Duocom

Što je Duocom?

Duocom je lider među španjolskim telekomunikacijskim poduzećima u polju virtualne telefonije i VoIP-a. Duocom Europe S.L. je telefonski operator sa sjedištem u Gran Canaria u Španjolskoj s licencom National Markets and Competition Commission (CNMC).

Tvrtka je razvila vlastitu inovativnu tehnologiju kombinirajući telefoniju i Internet kako bi virtualne usluge prilagodila posebnim potrebama svakog klijenta. Usluge koje pružaju veliku fleksibilnost, budući da korisnici mogu u bilo kojem trenutku odabrati uređaj (fiksni, mobilni, VoIP, Internet) i alate koji najbolje odgovaraju njihovim posebnim potrebama, uz mogućnost ponovne konfiguracije u stvarnom vremenu.

Duocom Europe nudi virtualne telefonske usluge koje – bez ulaganja ili troškova održavanja – optimiziraju produktivnost i upravljanje vašim komunikacijama, štedeći vam vrijeme i novac.

Kako ga i vi možete koristit?

Ako tražite VoIP davatelja usluga za povezivanje s vašim LiveAgent pozivnim centrom, Duocom je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i ticket , dok će ostalo osigurati Duocom. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje početnog pozivnog centra. Možda će vam trebati ako kasnije želite poboljšati kvalitetu poziva.

Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?

Iako neki ljudi više vole digitalna korisnička iskustva, drugi žude za dubljom osobnom vezom s brendovima s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje odnosa s kupcima, prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.

Padom popularnosti tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.

Kako funkcionira LiveAgent call centar?

LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla, koja će automatski usmjeravati vaše klijente do pravih odjela i agenata.

Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara ugodno iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako bi bili povezani s pravom osobom za taj posao.

Pozivni centar s IVR-om

Je li se vaš kupac slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva kako biste usmjerili kupca do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.

Teško se prisjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.

Želite više informacija o značajkama našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu značajki Call Center-a koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.

Kako integrirati Duocom VoIP s LiveAgent-om?

Ako želite kreirati vlastiti LiveAgent call centar s Duocom kao vašim VoIP pružateljem, slijedite ovaj jednostavan vodič.

  • Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasto Create dugme na vrhu. 
  • Odaberite Duocom s liste pružatelja VoIP usluga.
Kako integrirati Duocom VoIP s LiveAgent-om? - App - Uploads - 2021 - 06 - Image 6 1.png
Odaberite Duocom
  • Unesite broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj prefiks. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za snimanje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Add na dnu.
Kako integrirati Duocom VoIP s LiveAgent-om? - App - Uploads - 2021 - 06 - Image 7.png
Konfigurirajte vaš Duocom telefonski broj

Telefonski je broj u LiveAgent-u i spreman za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Duocom telefonskih brojeva ili brojeve drugih VoIP davatelja usluga.

Kako integrirati Duocom VoIP s LiveAgent-om? - App - Uploads - 2021 - 06 - Image 8.png
Duocom telefonski broj je dodan

Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru

Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte LiveAgent akademiju za više informacija u vezi s pozivnim centrima i drugim temama iz svijeta korisničke podrške.

Zanima vas što još LiveAgent nudi? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.

Youtube video: LiveAgent Product Tour

Frequently asked questions

Što je Duocom?

Duocom je lider među španjolskim telekomunikacijskim poduzećima u polju virtualne telefonije i VoIP-a. Duocom Europe S.L. je telefonski operator sa sjedištem u Gran Canaria u Španjolskoj s licencom National Markets and Competition Commission (CNMC).

Mogu li integrirati Duocom s LiveAgent-om?

Duocom je jedan od pružatelja usluga Voice over Internet Protocol (VoIP) koji je dostupan i podržan od strane LiveAgent-a. Pozivni centar možete postaviti s Duocomom kao glavnim davateljem usluga, ako je to vaša želja.

Je li Duocom integracija besplatna?

Ne morate dodatno platiti s paketom All-Inclusive i možete odmah uspostaviti Duocom VoIP pozivni centar u LiveAgent-u.

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo