Partner
Što je Avoxi?
Avoxi je pružatelj komunikacijskih i VoIP usluga u oblaku. Pruža usluge za pozivne centre, hotele, turističke operatere i globalne kompanije. Njihova je vizija pomoći timovima na svjetskoj razini da komuniciraju učinkovitije i da im pruže kontrolu i fleksibilnost za svoje komunikacijske potrebe.
Avoxi nudi besplatne brojeve iz mnogo zemalja kao i lokalne brojeve. Imaju iskustva u mnogo industrija, uključujući turizam, osiguravanje suglasnosti, igraću industriju, podršku za IT, financije, osiguranje ili outsourcing.
Avoxi i LiveAgent su VoIP partneri. Možete koristiti Avoxi u svojstvu svog VoIP pružateja usluge u LiveAgent softveru za službu za korisnike.
Kako mogu koristiti Avoxi?
Avoxi vam može pružiti VoIP uslugu za ostvarivanje poziva preko interneta. LiveAgent može upravljati svim zadacima pozivnog centra i pomoći vam upravljati odnosima s korisnicima.
LiveAgent-ov komplet alata vam može pomoći brinuti se o komunikaciji preko poziva i njihovom preusmjeravanju, omogućujući vam upravljanje vašim pozivnim centrom u oblaku, povećanje kvalitete komunikacije s vašim korisnicima i povećanje uključenosti korisnika.
Sve je ovo moguće zahvaljujući naprednim značajkama kao što su IVR stabla, gumbi za poziv na vašim web stranicama, preusmjeravanje poziva, video pozivi i neograničeno snimanje poziva.
Stoji li išta integracija s Avoxi?
Avoxi je neovisna kompanija koja naplaćuje svoje usluge. No, LiveAgent integracija s Avoxijem je besplatna i može joj se pristupiti u bilo kojem trenutku bez ikakvog dodatnog plaćanja.
Koje su prednosti kod korištenja Avoxi?
- Besplatna integracija s LiveAgent-om
- Pozivi s različitih uređaja
- Poboljšan proces korisničke podrške
- Pouzdano rješenje za telefon u oblaku
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Kako integrirati Avoxi s LiveAgent-om?
LiveAgent sadrži Avoxi kao ugrađenu značajku te nema potrebe za dodacima ili rješenjima treće strane. Značajka je uključena u vašu LiveAgent tarifu i sve što trebate uraditi jest spojiti svoj Avoxi broj telefona na svoj LiveAgent račun. Pogledajte vodič kako biste naučili kako se to radi.
- Ako nemate svoj Avoxi račun, napravite ga ovdje. Avoxijev predstavnik će vas kontaktirati da se dogovorite kakvo rješenje trebate. Kada dobijete pristup svog računu, trebat će vam korisničko ime, lozinka i vaš prilagođeni broj telefona za sljedeće korakte.

- Idite na svoj LiveAgent račun i zatim idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasti gumb kako biste napravili novi broj. Odaberite Avoxi s popisa pružatelja usluge.

- Sada trebate napraviti brzu konfiguraciju. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i svoj Avoxi broj telefona u odgovarajuća polja. Možete i odabrati odjel u koji će se pozivi preusmjeravati, predbroj broja, prilagođeni naziv za Avoxi broj telefona i mogućnost snimanja svojih poziva. Kada ste završili, kliknite Add.

Vaš Avoxi broj telefona je spojen na LiveAgent i možete ga koristiti.
Želite li integrirati još aplikacija koje svakodnevno koristite? Pogledajte našu stranicu s integracijama i saznajte više o zajedničkim radnim tokovima. Možete pogledati i sve značajke i alate koje LiveAgent nudi ili pogledati naš video o proizvodima.
Frequently asked questions
Što je Avoxi?
Avoxi je pružatelj komunikacijskih i VoIP usluga u oblaku s naprednim značajkama pozivnog centra i prilagodljivim tarifama za tvrtke svih veličina.
Koliko stoji Avoxi integracija u LiveAgent-u?
Avoxi integracija u LiveAgent je već uključena u tarifu i nema dodatnih naknada za njezino korištenje. Možete dodati svoje Avoxi brojeve telefona i uspostaviti svoj pozivni centar za korisničku podršku bez dodatnih naknada.
Kako mogu integrirati Avoxi s LiveAgent-om?
Ne trebate integrirati Avoxi s LiveAgent-om jer je već ugrađen. Samo trebate dodati svoj Avoxi broj i informacije o računu.
- Idite na Configuration > Call > Numbers u LiveAgent-u
- Napravite novi broj i odaberite Avoxi kao svog pružatelja VoIP usluge
- Unesite svoje ime, lozinku, broj i ostale informacije
- Kliknite na Add i gotovi ste
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Tekst predstavlja informacije o tvrtki LiveAgent, njenim proizvodima i uslugama te nudi mogućnosti za partnerstvo i podršku. Također, nudi se mogućnost besplatnog probnog razdoblja i detaljniji opisi softvera za korisničku službu, pozivni centar i sustav za upravljanje emailovima. Na kraju se navode kontakti tvrtke i linkovi za više informacija o uvjetima korištenja i politikama.
vcita kontakt korisničke podrške
LiveAgent je softver za korisničku službu koji omogućava VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver, softver pozivnog centra za dolazne pozive, sustav za upravljanje pritužbama, softver za korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Podržava službene kontakte putem telefona i društvenih medija te nudi mogućnost prijave na newsletter za najnovije vijesti i popuste. Uz to, LiveAgent pruža mogućnost izgradnje korisničkog računa i upravljanja nadzorne ploče. Sve informacije o LiveAgentu dostupne su na njihovoj web stranici, uz napomenu o korištenju kolačića.
LiveAgent Softver za pomoć u tvrtkama nudi besplatni probni period od 7 ili 30 dana, a sadrži 180 značajki, 40 integracija i alate za produktivnost. Pomaže u upravljanju komunikacijskim kanalima i integracijama društvenih medija te zadržavanju korisnika i povećanju produktivnosti. Također, ima podršku, ažuriranja i popuste te mogućnost pretplate na newsletter.