• Predlošci
  • Email predlošci za zaključani sadržaj

Email predlošci za zaključani sadržaj

Kreiranje vrijednog sadržaja koji privlači korisnike vašoj kompaniji i ohrabruje ih da učine željene akcije, kao što su kupovina ili pretplata na uslugu, su oblici dolaznih marketinških aktivnosti. U nekim slučajevima, vrjednije je zabraniti pristup određenom sadržaju na stranici, kako bi dobili nove moguće kupce ili dodatne informacije. Ta vrsta sadržaja se zove zaključani sadržaj ili premium sadržaj.

Exponeas gated report
Exponea’s gated report

Što je zaključani sadržaj?

Ne postoji univerzalna definicija zaključanog sadržaja, ali ćemo ukratko definirati njegove glavne karakteristike. Svaki sadržaj kojem se može pristupiti jedino ako date nešto zauzvrat, kao email adresu, se označava kao zaključani sadržaj. Najčešća informacija tražena od ljudi koji žele pristup zaključanom sadržaju je njihova email adresa, iako druge strategije uključuju traženje telefonskog broja, oznake “Sviđa mi se” i “Slijedim” na stranicama društvenih medija ili dijeljenje objava na različitim platformama društvenih mreža.

Svrha zaključanog sadržaja je generiranje potencijalnih kupaca dobivanjem njihovih kontakt detalja. Potencijalni kupci su ljudi koji su posjetili vašu stranicu nakon Google pretrage ili našli vašu kompaniju s eksternih stranica poput društvenih mreža i slično.

Primjer zaključanog sadržaja je blog objava koja je dostupna svima i pruža vrijedne uvide. Međutim, ako čitatelj želi pročitati više vaših članaka ili pristupiti dodatnom sadržaju (kao što je popis članaka), morat će vam dati svoju email adresu za primanje sadržaja. Zaključani sadržaj može generirati nove klijente, jer su korisnici čije podatke dobijete već zainteresirani za vaše poduzeće i ono što nudi.

Što je zaključani sadržaj? - App - Uploads - 2020 - 12 - Screenshot 2020 12 09 At 10.22.03.png
The Economist asks its readers to pay for a subscription or register for a free account to continue reading the article

Naslovi emaila za zaključani sadržaj

  • Imamo [ebook/izvještaj] koji ste zatražili!
  • Odličan sadržaj vas čeka unutra, kao što smo i obećali!
  • Pogledajte naš video sa savjetima kako riješiti [problem]
  • Imamo live video i pozvani ste na gledanje!
  • Dobro došli na [ime kompanije] tečaj o [tema]
  • Hvala što ste se prijavili za naše [dnevni/tjedni/mjesečni] emailove o [tema]

Predlošci maila za zaključani sadržaj

Zaključani sadržaj, email predložak 1 – preuzimanje sadržaja


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [ebook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head on to our site [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this email.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3…

Zaključani sadržaj, email predložak 2 – poveznica na video


Hello [name],

You now have access to the [webinar/explainer video/documentary] that you requested to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic].

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]

Zaključani sadržaj, email predložak 3 – niz emailova


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will be of great help when solving [pain points].

You can expect to find the following topic covered in our upcoming emails:

Sub-topic 1
Sub-topic 2
Sub-topic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails very useful, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox, then please head on over to our website [link] or reply to this email.

Best,
The [company] team

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

Sign up for our free 14-day trial today. No credit card required. Test our email templates, ticketing, live chat, and more!

Frequently asked questions

Koliko mog sadržaja treba biti zaključano?

To zavisi od ciljeva vaše marketinške strategije, međutim, nije preporučeno da sav vaš sadržaj bude zaključan. Prvo morate ponuditi dovoljno za potencijalne klijente da budu voljni dati vam svoje email adrese. Koliko točno sadržaja treba biti besplatno dostupno ovisi od toga jesu li vaši ciljevi više usmjereni na stvaranje mogućih klijenata ili na vidljivost brenda i SEO.

Koji su primjeri zaključanog sadržaja?

Primjeri koje smo naveli su već pokrili email nizove, e-knjige i izvještaje, kao i različit video sadržaj – webinare i dokumentarce. Osim njih, zaključani sadržaj može biti i:

  • Nadogradnja sadržaja – pristup dodatnom materijalu
  • Demo/probne verzije – besplatan vremenski period za iskušavanje proizvoda ili usluge
  • Predložak tablice – uštedite korisnicima vrijeme pružajući im obrazac koji trebaju popuniti
  • Dokumenti procesa i swipe datoteke – kao što je predložak za uključivanje

Mogu li naplaćivati zaključani sadržaj?

Po definiciji, zaključani sadržaj nije nešto što zahtijeva plaćanje. Smatrajte to kao nešto što nudite u zamjenu za određenu akciju, kao što je davanje email adrese, za pristup određenim materijalima. Možete naplaćivati korisnicima pristup sadržaju, ali to znači da je to onda plaćeni sadržaj, što je drugi oblik dolaznog marketinga i potpuno drugačija strategija u odnosu na zaključani sadržaj.

Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo