Partner
Što su O2 Business Services?
O2 Business Services trenutno je najveći pružatelj integriranih telekomunikacijskih usluga u Češkoj i Slovačkoj. Tvrtka pruža usluge diljem Europe od 2015. Nadalje, “Složeni portfelj glasovnih i podatkovnih usluga te profesionalna ICT rješenja.”
Kako funkcionira softver Call centra?
Kako možete integrirati O2 Business Services unutar LiveAgent-a?
Evo kratkog vodiča:
1. Nabavite VoIP broj od O2 Business Services
2. Prijavite se na Vaš LiveAgent račun
3. Odaberite Konfiguracije – Poziv – Brojevi – Stvoriti (+ gumb)
4. Pretražite O2 Business Services
5. Implementirajte svoj VoIP broj
6. SAČUVATI
Koliki su troškovi integracije O2 Business Services?
Nema dodatnih naknada za integraciju Vašeg VoIP broja u LiveAgent. Međutim O2 Business Services može Vam naplatiti usluge budući da tvrtka posluje neovisno.
Koje su prednosti?
- Pouzdan pružatelj usluga
- Besplatna LiveAgent integracija
- Poboljšani CX
- Isplativost
Ako želite saznati više o tome kako Call centar softver funkcionira, pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently Asked Questions
Što su O2 Business Services?
O2 Business Services telekomunikacijska je tvrtka koja pruža usluge u Europi.
Kako možete povezati O2 Business Services VoIP unutar LiveAgent-a?
Jednostavno se prijavite na Vaš LiveAgent račun i idite na Konfiguracije - Poziv -Brojevi - Stvoriti (+). Nakon toga potražite O2 Business Services i odmah implementirajte svoj VoIP broj.
Koliko košta implementacija VoIP broja u LiveAgent?
LiveAgent ne naplaćuje nikakve dodatne naknade. Stoga, ako imate pretplatu na LiveAgent, možete implementirati VoIP besplatno.
ClickPhone je centrala koja se integrira s LiveAgentom za poboljšanje korisničkog iskustva i produktivnosti putem chatova, poziva i društvenih mreža. Poslovni VoIP omogućuje zvanje klijenata i suradnju putem poslovnih poziva, s naprednim značajkama kao što su dijeljenje ekrana i video sastanci. Ponuđači poslovnog VoIP-a također pružaju visoku razinu korisničke podrške, a male tvrtke mogu ostvariti značajne uštede troškova. Korisnici mogu neograničeno zvati i koristiti timske poruke, konferencijske pozive i video sastanke za poboljšanje komunikacije s timom.
Google Workspace je primjer uslužnog softvera koji organizira komunikaciju, dodjeljuje tikete agentima i poboljšava upravljanje ljudskim resursima. Integracija s drugim softverima i automatizacija procesa također su ključne značajke. LiveAgent nudi jedinstveno rješenje za unificiranje alata za komunikaciju i rješavanje upita korisnika. Uslužni softver je ključan za optimizaciju i pojednostavljenje uslužnih procesa te utječe na zadovoljstvo korisnika i zaposlenika.