Partner
Magenta je pružatelj cjelovitih poslovnih rješenja za telekomunikacijske usluge u Austriji. Tvrtka posluje od 1996. godine i svakodnevno se usavršava s jednim ciljem na umu – zadovoljstvo korisnika. Budući kako Magenta također pruža VoIP usluge, LiveAgent udružio se s tvrtkom kako bi pružio jednostavnu VoIP integraciju.

Koliko košta integracija Magenta u LiveAgent?
LiveAgent pruža besplatnu Magenta integraciju. Međutim, imajte na umu kako Magenta svoje usluge naplaćuje pojedinačno.
Kako integrirati Magenta u LiveAgent?
1. Kreirajte Magenta VoIP broj
2. Idite na Configurations > Call > Numbers

3. Popunite potrebne informacije
Koje koristi pruža Magenta?
- poboljšano iskustvo korisnika
- ekonomičnost
- visoka pouzdanost
Želite saznati više? Pogledajte video o softveru za call centar ispod.

Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free Magenta integration!
Frequently asked questions
Što je Magenta?
Magenta je pružatelj VoIP usluga od 1996.
Kako možete povezati Magenta s LiveAgent-om?
1. Prijavite se u LiveAgent 2. Idite na Calls > Numbers 3. Odaberite General 4. Ispunite potrebne informacije
Koliko košta integracija Magenta?
Ukoliko želite povezati svoj Magenta VoIP s LiveAgent-om, neće biti dodatnih troškova.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.