Partner
Što je SendMyCall?
SendMyCall je poslovni telefonski sustav i pružatelj VoIP usluga. Njihove usluge uključuju virtualne brojeve, PBX telefonski sustav za tvrtke, besplatne brojeve i upravljanje pozivima..
Kako i vi možete koristiti SendMyCall?
LiveAgent ticketing sustav obrađuje i pozive kupaca. Zahvaljujući ovoj značajci možete jednostavno postaviti pozivni centar i početi odgovarati na pozive. SendMyCall se može odabrati kao pružatelj VoIP-a za vaš LiveAgent pozivni centar.
Riješite bilo koji upit telefonom s LiveAgent-om i počnite pružati odličnu korisničku podršku. Naše značajke pozivnog centra osiguravaju da vaše upravljanje klijentima bude glatko i nesmetano. Iskoristite videopozive,, IVR stabla, prilagođeni gumb za pozive i još mnogo toga.

Koji su benefiti korištenja SendMyCall?
- Povoljni i fleksibilni planovi plaćanja
- Pruža besplatne brojeve
- Pokrivenost po cijelom svijetu
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Naplaćuje li se integracija SendMyCall i LiveAgent?
SendMyCall integracija za LiveAgent uključena je u jedan od planova, tako da nema dodatnih troškova. Jednostavno povežite svoj SendMyCall broj, postavite svoj pozivni centar i počnite upućivati i odgovarati na pozive kupaca.
Kako integrirati SendMyCall u LiveAgent?
Postupak integracije jednostavan je i traje samo nekoliko minuta. Nema potrebe za aktiviranjem dodataka ili oslanjanjem na usluge trećih proizvođača kako biste dovršili integraciju SendMyCall-a s LiveAgent-om. Slijedite korake u nastavku kako biste saznali kako dovršiti postupak integracije.
- Prije svega, idite na web stranicu SendMyCall i kupite svoj novi virtualni broj. To možete učiniti klikom na gumb Kupi sada u gornjem desnom kutu njihove početne stranice.

- U ovom odjeljku odaberite zemlju i područje na kojem želite da se temelji broj. Odaberite VoIP u odjeljku Odabir odredišta za prosljeđivanje, a zatim unesite Host i Pojedinosti. Kada završite, kliknite Nastavi.

- Prije uplate morat ćete se registrirati. Kada završite postupak registracije, pripremite korisničko ime, lozinku i virtualni broj za sljedeće korake.

- Sada otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija > Pozivi > Brojevi. Kliknite narančasti gumb Kreiraj na vrhu i odaberite SendMyCall s popisa pružatelja VoIP usluge.

- Navedite svoje podatke, kao što su korisničko ime, lozinka i svoj SendMyCall telefonski broj. Također morate odabrati odgovarajući odjel, prefiks, hosta, opciju za snimanje poziva i imenovanje broja. Kada završite, kliknite Spremi.

Uspješno ste dodali svoj broj SendMyCall u LiveAgent pozivni centar. Sada ga možete koristiti za upućivanje i odgovaranje na pozive kupaca. Želite li saznati više o pružanju korisničke podrške putem telefona? Pogledajte naše članke iz Akademije kako biste naučili nove savjete i trikove.

Frequently asked questions
Što je SendMyCall?
SendMyCall je tvrtka koja pruža virtualne telefonske brojeve, PBX sustave za urede i besplatne brojeve. Njihove su cijene fleksibilne i možete birati između mnogih zemalja i područja širom svijeta.
Radi li SendMyCall s LiveAgent-om?
Da, SendMyCall je jedan od pružatelja VoIP usluga koje podržava LiveAgent. Možete dodati svoje virtualne SendMyCall brojeve u call centar LiveAgent-a i započeti upućivanje i odgovaranje na pozive kupaca.
Kako mogu integrirati SendMyCall u LiveAgent?
Jednostavno je, evo koraka.
- Nabavite svoj telefonski SendMyCall broj
- Idite na LiveAgent's Configuration > Call > Brojevi
- Kreirajte novi broj i odaberite SendMyCall
- Dodajte svoje korisničko ime, lozinku i ostale detalje i kliknite Spremi
Predlošci korisničke podrške za agente korisničke podrške uštede vremena prilikom rješavanja zahtjeva klijenata. Raspored za uređaje za pozive poboljšava vođenje pozivnog centra. LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver pozivnog centra, sustav za upravljanje pritužbama i još mnogo toga.
LiveAgent je alat za podršku koji nudi pristupačne cijene, naprednu automatizaciju, mogućnost integracije, i sjajan tim za podršku. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi besplatan prijenos podataka za svoj novi račun, podržava društvene mreže, bazom znanja, chat uživo, i nadzornu ploču. LiveAgent je idealan za prelazak s usluge CallPage i izvrsna je alternativa za Customerly. LiveAgent trenutačno izrađuje novi račun za korisnika, dok se on može prijaviti izravno izravno odavde kad proces završi.
Što je tehnologija pozivnog centra?
Tehnologija pozivnog centra igra važnu ulogu u korisničkoj podršci, a trendovi u tehnologiji pozivnih centara uključuju cloud bazirana rješenja, omnikanalni pristup i samoposlužne alate. LiveAgent nudi kombinaciju chat-a, ticketinga i automatizacije za izvrsnu korisničku podršku. Preporučuje se unaprijediti efikasnost rješavanja poziva kroz revidiranje politika i procedura poduzeća te osnaživanje agenata za samostalno rješavanje problema. Softverska rješenja za pozivni centar omogućuju dodatne prednosti u korisničkoj podršci.
LiveAgent nudi softver za podršku korisnicima, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama te softver za korisnički portal. Tvrtka također nudi podršku putem svog portala za podršku i društvenih mreža te ima blog i akademiju za učenje. Moguće je dogovoriti demo, a tvrtka nudi i affiliate program te partnerstvo. Uz registraciju, korisnici dobivaju svoj LiveAgent račun.