SendMyCall integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SendMyCall Politika privatnosti
Što je SendMyCall?
SendMyCall je poslovni telefonski sustav i pružatelj VoIP usluga. Njihove usluge uključuju virtualne brojeve, PBX telefonski sustav za tvrtke, besplatne brojeve i upravljanje pozivima..
Kako i vi možete koristiti SendMyCall?
LiveAgent ticketing sustav obrađuje i pozive kupaca. Zahvaljujući ovoj značajci možete jednostavno postaviti pozivni centar i početi odgovarati na pozive. SendMyCall se može odabrati kao pružatelj VoIP-a za vaš LiveAgent pozivni centar.
Riješite bilo koji upit telefonom s LiveAgent-om i počnite pružati odličnu korisničku podršku. Naše značajke pozivnog centra osiguravaju da vaše upravljanje klijentima bude glatko i nesmetano. Iskoristite videopozive,, IVR stabla, prilagođeni gumb za pozive i još mnogo toga.
Koji su benefiti korištenja SendMyCall?
- Povoljni i fleksibilni planovi plaćanja
- Pruža besplatne brojeve
- Pokrivenost po cijelom svijetu
Start providing better phone support
Get the job done with LiveAgent call center and provide amazing customer experience for everyone
Naplaćuje li se integracija SendMyCall i LiveAgent?
SendMyCall integracija za LiveAgent uključena je u jedan od planova, tako da nema dodatnih troškova. Jednostavno povežite svoj SendMyCall broj, postavite svoj pozivni centar i počnite upućivati i odgovarati na pozive kupaca.
Kako integrirati SendMyCall u LiveAgent?
Postupak integracije jednostavan je i traje samo nekoliko minuta. Nema potrebe za aktiviranjem dodataka ili oslanjanjem na usluge trećih proizvođača kako biste dovršili integraciju SendMyCall-a s LiveAgent-om. Slijedite korake u nastavku kako biste saznali kako dovršiti postupak integracije.
- Prije svega, idite na web stranicu SendMyCall i kupite svoj novi virtualni broj. To možete učiniti klikom na gumb Kupi sada u gornjem desnom kutu njihove početne stranice.
- U ovom odjeljku odaberite zemlju i područje na kojem želite da se temelji broj. Odaberite VoIP u odjeljku Odabir odredišta za prosljeđivanje, a zatim unesite Host i Pojedinosti. Kada završite, kliknite Nastavi.
- Prije uplate morat ćete se registrirati. Kada završite postupak registracije, pripremite korisničko ime, lozinku i virtualni broj za sljedeće korake.
- Sada otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija > Pozivi > Brojevi. Kliknite narančasti gumb Kreiraj na vrhu i odaberite SendMyCall s popisa pružatelja VoIP usluge.
- Navedite svoje podatke, kao što su korisničko ime, lozinka i svoj SendMyCall telefonski broj. Također morate odabrati odgovarajući odjel, prefiks, hosta, opciju za snimanje poziva i imenovanje broja. Kada završite, kliknite Spremi.
Uspješno ste dodali svoj broj SendMyCall u LiveAgent pozivni centar. Sada ga možete koristiti za upućivanje i odgovaranje na pozive kupaca. Želite li saznati više o pružanju korisničke podrške putem telefona? Pogledajte naše članke iz Akademije kako biste naučili nove savjete i trikove.
Frequently Asked Questions
Što je SendMyCall?
SendMyCall je tvrtka koja pruža virtualne telefonske brojeve, PBX sustave za urede i besplatne brojeve. Njihove su cijene fleksibilne i možete birati između mnogih zemalja i područja širom svijeta.
Radi li SendMyCall s LiveAgent-om?
Da, SendMyCall je jedan od pružatelja VoIP usluga koje podržava LiveAgent. Možete dodati svoje virtualne SendMyCall brojeve u call centar LiveAgent-a i započeti upućivanje i odgovaranje na pozive kupaca.
Kako mogu integrirati SendMyCall u LiveAgent?
Jednostavno je, evo koraka. Nabavite svoj telefonski SendMyCall broj Idite na LiveAgent's Configuration > Call > Brojevi Kreirajte novi broj i odaberite SendMyCall Dodajte svoje korisničko ime, lozinku i ostale detalje i kliknite Spremi
LiveAgent nudi širok spektar usluga, uključujući VoIP telefonske sustave, softver za korisničku službu i podršku putem različitih komunikacijskih kanala. Integracija s VoIPcloud pruža jednostavnu uslugu za pozive i podršku korisnicima. Besplatno se možete registrirati i isprobati LiveAgent već danas.