Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Help Desk Migration by Relokia

Što je Help Desk Migration?

Help Desk Migration internetska je usluga koja vam omogućuje migraciju podataka između lokalnih i help desk sustava baziranih u oblaku. Nisu potrebne posebne vještine ili znanja.

Help Desk Migration by Relokia

Prednosti upotrebe Help Desk Migration

Usluga vam štedi bezbroj sati potrebnih za premještanje podataka između help desk platformi.

Za većinu tvrtki migracija podataka je bolan proces. Neki razmišljaju o upotrebi API-ja i pisanju vlastitog alata za migraciju, dok drugi smišljaju način ručnog premještanja podataka. Obje metode oduzimaju puno vremena i truda. Ali ono što je najvažnije, odvajanje vaših ljudskih resursa od posla košta više od korištenja alata za automatiziranu migraciju podataka.

Pomoću usluge Help Desk Migration možete:

  • Brzo i bez napora migrirajte podatke između help desk platformi po svom izboru.
  • Uštedite značajnu količinu novca.
  • Pokrenite testni uvoz onoliko puta koliko je potrebno.
  • Prilagodite svoju migraciju kako biste udovoljili specifičnim potrebama vaše organizacije.
  • Zadržite integritet podataka o korisničkoj podršci, kao i cjelovitu povijest interakcija između vas i vaših kupaca.

Koji se podaci mogu migrirati?

Ovisno o izvornom help desku, moći ćete migrirati:

  • Tiketi.
  • Agenti i grupe.
  • Kontakti i tvrtke.
  • Oznake.
  • Prilozi.
  • Javne i privatne bilješke.
  • Prilagodljiva Polja.

Kako se koristi Help Desk Migration s LiveAgent-om

  1. Idite na stranicu Help Desk Migration i otvorite svoj račun.
  2. Započnite migraciju odabirom izvornog help deska. Navedite potrebne vjerodajnice i prijeđite na sljedeći korak
  3. Odaberite ciljani help desk i navedite potrebne vjerodajnice kako bi alat mogao odraditi migraciju umjesto vas. Prijeđite na sljedeći korak.
  4. Odaberite podatke koje želite migrirati. Tijekom ovog koraka također morate uskladiti izvorna i ciljana polja tiketa da bi se podaci pravilno preveli. Ako smatrate da vam je potrebna pomoć kod ovog koraka, obratite se timu za podršku Help Desk Migration.
  5. Pokrenite test da biste vidjeli kako migracija funkcionira. Prije nastavka pažljivo provjerite ishod migracije.
  6. Ako ste zadovoljni rezultatima, započnite postupak migracije.

Osim toga, tim u Help Desk Migration može personalizirati vašu narudžbu kako bi udovoljila specifičnim potrebama vašeg poslovanja. Da biste zatražili prilagođenu migraciju, ostavite poruku u chatu uživo ili otvorite tiket.

FAQ

Kako možete migrirati putem Help desk Migration Relokia?

1. Otvorite račun na Help Desk Migracija

2. Ispunite potrebne vjerodajnice 

3. Testirajte migraciju i pažljivo je evaluirajte

4. Migrirajte 

Što je Help Desk Migracija?

Migriranje podataka može biti bolno iskustvo za mnoge tvrtke, možda čak i presudno. Kao rezultat toga, Relokia je kreirala help desk migraciju koja će vam pomoći da efikasno migrirate sve podatke u samo par klikova.

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo