Partner
Što je Help Desk Migration?
Help Desk Migration internetska je usluga koja vam omogućuje migraciju podataka između lokalnih i help desk sustava baziranih u oblaku. Nisu potrebne posebne vještine ili znanja.

Prednosti upotrebe Help Desk Migration
Usluga vam štedi bezbroj sati potrebnih za premještanje podataka između help desk platformi.
Za većinu tvrtki migracija podataka je bolan proces. Neki razmišljaju o upotrebi API-ja i pisanju vlastitog alata za migraciju, dok drugi smišljaju način ručnog premještanja podataka. Obje metode oduzimaju puno vremena i truda. Ali ono što je najvažnije, odvajanje vaših ljudskih resursa od posla košta više od korištenja alata za automatiziranu migraciju podataka.
Pomoću usluge Help Desk Migration možete:
- Brzo i bez napora migrirajte podatke između help desk platformi po svom izboru.
- Uštedite značajnu količinu novca.
- Pokrenite testni uvoz onoliko puta koliko je potrebno.
- Prilagodite svoju migraciju kako biste udovoljili specifičnim potrebama vaše organizacije.
- Zadržite integritet podataka o korisničkoj podršci, kao i cjelovitu povijest interakcija između vas i vaših kupaca.
Koji se podaci mogu migrirati?
Ovisno o izvornom help desku, moći ćete migrirati:
- Tiketi.
- Agenti i grupe.
- Kontakti i tvrtke.
- Oznake.
- Prilozi.
- Javne i privatne bilješke.
- Prilagodljiva Polja.
Kako se koristi Help Desk Migration s LiveAgent-om
- Idite na stranicu Help Desk Migration i otvorite svoj račun.
- Započnite migraciju odabirom izvornog help deska. Navedite potrebne vjerodajnice i prijeđite na sljedeći korak
- Odaberite ciljani help desk i navedite potrebne vjerodajnice kako bi alat mogao odraditi migraciju umjesto vas. Prijeđite na sljedeći korak.
- Odaberite podatke koje želite migrirati. Tijekom ovog koraka također morate uskladiti izvorna i ciljana polja tiketa da bi se podaci pravilno preveli. Ako smatrate da vam je potrebna pomoć kod ovog koraka, obratite se timu za podršku Help Desk Migration.
- Pokrenite test da biste vidjeli kako migracija funkcionira. Prije nastavka pažljivo provjerite ishod migracije.
- Ako ste zadovoljni rezultatima, započnite postupak migracije.
Osim toga, tim u Help Desk Migration može personalizirati vašu narudžbu kako bi udovoljila specifičnim potrebama vašeg poslovanja. Da biste zatražili prilagođenu migraciju, ostavite poruku u chatu uživo ili otvorite tiket.
Frequently asked questions
Kako možete migrirati putem Help desk Migration Relokia?
1. Otvorite račun na Help Desk Migracija
2. Ispunite potrebne vjerodajnice
3. Testirajte migraciju i pažljivo je evaluirajte
4. Migrirajte
Što je Help Desk Migracija?
Migriranje podataka može biti bolno iskustvo za mnoge tvrtke, možda čak i presudno. Kao rezultat toga, Relokia je kreirala help desk migraciju koja će vam pomoći da efikasno migrirate sve podatke u samo par klikova.
Tekst sadrži informacije o tvrtki Quality Unit i njezinim politikama privatnosti i sigurnosti. Također se spominje izrada upravljačke ploče LiveAgent za korisnike koji su se registrirali, te se korisnicima ponuđuje mogućnost dogovora za demo poziv. Web stranica koristi kolačiće, a korisnicima se daje prilika da ih prihvate ili odbiju.
LiveAgent je platforma za podršku koja nudi različite softvere za korisničku službu, samoposlužne softvere, softvere za pozivne centre i upravljanje pritužbama. Pored toga, nudi mogućnost prebacivanja podataka, blogove, rječnik i akademiju. LiveAgent je nagradama nagrađeno poduzeće s certifikatima i recenzijama korisnika. Također nudi VoIP partnere, affiliate program, sales kontakte dostupne putem društvenih kanala i newslettera. Društvene mreže su važan kanal korisničke usluge te se zbog toga nudi web chat, interakcija s korisnicima na društvenim mrežama i aplikacija Slido za postavljanje pitanja ili podnošenje anketa. LiveAgent Demo nudi razne opcije i funkcionalnosti za upravljanje korisničkom službom.
The article discusses the benefits of using gamification in customer service, including increasing productivity and creating a fun work environment. It also recommends using email templates to update customers on product features and preferences. The article suggests that companies should consider customer expectations and reward their agents with badges to foster competition and motivate good performance. The LiveAgent platform is recommended as an ideal tool for companies to improve their customer support services.