Zadarma integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Zadarma Politika privatnosti
Što je Zadarma?
Zadarma je pristupačan pružatelj telefonskih sustava. Temelji se na internetu i nudi mnogo značajki i alata kako bi učinio da je upravljanje telefonskim centrom i korisničkom službom zbilja jednostavno za vaše agente. Osnovni je softver besplatan, što je odlična ušteda vremena i novca pozivnim centrima koji nemaju velik budžet.
Želite li biti sigurni da je Zadarma dostupna u vašoj zemlji ili želite saznati više o cijenama, pogledajte ovaj popis cijena brojeva telefona.
Kako ju mogu koristiti?
Koristite sustav Zadarma kako biste uštedjeli novac i poboljšali svoj korisnički centar za podršku pomoću podrške putem pozivnog centra. Pozivni se centar i korisnički pozivi mogu jednostavno obrađivati pomoću LiveAgent-ovog rješenja na više kanala i sustava zahtjeva za podršku.
Uštedite vrijeme svojih agenata i zadivite kompanije, tvrtke ili svoje korisnike pomoću brze podrške putem pozivnog centra.
Prednosti
- Besplatno rješenje za vaš pozivni centar službe za korisnike
- Štedi vrijeme vašem timu službe za korisnike
- Povećava zadovoljstvo korisnika
- Dobro radi s LiveAgent softverom pozivnog centra službe za korisnike
Kako integrirati Zadarma s LiveAgent-om?
LiveAgent izravno podržava sustav Zadarma u svojstvu pružatelja VoIP usluge za vaš softver korisničke podrške. Kako biste pružili svojim agentima i korisnicima podršku za pozivni centar, jednostavno otvorite svoj LiveAgent i slijedite ove upute.
Prvo, idite na Configuration > Call > Numbers
Kliknite na narančasti gumb s oznakom plusa kako biste napravili broj telefona za svoju korisničku službu.
Otvorit će se novi prozor s dostupnim pružateljima VoIP usluge. Pronađite Zadarma na popisu i kliknite kako biste otvorili mogućnosti pružatelja SIP broja.
Trebate popuniti polja u ovom prozoru. Ona sadrže naziv, odjel, broj, mogućnost snimanja poziva te vaše korisničko ime i lozinku.
Gotovi ste i vaš je Zadarma broj telefona spojen s vašim softverom službe za korisnike. Možete uspostavljati pozive ili odgovarati na njih iz LiveAgent-a pomoću sustava Zadarma.
Želite saznati više o LiveAgent mogućnostima pozivnog centra? Pogledajte video u nastavku i pogledajte našu stranicu sa značajkama Pozivni centar.
Frequently Asked Questions
Što je Zadarma?
Zadarma je pružatelj VoIP usluge za telefonske sustave. Može se koristiti za pozivne centre za uspostavljanje poziva, odgovaranje na njih te upravljanje njima, pružanje podrške vašim korisnicima preko telefona, te općenito, povećanje komunikacije s korisnicima, zadovoljstva te povećanje prodaje.
Mogu li integrirati Zadarma s LiveAgent-om?
Svakako, Zadarma se može koristiti kao pružatelj VoIP usluge za LiveAgent značajku pozivnog centra. Proces integracije je jednostavan i traje svega nekoliko minuta. 1. Otvorite svoj LiveAgent i idite na konfiguraciju 2. Otvorite dio s pozivima i dodajte Zadarma broj telefona 3. Kliknite Save
Trebam li dodatno plaćati za integraciju Zadarma s LiveAgent-om?
Zadarma integracija je besplatno dostupna u tarifi All-Inclusive. Ako imate tarifu i Zadarma tarifu, ne trebate dodatno plaćati za integraciju dviju aplikacija.
Otkrijte kako integrirati Viber s LiveAgent-om i poboljšati korisničku podršku kroz jednostavno upravljanje porukama s jedne upravljačke ploče. Isprobajte besplatni probni rok i doživite besprijekornu komunikaciju s vašim korisnicima putem Vibera. Posjetite stranicu i saznajte više o prednostima integracije koje će unaprijediti produktivnost vašeg tima.
Monema je španjolski pružatelj telefonije specijaliziran za virtualne PBX sustave i pozivne centre, nudi besprijekornu integraciju s LiveAgent-om bez dodatnih troškova. Isprobajte besplatno i uživajte u inovativnim uslugama prilagođenim vašim potrebama s naglaskom na kvalitetu i korisničko zadovoljstvo. Posjetite stranicu i otkrijte prednosti Monema integracije!