Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

MultiTEL

Što je MultiTEL?

MultiTEL je pružatelj usluge VoIP-a s povoljnim komunikacijskim rješenjima. Pružaju uslugu na globalnoj razini s prisutnošću na svim kontinentima. Osim globalne pokrivenosti, MultiTEL također puža analitičke alate koji se mogu koristiti za praćenje količine dolaznih i odlaznih poziva i poruka.

Kako koristiti MultiTEL s LiveAgent-om?

MultiTEL je jedan od pružatelja VoIP usluga koji je podržan od strane LiveAgent help desk softvera. Možete ga odabrati kao vašeg pružatelja telekomunikacijskih usluga. Sve što trebate napraviti je dobiti vaš telefonski broj, povezati ga s LiveAgent-om i početi s korisničkim pozivima kao dijela vašeg multi-channel help desk-a.

LiveAgent call centar funkcionalsti mogu vam pomoći u upravljanju pozivima korisnika. Preusmjerite pozive odgovarajućem gentu, kreirajte prilagodljiva IVR “stabla” kako bi pomogli klijentu u pristupu određenom odjelu, uspostavljajtevideo pozive ili slušajte vaše prijašnje pozive koji su spremljeni u LiveAgent-ovoj povjesti poziva

Ukoliko želite znati više, kliknite na video ispod kako biste sznali kako LiveAgent call centar funkcionira u praksi.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Koje su koristi korištenja MultiTEL-a?

  • Globalna pokrivenost
  • Globalni telefonski brojevi
  • Izbor korisnih funkcionalnosti
  • Analitički alati za pozive i poruke

Create your own call center today!

Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support

FREE TRIAL

Je li integracija MultiTEL s LiveAgent-om besplatna?

Integracija je već uključena u LiveAgent planu pretplate i ne morate nadoplaćivati dodatne iznose. Jednom kada imate pristup i MultiTEL-u i LiveAgent-u, jednostavno spojite vaš MultiTEL broj s našim help desk-om i započnite s pozivima.

Kako možete integrirati MultiTEL s LiveAgent-om? 

MultiTEL je već ugrađen u LiveAgent, sve što morate učiniti jest dodati vaš MultiTEL broj i odraditi jednostavnu konfiguraciju. Pratite naš vodič ispod kako biste naučili kako izvršiti ovaj proces.

  • Idite na MultiTEL web stranicu i kreirajte račun. Besplatno je. Nakon što se prijavite, idite na dashboard i kliknite Numbers > My Numbers i odaberite Rent Numbers. Ispunite obrazac i MultiTEL će vas kontaktirati. Jednom kada ste dobili vaš MultiTEL broj telefona, idite na vaš LiveAgent račun.
MultiTEL dashboard s opcijama brojeva
Rent a MultiTEL broj
  • U vašem LiveAgent dashboard-u idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na “create” dugme na vrhu i dodajte svoj MultiTEL broj u sustav. Zatim odaberite MultiTEL s popisa pružatelja usluga.
LiveAgent sučelje s opcijom kreiranja novih brojeva
Dodajte MultiTEL broj

Sada upišite vaše MultiTEL korisničko ime, lozinku i broj. Odaberite odjel u kojeg želite da se pozivi preusmjeravaju, dodijelite naziv broju i odaberite želite li da se pozivi snimaju. Kliknite na Add i to je to.

MultiTEL broj konfiguracija u LiveAgent-u
Završite konfiguraciju

Vaš MultiTEL broj sada je spojen s LiveAgent-om i možete početi odgovarati na korisničke pozive. Osim call centra, LiveAgent pruža široki izbor help desk alata u jednom ticketing sustavu – e-mailovi, live chat, korisnički portal, ili društvene mreže kao što suFacebook, Instagram, and Twitter

Saznajte više o LiveAgent na našoj stranici s funkcionalnostima ili pogledajte video ispod kako biste se upoznali sa svim alatima koje pružamo.

LiveAgent Product Tour

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

FAQ

Što je MultiTEL?

MultiTEL je globalni pružatelj VoIP usluga koji pruža globalne telefonske brojeve, mnogo korisnih funkcionalnosti i analitičke alate za pozive i poruke. 

Mogu li integrirati MultiTEL s LiveAgent?

MultiTEL brojevi mogu se lako dodati u LiveAgent zahvaljujući ugrađenim funkcionalnostima. Evo kako to učiniti.

  • Otvorite LiveAgent i idite na Configuration > Call > Numbers
  • Kreirajte novi broj i odaberite MultiTEL s liste pružatelja usluga
  • Dodajte svoj broj i druge detalje te kliknite na Add

Je li integracija MultiTEL s LiveAgent-om besplatna?

Integracija je besplatna kao dio naše all-inclusive LiveAgent plana pretplate i nema dodatne naplate

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo