Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zadarma

Što je Zadarma?

Zadarma je pristupačan pružatelj telefonskih sustava. Temelji se na internetu i nudi mnogo značajki i alata kako bi učinio da je upravljanje telefonskim centrom i korisničkom službom zbilja jednostavno za vaše agente. Osnovni je softver besplatan, što je odlična ušteda vremena i novca pozivnim centrima koji nemaju velik budžet.

Želite li biti sigurni da je Zadarma dostupna u vašoj zemlji ili želite saznati više o cijenama, pogledajte ovaj popis cijena brojeva telefona.

Kako ju mogu koristiti?

Koristite sustav Zadarma kako biste uštedjeli novac i poboljšali svoj korisnički centar za podršku pomoću podrške putem pozivnog centra. Pozivni se centar i korisnički pozivi mogu jednostavno obrađivati pomoću LiveAgent-ovog rješenja na više kanala i sustava zahtjeva za podršku.

Uštedite vrijeme svojih agenata i zadivite kompanije, tvrtke ili svoje korisnike pomoću brze podrške putem pozivnog centra.

Prednosti

  • Besplatno rješenje za vaš pozivni centar službe za korisnike
  • Štedi vrijeme vašem timu službe za korisnike
  • Povećava zadovoljstvo korisnika
  • Dobro radi s LiveAgent softverom pozivnog centra službe za korisnike

Kako integrirati Zadarma s LiveAgent-om?

Zadarma web stranica pružatelja VoIP usluge s mogućnošću poziva
Zadarma pružatelj VoIP usluge

LiveAgent izravno podržava sustav Zadarma u svojstvu pružatelja VoIP usluge za vaš softver korisničke podrške. Kako biste pružili svojim agentima i korisnicima podršku za pozivni centar, jednostavno otvorite svoj LiveAgent i slijedite ove upute.

Prvo, idite na Configuration > Call > Numbers

Kliknite na narančasti gumb s oznakom plusa kako biste napravili broj telefona za svoju korisničku službu. 

LiveAgent konfiguracija poziva s mogućnosti kreiranja telefonskog broja
Dodavanje broja

Otvorit će se novi prozor s dostupnim pružateljima VoIP usluge. Pronađite Zadarma na popisu i kliknite kako biste otvorili mogućnosti pružatelja SIP broja.

Trebate popuniti polja u ovom prozoru. Ona sadrže naziv, odjel, broj, mogućnost snimanja poziva te vaše korisničko ime i lozinku. 

Zadarma mogućnosti uspostave poziva u LiveAgent-u
Zadarma uspostavljanje poziva

Gotovi ste i vaš je Zadarma broj telefona spojen s vašim softverom službe za korisnike. Možete uspostavljati pozive ili odgovarati na njih iz LiveAgent-a pomoću sustava Zadarma. 

Novi poziv iz LiveAgent-a pomoću sustava Zadarma u svojstvu pružatelja usluge poziva
Pozivanje iz LiveAgent-a

Želite saznati više o LiveAgent mogućnostima pozivnog centra? Pogledajte video u nastavku i pogledajte našu stranicu sa značajkama Pozivni centar.

Call Center Software Demo | LiveAgent

FAQ

Što je Zadarma?

Zadarma je pružatelj VoIP usluge za telefonske sustave. Može se koristiti za pozivne centre za uspostavljanje poziva, odgovaranje na njih te upravljanje njima, pružanje podrške vašim korisnicima preko telefona, te općenito, povećanje komunikacije s korisnicima, zadovoljstva te povećanje prodaje.

Mogu li integrirati Zadarma s LiveAgent-om?

Svakako, Zadarma se može koristiti kao pružatelj VoIP usluge za LiveAgent značajku pozivnog centra. Proces integracije je jednostavan i traje svega nekoliko minuta.

1. Otvorite svoj LiveAgent i idite na konfiguraciju

2. Otvorite dio s pozivima i dodajte Zadarma broj telefona

3. Kliknite Save

Trebam li dodatno plaćati za integraciju Zadarma s LiveAgent-om?

Zadarma integracija je besplatno dostupna u tarifi All-Inclusive. Ako imate tarifu i Zadarma tarifu, ne trebate dodatno plaćati za integraciju dviju aplikacija. 

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo