Partner
Što je Avoxi?
Avoxi je pružatelj komunikacijskih i VoIP usluga u oblaku. Pruža usluge za pozivne centre, hotele, turističke operatere i globalne kompanije. Njihova je vizija pomoći timovima na svjetskoj razini da komuniciraju učinkovitije i da im pruže kontrolu i fleksibilnost za svoje komunikacijske potrebe.
Avoxi nudi besplatne brojeve iz mnogo zemalja kao i lokalne brojeve. Imaju iskustva u mnogo industrija, uključujući turizam, osiguravanje suglasnosti, igraću industriju, podršku za IT, financije, osiguranje ili outsourcing.
Avoxi i LiveAgent su VoIP partneri. Možete koristiti Avoxi u svojstvu svog VoIP pružateja usluge u LiveAgent softveru za službu za korisnike.
Kako mogu koristiti Avoxi?
Avoxi vam može pružiti VoIP uslugu za ostvarivanje poziva preko interneta. LiveAgent može upravljati svim zadacima pozivnog centra i pomoći vam upravljati odnosima s korisnicima.
LiveAgent-ov komplet alata vam može pomoći brinuti se o komunikaciji preko poziva i njihovom preusmjeravanju, omogućujući vam upravljanje vašim pozivnim centrom u oblaku, povećanje kvalitete komunikacije s vašim korisnicima i povećanje uključenosti korisnika.
Sve je ovo moguće zahvaljujući naprednim značajkama kao što su IVR stabla, gumbi za poziv na vašim web stranicama, preusmjeravanje poziva, video pozivi i neograničeno snimanje poziva.
Stoji li išta integracija s Avoxi?
Avoxi je neovisna kompanija koja naplaćuje svoje usluge. No, LiveAgent integracija s Avoxijem je besplatna i može joj se pristupiti u bilo kojem trenutku bez ikakvog dodatnog plaćanja.
Koje su prednosti kod korištenja Avoxi?
- Besplatna integracija s LiveAgent-om
- Pozivi s različitih uređaja
- Poboljšan proces korisničke podrške
- Pouzdano rješenje za telefon u oblaku
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 14-day trial today and start improving your customer service!
Kako integrirati Avoxi s LiveAgent-om?
LiveAgent sadrži Avoxi kao ugrađenu značajku te nema potrebe za dodacima ili rješenjima treće strane. Značajka je uključena u vašu LiveAgent tarifu i sve što trebate uraditi jest spojiti svoj Avoxi broj telefona na svoj LiveAgent račun. Pogledajte vodič kako biste naučili kako se to radi.
- Ako nemate svoj Avoxi račun, napravite ga ovdje. Avoxijev predstavnik će vas kontaktirati da se dogovorite kakvo rješenje trebate. Kada dobijete pristup svog računu, trebat će vam korisničko ime, lozinka i vaš prilagođeni broj telefona za sljedeće korakte.

- Idite na svoj LiveAgent račun i zatim idite na Configuration > Call > Numbers. Kliknite na narančasti gumb kako biste napravili novi broj. Odaberite Avoxi s popisa pružatelja usluge.

- Sada trebate napraviti brzu konfiguraciju. Unesite svoje korisničko ime, lozinku i svoj Avoxi broj telefona u odgovarajuća polja. Možete i odabrati odjel u koji će se pozivi preusmjeravati, predbroj broja, prilagođeni naziv za Avoxi broj telefona i mogućnost snimanja svojih poziva. Kada ste završili, kliknite Add.

Vaš Avoxi broj telefona je spojen na LiveAgent i možete ga koristiti.
Želite li integrirati još aplikacija koje svakodnevno koristite? Pogledajte našu stranicu s integracijama i saznajte više o zajedničkim radnim tokovima. Možete pogledati i sve značajke i alate koje LiveAgent nudi ili pogledati naš video o proizvodima.
Frequently Asked Questions
Što je Avoxi?
Avoxi je pružatelj komunikacijskih i VoIP usluga u oblaku s naprednim značajkama pozivnog centra i prilagodljivim tarifama za tvrtke svih veličina.
Koliko stoji Avoxi integracija u LiveAgent-u?
Avoxi integracija u LiveAgent je već uključena u tarifu i nema dodatnih naknada za njezino korištenje. Možete dodati svoje Avoxi brojeve telefona i uspostaviti svoj pozivni centar za korisničku podršku bez dodatnih naknada.
Kako mogu integrirati Avoxi s LiveAgent-om?
Ne trebate integrirati Avoxi s LiveAgent-om jer je već ugrađen. Samo trebate dodati svoj Avoxi broj i informacije o računu. Idite na Configuration > Call > Numbers u LiveAgent-u Napravite novi broj i odaberite Avoxi kao svog pružatelja VoIP usluge Unesite svoje ime, lozinku, broj i ostale informacije Kliknite na Add i gotovi ste