Partner
Što je Axialys?
Axialys je tehnološka tvrtka s oznakom FrenchTech koja malim i srednjim poduzećima, ETI -ima i velikim korporacijama pruža programski paket SaaS koji im omogućuje učinkovito, intuitivno i u oblaku upravljanje telefonskim sustavom i odnosima s korisnicima.
Osnovano 1999., Axialys je doživjelo snažan, stalan i stalan rast, što se pripisuje kvaliteti našeg nudi i povjerenje koje nam naši klijenti ukazuju. Vlasnik L33-1 licence koju je izdao ARCEP, telekomunikacijski smo operater već dvadesetak godina.
Axialys objavljuje programski paket SaaS koji rješava sve namjene telefonije u tvrtkama:
- Profesionalna telefonija Centrex VoIP za sve zaposlenike
- Telefonija pozivnog centra za opremanje kontakt centara
- Telefonija za vaše prodajno osoblje
Axialys SIP Trunk Solution Potpuni opis.
Kako ga možete koristiti?
Ako tražite davatelja VoIP usluga za povezivanje s pozivnim centrom LiveAgent, Axialys je izvrstan izbor. LiveAgentov pozivni centar će obraditi vaše pozive i karte, dok će Axialys osigurati ostalo. Mikrofoni i zvučnici za prijenosno računalo ili pametni telefon sve su što vam je potrebno za osnivanje početnog pozivnog centra. Možda ćete kasnije trebati drugi hardver ako želite poboljšati kvalitetu poziva.
Kako možete iskoristiti LiveAgent call centar?
Iako neki ljudi preferiraju digitalno korisničko iskustvo, drugi žude za dubljom osobnom vezom s robnim markama s kojima su u interakciji. Pozivni centri odličan su način za poboljšanje odnosa s klijentima, prodaju proizvoda, stjecanje novih kupaca i korisnika usluga ili pružanje općih korisničkih usluga.
Padom popularnosti tradicionalnih pozivnih centara i porastom call centar softvera poput LiveAgent-a, lako je pružiti ove vrste iskustava svojim kupcima bez probijanja budžeta. Pozivni centri su sada dostupni svim vrstama poduzeća, velikim ili malim.
Kako radi LiveAgent call centar?
LiveAgent olakšava upravljanje i upravljanje pozivnim centrom za tvrtke pomoću svojih naprednih značajki. Na primjer, možete stvoriti prilagođena IVR (interaktivni glasovni odgovor) stabla , koja će vaše korisnike automatski usmjeravati do odgovarajućih odjela i agenata.
Najbolji dio? IVR značajka LiveAgent-a obavlja sav posao i stvara ugodno iskustvo za vaše kupce. Sve što trebaju učiniti je preslušati izbornik IVR i pritisnuti odgovarajuću tipku brojčanika (poput pritiska 1 za prodaju) kako bi bili povezani s pravom osobom za taj posao.
Je li se vaš kupac slučajno spojio s pogrešnim odjelom? Rješenje je jednostavno, upotrijebite prijenos poziva kako biste klijenta usmjerili na jednog od svojih kolega i uštedjeli mu vrijeme.
Teško se sjećate što su rekli vaši kupci? Bez brige, LiveAgent bilježi sve dolazne i odlazne pozive i pohranjuje ih u sustav. Ako trebate osvježiti memoriju, jednostavno pronađite ticket i preslušajte cijelu snimku poziva. Snimanje poziva također se može koristiti za obuku novih agenata i pokazivanje ispravnih odgovora na pozive kupaca.
Želite li više informacija o značajkama našeg pozivnog centra? Pogledajte našu stranicu značajke Call centra koja sadrži sve informacije o mogućnostima pozivnog centra LiveAgent.
Kako integrirati Axialys VoIP s LiveAgentom?
Ako želite stvoriti svoj pozivni centar LiveAgent s Axialysom kao vašim VoIP davateljem usluga, slijedite ovaj jednostavan vodič.
- Otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija > Nazovi > Brojevi . Pritisnite narančasti gumb Stvori pri vrhu.
- Odaberite Axialys s popisa VoIP davatelja usluga.

- Imenujte broj, odaberite odjel, unesite svoje podatke za prijavu i odaberite svoj prefiks za pozivanje. Također možete označiti ili poništiti opciju snimanja svih primljenih i upućenih telefonskih poziva s ovog broja. Kad želite završiti, kliknite gumb Dodaj pri dnu.

The phone number is in LiveAgent and ready for use. If you prefer, you can add more Axialys phone numbers or add numbers from other VoIP providers.

Doznajte više o LiveAgent-ovom Call centar softveru
Tražite li više informacija o uspostavi i vođenju pozivnog centra? Ako ste zainteresirani, pogledajte akademiju LiveAgent za više informacija informacije o pozivnim centrima i druge teme iz svijeta korisničke podrške.
Zanima vas što još LiveAgent može učiniti? Pogledajte video ispod kako biste vidjeli potpuni obilazak našeg softvera za korisničku podršku.
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
LiveAgent je platforma za podršku koja nudi različite softvere za korisničku službu, samoposlužne softvere, softvere za pozivne centre i upravljanje pritužbama. Pored toga, nudi mogućnost prebacivanja podataka, blogove, rječnik i akademiju. LiveAgent je nagradama nagrađeno poduzeće s certifikatima i recenzijama korisnika. Također nudi VoIP partnere, affiliate program, sales kontakte dostupne putem društvenih kanala i newslettera. Društvene mreže su važan kanal korisničke usluge te se zbog toga nudi web chat, interakcija s korisnicima na društvenim mrežama i aplikacija Slido za postavljanje pitanja ili podnošenje anketa. LiveAgent Demo nudi razne opcije i funkcionalnosti za upravljanje korisničkom službom.
Omnikanalni angažman klijenata je mjerenje i povećanje interakcija s klijentima kroz različite komunikacijske kanale. Integracijom softvera za omnikanalnu komunikaciju, mogu se poboljšati stope odziva, povećati zadovoljstvo klijenata i izgraditi značajniji odnos s njima. Potrebna je dosljedna strategija koja prepoznaje najčešće korištene komunikacijske kanale klijenata kako bi se pružilo izvrsno iskustvo korisničke podrške. Integracija Axigena s LiveAgentom pruža visok stupanj sigurnosti i podršku klijentima.
Tekst se bavi važnošću tiketinga i mjera za ocjenjivanje u korisničkoj podršci, te različitim rješenjima za poboljšanje korisničke usluge. LiveAgent je softver za podršku korisnicima s funkcionalnostima poput analitike, praćenja vremena, i baze znanja za samoposlugu klijenata. Omogućuje i chat uživo i VoIP telefonske sustave, a registracija je besplatna s probnim periodom od 7 ili 30 dana, ovisno o e-mailu tvrtke. Tvrtka Quality Unit, LLC vlasnik je LiveAgent softvera.