Yootel integration
Partner website
Saznaj više
Partner Privacy Policy
Yootel Politika privatnosti
Što je Yootel?
Yootel, Vaš referentni VoIP operater osnovan je 2012. godine i svoje usluge posvećuje profesionalcima. Korisnici će ostati u stalnom kontaktu sa svojim suradnicima i koristit će se vrijednim prednostima kao što su ukupna podrška, vrlo dobra veza i vrhunska oprema.
Naša poslovna telefonija, fiksna ili mobilna, lako se povezuje s Vašim poslovnim aplikacijama. Jednostavan je za upotrebu, prilagođen svim slučajevima korištenja u Vašoj organizaciji i koristan za Vaše svakodnevne aktivnosti.
Yootel Vam daje pristup mnogim VoIP značajkama koje su vodeće na tržištu, a možemo spomenuti na primjer IP telefoniju za tvrtke Centrex, Trunk Sip, objedinjena komunikacija i rješenje za upravljanje kontaktnim centrima za poboljšanje korisničkih odnosa uz marketinška rješenja i usluge s visokom dodanom vrijednošću kao što su posebni brojevi, glasovni prijem, IVR.
Kako ju možete koristiti?
Ako tražite VoIP davatelja usluga za povezivanje s Vašim LiveAgent pozivnim centrom, Yootel je izvrstan izbor. Pozivni centar LiveAgent-a obrađivat će vaše pozive i tikete, dok će ostatak osigurati Yootel. Mikrofoni i zvučnici za prijenosna računala ili pametne telefone sve su što je potrebno za uspostavljanje početnog pozivnog centra. Možda će Vam trebati drugi hardver ukoliko kasnije budete željeli poboljšati kvalitetu poziva.
![Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/cb98fda2697f231f29e9ea71c90698eb/hqdefault.jpg)
Kako možete iskoristiti LiveAgent pozivni centar?
Iako neki ljudi više vole digitalna korisnička iskustva, drugi žude za dubljom osobnom vezom s brendovima s kojima komuniciraju. Pozivni centri izvrstan su način za poboljšanje korisničkih odnosa, za prodaju proizvoda, pridobivanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.
Padom tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.
Kako radi LiveAgent pozivni centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i vođenje pozivnog centra za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla, koja će automatski usmjeravati Vaše klijente do pravih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i čini korisničko iskustvo bezbrižnim. Sve što trebate učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako biste bili povezani s pravom osobom za posao.
Je li se Vaš korisnik slučajno povezao s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, koristite preusmjeravanje poziva da biste usmjerili korisnika do jednog od kolega i uštedite im vrijeme.
Teško se sjećate što su rekli Vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite tiketu i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na korisničke pozive.
Želite više informacija o značajkama našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu značajki pozivnog centra koja sadrži sve informacije o mogućnostima LiveAgent-ovog pozivnog centra.
Kako integrirati Yootel VoIP s LiveAgent-om?
Ako želite da kreirate svoj LiveAgent pozivni centar s Yootel-om kao Vašim VoIP pružateljem, slijedite ovaj jednostavni vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracije > Poziv > Brojevi. Kliknite narančasti gumb Stvori na vrhu.
- Odaberite Yootel s popisa davatelja usluge VoIP.
- Nazovite broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj prefiks broj za biranje. Također možete potvrditi ili poništiti opciju za bilježenje svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kada želite završiti, kliknite gumb Dodaj na dnu.
Telefonski broj je u LiveAgent-u i spreman je za upotrebu. Ako želite, možete dodati više Yootel-ovih telefonskih brojeva ili brojeva drugih VoIP davatelja usluga.
Doznajte više o LiveAgent-ovom softveru za pozivni centar
Tražite li više informacija o uspostavljanju i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte LiveAgent akademiju za više informacija o pozivnim centrima i drugim temama iz svijeta korisničke podrške.
Zanima Vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video u nastavku kako biste vidjeli cjeloviti tour našeg softvera za korisničku podršku.
![Youtube video: LiveAgent Product Tour](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/e10b69843ec1a60996a180075451aaea/hqdefault.jpg)
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.