Partner
Što je iPlan?
iPlan je vodeća kompanija u pružanju telekomunikacijskih i tehmoloških usluga u većim argentinskim gradovima još od 1999
Od samih početaka, mi smo uz kompanije i pružamo im ponude prilagođene njihovim potrebama. Danas koračamo zajedno s njima ususret digitalnoj transformaciji.
iPlan-ov cilj je transformirati tehnološko iskustvo i postati preferirani pružatelj telekomunikacijskih i IT usluga za korporativne klijente te premium opcija za visokokvalitetne internet usluge na argentinskom stambenom tržištu.
Kako ga možete koristiti?
LiveAgent i iPlan su sada partneri, što je učinilo iPlan integraciju lakšom no ikad. LiveAgent ne naplaćuje dodatno za povezivanje iPlan VoIP broja s vašim centrom za pozive.
Ako ste zainteresirani za povezivanje iPlan-a s LiveAgent centrom za pozive, jednostavno se prijavite u svoj LiveAgent račun i slijedite upute.
1. Prijavite se u svoj LiveAgent račun
2. Idite na Brojevi

3. Potražite iPlan

4. Kliknite na Dodaj
5. Unesite potrebne podatke

Trošak iPlan integracije:
Ako imate LiveAgent pretplatu, integracija je besplatna. Međutim, iPlan naplaćuje svoje usluge jer kompanija djeluje odvojeno.
iPlan prednosti
- Štedljiv
- Poboljšan CX
- Pristup diljem Argentine
- Visoko pouzdan
Želite li saznati više o tome kako softver za pozivni centar radi? Pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free iPlan integration!
Frequently asked questions
Što je iPlan?
iPlan je vodeća kompanija u pružanju telekomunikacijskih i tehmoloških usluga u većim argentinskim gradovima još od 1999.
Koliko košta integracija iPlan-a i LiveAgent-a?
LiveAgent i iPlan su partneri. Stoga, integracija je besplatna. Međutim, imajte na umu da iPlan naplaćuje svoje usluge.
Kako možete implementirati iPlan VoIP broj u LiveAgent?
Jednostavno idite na Konfiguracije> Poziv> Brojevi> iPlan. Dodajte VoIP broj i koristite ga odmah.
Integracije - Universal Telecom
Universal Telecom je španjolska tvrtka specijalizirana za digitalnu telefoniju koja nudi pouzdane i prilagođene usluge po konkurentnim cijenama. Tvrtka se brine o regulatornim aspektima i posjeduje članstvo u Europskom centru za koordinaciju IP mreža. Njihov portfolio usluga uključuje pozivne centre, pohranu podataka i mrežne sustave. Tvrtka je partner s LiveAgentom i omogućuje jednostavnu integraciju VoIP brojeva bez dodatnih troškova. Universal Telecom pruža visokokvalitetnu uslugu uz podršku njihovog stručnog tima.
Tekst se odnosi na LiveAgent, softverski alat koji se radi na njemu. Registracija je obavljena i podaci za prijavu će biti poslani putem e-pošte kad je instalacija završena. U međuvremenu se prikazuje status instalacije i korisnik se poziva da prihvati korištenje kolačića prije korištenja usluge. Također postoji mogućnost dogovaranja demo poziva.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver za upravljanje pritužbama i druge alate. Također, nudi mogućnosti pretplate na newsletter za dobivanje najnovijih vijesti o ažuriranjima i popustima. Registracija na LiveAgent omogućava korisnicima pristup upravljačkoj ploči. Njihova web stranica koristi kolačiće, a politika privatnosti i uvjeti korištenja se primjenjuju.
Članak naglašava važnost kvalitetne korisničke podrške za poslovni uspjeh. Usmjeravanje na kupca, usavršavanje zaposlenika i korištenje softvera i tehnologije su ključni elementi podrške. Agenti korisničke službe moraju imati dobre komunikacijske vještine, biti empatični i strpljivi. Organizirani tim s mekim vještinama je presudan za pružanje izvrsne korisničke usluge. LiveAgent nudi alate za korisničku podršku kao što su obrasci i chat te podršku kroz blogove, rječnike, akademije i webinare.