Partner
Da biste integrirali svoj LiveAgent račun s Clockify, molimo pratite sljedeći vodič za integraciju.
Vodič za integraciju za račune s hostingom na domeni LiveAgent
- Napravite Clockify račun
- Preuzmite proširenje za Google Chrome
- Nakon što preuzmete proširenje za Chrome, provjerite jeste li prijavljeni na svoj Clockify račun
- Prijavite se na svoj LiveAgent račun ili ga osvježite ako ste ga već otvorili
- Otvorite tiket i moći ćete vidjeti Clockify tajmer u polju s podacima o tiketima, kao što je prikazano ispod

- Clockify tajmer također se prikazuje u bazi znanja prilikom uređivanja članaka

Vodič za Clockify integraciju za račune s vlastitim hostingom
- Napravite Clockify račun
- Preuzmite proširenje za Google Chrome
- Nakon što preuzmete proširenje za Chrome, provjerite jeste li prijavljeni na svoj Clockify račun
- Kliknite na Clockify proširenje u pregledniku


- Kliknite na Integracije

- Odaberite LiveAgent iz dostupnih opcija na dnu. Imajte na umu da se ne prikazuju abecednim redoslijedom, pa ćete LiveAgent na popisu morati pronaći ručno.


- Dodajte ime svoje domene i kliknite na Dodaj

- Osvježite svoju ploču za agente u LiveAgent-u i spremni ste!
Što je Clockify?
Clockify je besplatni web tajmer za praćenje vremena i aplikacija za radne listove za timove svih veličina. Besplatna je za neograničen broj korisnika.
Kako ga možete koristiti?
Koristite Clockify za praćenje vremena koje utrošite na rješavanje tiketa i uređivanje članaka iz baze znanja. Poboljšajte svoju produktivnost, profitabilnost i pratite zapise iz evidencije aktivnosti tima.
Frequently Asked Questions
Što je Clockify?
Clockify je besplatni alat za praćenje vremena, kao i softver za praćenje radnih lista zaposlenika, koji pruža usluge od 2017.
Kako možete koristiti Clockify integraciju unutar LiveAgent-a?
Ako tražite načine kako poboljšati učinkovitost svog tima, integracija Clockify omogućuje vam da vidite koliko vremena vaš tim provodi na različitim zadacima LiveaAgent-a, na primjer, na određenim tiketima ili člancima iz baze znanja. Kao rezultat toga, možete otkriti one kojima ide lošije i po potrebi im pružiti dodatne smjernice ili obuku.
LiveAgent | Brzi pregled help desk softvera
Softver za helpdesk olakšava upravljanje korisničkom podrškom i poboljšava zadovoljstvo korisnika. LiveAgent nudi integraciju s različitim kanalima komunikacije.
Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u
Vremenska pravila su značajka u LiveAgent-u koja pomaže optimizaciji korisničke službe. Automatiziraju zadatke i poboljšavaju radno opterećenje.
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.