ManyChat integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Što je ManyChat?
Facebook i Messenger postaju sve popularniji servisi za korisničku podršku. ManyChat je servis koji omogućuje poduzećima da naprave chat-botove za slanje poruka i Facebook Messenger. Mogu se koristiti za prodaju, marketing i automatiziranju korisničku službu koja olakšava rukovanje mnogim poduzećima. Komunicirajte s ljudima puno lakše.
Kako ga možete koristiti?
U kombinaciji s ManyChat-om, možete mnogo lakše automatizirati vaše odgovore na Facebook Messengeru te SMS-om, kao i rukovati često postavljanjim pitanjima s lakoćom. Možete pratiti nove korisnike, kupovine, pretplate, te oznake. Također možete ručno rukovati slanjem tekstualnih ili Messenger poruka, slati sadržaj, pretplatiti se ili odjaviti kupce, rukovati oznakama ili pronalaženjem ljudi.
Prednosti
- Pratite nove Facebook Messenger razgovore ili poruke odjednom.
- Šaljite i odgovarajte na poruke, proslijedite sadržaj
- Obavijesti o radnjama chata iz Facebook Messengera na nadzornoj ploči LiveAgenta
- Besprijekoran tijek rada na Facebooku
Kako integrirati ManyChat sa LiveAgentom pomoću Zapiera
Slijedite ove upute kako bi besprijekorno povezali ManyChatove Facebook i Messenger mogućnosti. Sa Zapier-om, možete izabrati odvojeni Messenger ili druge okidače i radnje da povežete dvije aplikacije i poboljšate vaš tijek rada sa korisničkom podrškom i Facebook Messengerom
Proces integracije dvije aplikacije ne zahtjeva nikakvo iskustvo u kodiranju, te može biti odrađeno za nekoliko minuta. Zapier će vam objasniti i voditi vas kroz sve potrebne korake. Prvi korak je da se logirate u vaš Zapier račun. Ako nemate isti, možete ga napraviti na ovom linku. Onda možete nastaviti prema stranici za integraciju LiveAgent + ManyChat.
Skrolajte do dna stranice i vidjeti ćete odabir okidačai radnji. Okidač radi kao okidač za odabranu akciju. To znači da ako se nešto dogodi u jednom softveru, okidač će se aktivirati, te pokrenuti radnju u drugom integriranom softveru. Okidači i radnje mogu biti postavljeni između dva softwarea ili čak unutar istog.
Odlučite koje okidače i radnje želite postaviti. Ako želite, možete integrirati softver sa više okidača i radnji bilo kada. Kao primjer, odabrali smo ManyChat da triggera Novog Tagiranog Korisnika i LiveAgent radnju Napravite Razgovor. Bilo koji korisnik koji bude označen na Facebooku će triggerati radnju razgovora na vašoj podršci. Možete napraviti više konekcija kada trebate, stoga izaberite vašu prvu i kliknite na plavi gumb Povežite LiveAgent + ManyChat.
Konfiguracija vaših ManyChat okidača će se otvoriti. Morate odabrati Vaš račun i popuniti detalje kako be se uvjerili da okidač radi. Kada završite, preporučujemo vam da testirate isti kako bi provjerili da li radi.
Kada završite sa ManyChatom, sve što je potrebno je postaviti radnju. Pobrinite se da popunite obavezna polja. U slučaju da želite još više specificirati radnju, imate opciju da popunite i neobavezna polja također.
Sve što trebate sada uraditi je napraviti posljednje testove i vidjeti ukoliko integracija radi. U slučaju da naletite na neke probleme, Zapier će Vam ponuditi zgodan vodič za rješavanje problema koji će Vam pomoći da iste riješite. Ukoliko testovi prođu uspješno, vaša integracija je spremna te ju možete testirati uživo.
Frequently Asked Questions
Što je ManyChat?
ManyChat je platforma koja Vam omogućuje da napravite chatbot-a za vašu Facebook stranicu kako bi pomoglo vašoj tvrtki da poveća prodaju, povrat ulaganja, te u konačnici prihod.
Kako možete integrirati ManyChat sa LiveAgent-om?
1. Logirajte se u vaš Zapier račun 2. Idite na Zapier - LiveAgent + ManyChat 3. Odaberite radnju 4. Povežite se 5. Popunite potrebne informacije 5. Test 7. Odmah upotrijebite LiveAgent
MultiTEL je globalni pružatelj usluge VoIP-a s analitičkim alatima i globalnom pokrivenošću na svim kontinentima. Integracijom s LiveAgent-om omogućuje upravljanje količinom dolaznih i odlaznih poziva te pruža korisne funkcionalnosti i analitičke alate. Besplatna integracija je već uključena u LiveAgent planu pretplate.