Zoho Mail

Što je Zoho Mail?

Zoho Mail pružatelj je usluga za e-poštu kojeg tvrtke uglavnom koriste za upravljanje e-porukama kupaca. Koristi se za slanje i primanje e-poruka, upravljanje njima i povezivanje s drugim Zoho aplikacijama. Također podržava mogućnosti automatizacije.

Kako ga vi možete koristiti?

Na jedno mjesto možete povezati Zoho Mail, Gmail, Outlook ili poštanske sandučiće drugih pružatelja usluga. Imati e-račune agenata u jednom sustavu za tikete može puno doprinijeti produktivnosti agenata. Također, to može poboljšati interakciju s kupcima i povećati njihovo zadovoljstvo.

Budite u toku sa svime što se događa putem vaše upravljačke ploče. Također možete stvarati skice ili slati poruke, kreirati oznake i zadatke i još mnogo toga. Vaši agenti mogu obrađivati ​​e-poruke s više računa u vašem sustavu za tiketiranje. Na taj način ne morate se prebacivati ​​s više kartica kod različitih pružatelja usluga kako biste pratili događaje i tikete korisnika. Ovo je jedan od najboljih načina za korištenje help desk softvera za tiketiranje.

Također možete iskoristiti i upotrijebiti više integracija i značajki kako biste poboljšali svoj tijek rada. Pogledajte popis svih dostupnih LiveAgent integracija ili provjerite mogućnosti naših alata kao što su chat uživo, baza znanja ili pozivni centar.

Youtube video:

Koje su prednosti integriranja vaše e-pošte s LiveAgent-om?

  • Šaljite i primajte tikete za korisničku podršku u LiveAgent-u
  • Nema potrebe za prebacivanjem između aplikacija
  • Softver za chat, automatizacijski alati i popularne integracije u vašoj upravljačkoj ploči
  • Svi računi e-pošte na jednom mjestu

Kako integrirati Zoho Mail s LiveAgent-om

Najjednostavniji način dohvaćanja e-poruka iz Zoho-a jest integracija vaše dijeljene Zoho Mail e-adrese s LiveAgent-om. Evo kako to možete učiniti:

  • Prijavite se na LiveAgent i idite na Konfiguracija > Epošta > Računi e-pošte. Kliknite na narančastu ikonu Dodaj račun e-pošte na vrhu.
Povezivanje računa e-pošte
Odaberite pružatelja usluga e-pošte
  • Odaberite pružatelja usluga e-pošte koji koristite za Zoho Mail. Ako ne vidite svog pružatelja usluga, odaberite Ostalo. Zatim odaberite odjel u koji želite preusmjeriti sve dolazne Zoho e-poruke. Ako ste odabrali druge pružatelje usluga e-pošte, imate mogućnost izbora između Prosljeđivanja i IMAP ili POP3. Dovršite postupak i ne zaboravite kliknuti Spremi.
Izaberite između Prosljeđivanja i IMAP ili POP3 za integraciju Zoho pošte
Prosljeđivanje ili IMAP/POP3

To je to! Vaš Zoho račun sada bi trebao biti povezan s LiveAgent-om i trebali biste početi primati e-poruke u svoj sustav za tiketiranje.

Kako integrirati Zoho Mail s LiveAgent-om putem Zapier-a

Zapier možete koristiti za integriranje Zoho Maila s LiveAgent-om. Provjerite imate li Zapier račun i možete započeti.

Stranica za integraciju LiveAgent-a i Zoho Maila na Zapier-u
LiveAgent + Zoho Mail
  • Idite na stranicu LiveAgent + Zoho Mail Integracije, pomaknite se prema dolje i odaberite okidač i radnju. Odabir radnje i okidača povezati će LiveAgent sa Zohoom i stvoriti jedinstvenu integraciju prilagođenu vašem poslovanju. Možete birati između više okidača i radnji. Nakon što odaberete svoje radnje i okidače, kliknite na plavi gumb za povezivanje.
Odabrani novi okidač Zoho e-poruka i radnja "Stvori razgovor" za LiveAgent
Odabrani okidač i radnja
  • Nakon toga se prijavite na svoj Zoho Mail račun i omogućite Zapieru pristup vašem računu. I na kraju, trebate provesti test okidača kako biste provjerili radi li integracija ispravno.
  • Budući da smo odabrali radnju “Stvori razgovor”, moramo ispuniti predmet, tekst poruke, e-adrese pošiljatelja i primatelja, kao i nekoliko neobaveznih polja u slučaju da radnju želimo malo više specificirati. Posljednji korak je test integracije. Zapier će izvršiti odabranu radnju aktiviranu okidačem koji ste odabrali.

Uspješan test znači da integracija funkcionira i da je možete aktivirati. Uključite Zap ako ste zadovoljni svojom prilagođenom integracijom.

Frequently asked questions

Što je integracija Zoho Mail-a u LiveAgent?

Zoho je besplatna platforma/usluga za e-poštu, a LiveAgent cjelovito help desk rješenje. Integriranjem Zoho-a s LiveAgent-om možete automatski primati e-poruke u svoj univerzalni ulazni pretinac bez prebacivanja između aplikacija.

Koje su pogodnosti korištenja Zoho Mail integracije s LiveAgent-om?

- primajte i šaljite e-poruke iz jednog univerzalnog pretinca

- poboljšana učinkovitost rada

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo