Besplatna proba

Brending

Brending

U LiveAgent-u, naša misija je kreirati koristan softver koji je čist, funkcionalan, lak za korištenje i inovativan. Ova izjava o misiji se također odnosi na naš pisani sadržaj, vizualne medije, ad copy i slogane. Nadamo se da će vam naš vodič kroz brending pomoći da shvatite profil našeg idealnog kupca, paletu boja, estetiku i stil uređivanja — čineći naše iduće suradnje glatkima i plodnima.

Paleta boja

LiveAgent-ov potpis je bogata, svijetla, “California orange” narančasta boja

Kako koristiti našu paletu boja

  • Prijelazi narančaste – gumbi (chat gumbi, Saznajte više gumbi i slično)
  • Narančasta – logo, web elementi (kao CTA widgeti)
  • Siva – tekstovi
  • Crna – ikone, naslovi, gumbi
  • Kremasto narančasta pozadina – pozadine za različite web elemente, slike i slično
  • Bijela – pozadina stranice (bijeli prostor), web elementi
Brending

Prijelazi narančaste RGB: 255,189,57 to 250149,49 CMYK: 0,28,88,0 to 0,49,90,0 HEX: #FFBD39 to #FA9531

Brending

Crna
RGB: 5,5,5
CMYK: 75,68,67,88
HEX: #050505

Brending

Narančasta
RGB: 250,149,49
CMYK: 0,40,90,0
HEX: #FA9531

Brending

Narančasta kremasta pozadina
RGB: 254,239,224
CMYK: 0,6,10,0
HEX: #FEEFE0

Brending

Siva
RGB: 101,103,107
CMYK: 61,52,38,18
HEX: #65676B

Brending

Bijela
RGB: 255,255,255
CMYK: 0,0,0,0
HEX: #FFFFFF

Korištenje logoa

Naši dizajni logoa su fleksibilni. Možete birati između dvije varijacije.

Brending

Brending

Da:

  • Zadržite originalne proporcije
  • Koristite originalne logo dokumente
  • Koristite prikladan format slika
  • Koristite prave boje

Ne:

  • Nemojte širiti ili skupljati logo
Brending
Brending
  • Nemojte dorađivati logo ili kreirati vlastite varijacije
Brending
Brending
Brending
Brending
  • Nemojte koristiti ostale boje
  • Nemojte koristiti web preuzimanje za pisanu publikaciju i obrnuto
Brending
Brending

Ilustracije, slike i snimci zaslona tijekom korištenja proizvoda

Naše slike, ilustracije i modeli su minimalistički i izravni. Uvijek koristite visokokvalitetne slike proizvoda. Ako ne možete naći ono što tražite na našoj stranici, pošaljite nam zahtjev. Bit će nam drago opskrbiti vas potrebnim slikama.

Videa

Ako želite prikazati kako naš proizvod radi u realnom vremenu, slobodno priložite bilo koji od naših videa proizvoda u vaše članke, objave na blogu ili preglede.

Official YouTube channel

Vodič za stil uređivanja

Savršeni kupac

Da bi vam pomogli u shvaćanju naše ciljane publike i vodili vas u vašem pisanju, stvorili smo profil savršenog kupca.

Brending

Richard Davidson
“Želim poboljšati utjecaj i produktivnost mog tima.”
Dob: 32
Lokacija: Chicago
Posao: Head of Customer Success
Biografija: Richard radi u uspješnoj eCommerce tvrtki koja zapošljava više od 100 ljudi. Nakon posla, ima problema s postavljanjem vlastitih granica i odgovara na Slack poruke i emailove čim pristignu. On se osjeća odgovornim za uspjeh poslovanja i nastoji pronaći trikove i inovativna rješenja za postojeće probleme.

Želje i potrebe

  • Osnažiti njegov tim korisničke podrške za suradnju i samostalno donošenje odluka
  • Poboljšati CSAT, NPS i CES bez izmišljanja tople vode
  • Tehnologija koja može pojednostavniti zahtjeve klijenata i ima odličan omjer cijene i vrijednosti
  • Tehnologija koja može automatizirati zahtjeve za podršku i uštediti vrijeme njegovim zaposlenicima

Frustracije

  • Ne želi prekoračiti proračun
  • Ne želi zaposliti više agenata za podršku
  • Ne želi spore i kompleksne alate koji naplaćuju dodatno za svaku značajku

Vodič za pisanje

Dok pišete i uređujete vaš sadržaj, molimo vas da pripazite da: 

  • Uvijek pišete LiveAgent zajedno. Nemojte pisati Live Agent ili Live agent, jer je to netočno.
  • Optimizirate sadržaj za određene ključne riječi
  • Pišete sadržaj koji sadrži LSI ključnu riječ http://lsigraph.com/
  • Koristite činjenice (i poveznicu na izvore)
  • Budete sigurni da ste nepristrani i ne koristite superlative
  • Nikad ne koristite negativnu konotaciju u vezi naše konkurencije
  • Nikad ne kreirate izravnu usporedbu između LiveAgent-a i naše konkurencije
  • Pišete kratke rečenice i odjeljke koji su razumljivi (bez nepotrebnog sadržaja!)
  • Koristite tablice i grafikone za usporedbu različitih proizvoda/značajki
  • Koristite različite opcije oblikovanja teksta: naslovi (h1, h2, h3 itd.) podebljani tekst, popisi s grafičkim oznakama, numerirani tekst i slično
  • Kreirate stranicu sadržaja koja vodi prema svakom odjeljku/podnaslovu u članku
  • Pišete korisne savjete i statistike, ili bilo koje zanimljive činjenice koje će pružiti vrijednost čitatelju.

Kontrolna lista za pisanje

Prije predavanja vašeg djela, budite sigurni da ste:

  • Napisali meta naslov i opis
  • Provjerili/mapirali ključne riječi/sinonime/LSI koje imaju vrijednost pri pretraživanju
  • Dostavili oznake, opise i SEO sukladne nazive za sve slike koje ste koristili
  • Provjerili pravopis koristeći Grammarly 
  • Provjerili je li tekst čitak koristeći Hemingway aplikaciju
  • Provjerili općenito formatiranje i duljinu odjeljaka (bez zidova teksta!)
  • Provjerili sve poveznice (Bez 404 poveznica, molim!)

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo