s LiveAgent live chatom, ticketing sustavom, bazom znanja i drugim alatima, dobit ćete cjeloviti centar za korisničke usluge na raspolaganju iz jednog prikladnog rješenja.
Koristite VoIP studio ako želite svojim kupcima pružiti podršku putem telefonskih poziva. Pozivi također mogu postati ključni za prodajne i marketinške timove s različitim svrhama.
Koristi
- Integrirani pozivni centar u LiveAgent nadzornoj ploči
- Upravljajte pozivima, ticketima, chat-ovima i drugim putem jednog rješenja
- Ticketing sustav osigurava organiziranost vaših poziva
Kako integrirati VoIPstudio s LiveAgent-om
Integracija se može obaviti u roku od nekoliko minuta. Morate imati spremne i postavljene svoje VoIPstudio i LiveAgent račune. Otvorite svoj LiveAgent i idite na Konfiguracija > Pozivi > Brojevi. Kliknite narančasti gumb Stvori na vrhu.

Otvorit će se novi prozor s odabirom VoIP pružatelja usluga. Pronađite VoIPstudio i kliknite na logotip. Zatim morate ispuniti polja kao što su vaše ime, telefonski broj, podaci za prijavu i mogućnost snimanja poziva među ostalim informacijama. Kada završite, kliknite Dodaj.

Gotovi ste i vaš VoIPstudio telefonski broj spreman je za upotrebu. Samo naprijed i isprobajte. Želite li dobiti više informacija o tome kako rade call centri? Pogledajte naš video u nastavku
Frequently asked questions
Što je VoIPstudio?
VoIPstudio bogat je značajkama te nagrađivani profesionalni VoIP pružatelj telefonskih usluga. Ova je usluga prikladna za male i srednje tvrtke koje žele pružiti korisničku podršku, prodaju ili marketinške timove s pozivnim centrom kako bi dosegle svoje kupce.
Mogu li integrirati VoIPstudio u LiveAgent?
Da, VoIPstudio vam može pružiti telefonsku uslugu, dok će LiveAgent upravljati mogućnostima pozivnog centra. Postupak traje samo nekoliko minuta.
1. Otvorite vašu LiveAgent konfiguraciju i idite na sekciju za pozive
2. Dodajte novi VoIPstudio telefonski broj
3. I to je to. Spremni ste za pozive
Trebam li platiti za integriranje VoIPstudio-a u LiveAgent?
Ne, sve dok imate All-Inclusive LiveAgent paket . Nema dodatnih plaćanja za integraciju VoIPstudio-a s LiveAgent-om i možete uspostaviti pozivni centar za nekoliko minuta.
VoIP ruter omogućava kvalitetne telefonske razgovore putem interneta, a bežični ruter s jednim priključkom može pokriti prostorije u uredu ili kući. Postavljanje uređaja ovisi o modelu, a preporučuje se Gigabit Ethernet za bolju brzinu. Za optimalnu izvedbu, pitajte pružatelja VoIP usluga za preporuku, a za popravljanje izvedbe možete pokušati resetirati ruter ili instalirati noviji firmware. Postoje različite vrste rutera - žičani i bežični, a virtualni ruter ne zahtijeva poseban hardver.
VoIPcloud je VoIP i cloud pružatelj usluga koji integrira s LiveAgent-om za besplatno. Možete kreirati novi broj i odabrati VoIPcloud, ispuniti informacije i dodati ga. LiveAgent ima integraciju uključenu u cijenu tako da ne morate plaćati dodatno za VoIPcloud. Integracija se može integrirati s uslugom VoIP.ms i Voyced VoIP. VoIP ruter omogućava kvalitetne telefonske razgovore putem interneta, a VR i Gigabit Ethernet preporučuju se za optimalnu izvedbu. VoIPstudio je profesionalni pružatelj telekomunikacijskih usluga.
VoIP softver je bitan za moderno poslovanje i timove za podršku, omogućujući online pozive, pojednostavljujući komunikaciju timova i minimizirajući vrijeme čekanja, te pružajući kvalitetnom komunikacijom korisnicima. VoIP softver koristi internet za prijenos digitalnih signala, a IVR je standardna značajka u najmodernijim VoIP softverskim rješenjima. Potrebno je definirati vaše poslovne ciljeve, podijeliti prednosti VoIP sustava sa svima u timu, organizirati obuku za uključivanje i pružati neprestanu podršku zaposlenicima koji trebaju pomoć sa značajkama VoIP softvera. No, VoIP ne radi ako nema interneta.
LiveAgent je softver za upravljanje različitim aspektima telefonskih sustava - poput pozivnih centara, emailova i korisničkih portala. Dostupni su demo pozivi te vijesti o ažuriranjima i popustima mogu se pratiti putem društvenih kanala ili newslettera. LiveAgent tim izrađuje web aplikaciju i koristi kolačiće, a za sva pitanja nude dostupnost za jedan-na-jedan poziv.