Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zoho Mail

Što je Zoho Mail?

Zoho Mail pružatelj je usluga za e-poštu kojeg tvrtke uglavnom koriste za upravljanje e-porukama kupaca. Koristi se za slanje i primanje e-poruka, upravljanje njima i povezivanje s drugim Zoho aplikacijama. Također podržava mogućnosti automatizacije.

Kako ga vi možete koristiti?

Na jedno mjesto možete povezati Zoho Mail, Gmail, Outlook ili poštanske sandučiće drugih pružatelja usluga. Imati e-račune agenata u jednom sustavu za tikete može puno doprinijeti produktivnosti agenata. Također, to može poboljšati interakciju s kupcima i povećati njihovo zadovoljstvo.

Budite u toku sa svime što se događa putem vaše upravljačke ploče. Također možete stvarati skice ili slati poruke, kreirati oznake i zadatke i još mnogo toga. Vaši agenti mogu obrađivati ​​e-poruke s više računa u vašem sustavu za tiketiranje. Na taj način ne morate se prebacivati ​​s više kartica kod različitih pružatelja usluga kako biste pratili događaje i tikete korisnika. Ovo je jedan od najboljih načina za korištenje help desk softvera za tiketiranje.

Također možete iskoristiti i upotrijebiti više integracija i značajki kako biste poboljšali svoj tijek rada. Pogledajte popis svih dostupnih LiveAgent integracija ili provjerite mogućnosti naših alata kao što su chat uživo, baza znanja ili pozivni centar.

LiveAgent Product Tour

Koje su prednosti integriranja vaše e-pošte s LiveAgent-om?

  • Šaljite i primajte tikete za korisničku podršku u LiveAgent-u
  • Nema potrebe za prebacivanjem između aplikacija
  • Softver za chat, automatizacijski alati i popularne integracije u vašoj upravljačkoj ploči
  • Svi računi e-pošte na jednom mjestu

Kako integrirati Zoho Mail s LiveAgent-om

Najjednostavniji način dohvaćanja e-poruka iz Zoho-a jest integracija vaše dijeljene Zoho Mail e-adrese s LiveAgent-om. Evo kako to možete učiniti:

  • Prijavite se na LiveAgent i idite na Konfiguracija > Epošta > Računi e-pošte. Kliknite na narančastu ikonu Dodaj račun e-pošte na vrhu.
Povezivanje računa e-pošte
Odaberite pružatelja usluga e-pošte
  • Odaberite pružatelja usluga e-pošte koji koristite za Zoho Mail. Ako ne vidite svog pružatelja usluga, odaberite Ostalo. Zatim odaberite odjel u koji želite preusmjeriti sve dolazne Zoho e-poruke. Ako ste odabrali druge pružatelje usluga e-pošte, imate mogućnost izbora između Prosljeđivanja i IMAP3 ili POP. Dovršite postupak i ne zaboravite kliknuti Spremi.
Izaberite između Prosljeđivanja i IMAP ili POP3 za integraciju Zoho pošte
Prosljeđivanje ili IMAP/POP3

To je to! Vaš Zoho račun sada bi trebao biti povezan s LiveAgent-om i trebali biste početi primati e-poruke u svoj sustav za tiketiranje.

Kako integrirati Zoho Mail s LiveAgent-om putem Zapier-a

Zapier možete koristiti za integriranje Zoho Maila s LiveAgent-om. Provjerite imate li Zapier račun i možete započeti.

Stranica za integraciju LiveAgent-a i Zoho Maila na Zapier-u
LiveAgent + Zoho Mail
  • Idite na stranicu LiveAgent + Zoho Mail Integracije, pomaknite se prema dolje i odaberite okidač i radnju. Odabir radnje i okidača povezati će LiveAgent sa Zohoom i stvoriti jedinstvenu integraciju prilagođenu vašem poslovanju. Možete birati između više okidača i radnji. Nakon što odaberete svoje radnje i okidače, kliknite na plavi gumb za povezivanje.
Odabrani novi okidač Zoho e-poruka i radnja "Stvori razgovor" za LiveAgent
Odabrani okidač i radnja
  • Nakon toga se prijavite na svoj Zoho Mail račun i omogućite Zapieru pristup vašem računu. I na kraju, trebate provesti test okidača kako biste provjerili radi li integracija ispravno.
  • Budući da smo odabrali radnju “Stvori razgovor”, moramo ispuniti predmet, tekst poruke, e-adrese pošiljatelja i primatelja, kao i nekoliko neobaveznih polja u slučaju da radnju želimo malo više specificirati. Posljednji korak je test integracije. Zapier će izvršiti odabranu radnju aktiviranu okidačem koji ste odabrali.

Uspješan test znači da integracija funkcionira i da je možete aktivirati. Uključite Zap ako ste zadovoljni svojom prilagođenom integracijom.

FAQ

Što je integracija Zoho Mail-a u LiveAgent?

Zoho je besplatna platforma/usluga za e-poštu, a LiveAgent cjelovito help desk rješenje. Integriranjem Zoho-a s LiveAgent-om možete automatski primati e-poruke u svoj univerzalni ulazni pretinac bez prebacivanja između aplikacija.

Koje su pogodnosti korištenja Zoho Mail integracije s LiveAgent-om?

- primajte i šaljite e-poruke iz jednog univerzalnog pretinca

- poboljšana učinkovitost rada  

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo