Partner
Što su O2 Business Services?
O2 Business Services trenutno je najveći pružatelj integriranih telekomunikacijskih usluga u Češkoj i Slovačkoj. Tvrtka pruža usluge diljem Europe od 2015. Nadalje, “Složeni portfelj glasovnih i podatkovnih usluga te profesionalna ICT rješenja.”
Kako funkcionira softver Call centra?
Kako možete integrirati O2 Business Services unutar LiveAgent-a?
Evo kratkog vodiča:
1. Nabavite VoIP broj od O2 Business Services
2. Prijavite se na Vaš LiveAgent račun
3. Odaberite Konfiguracije – Poziv – Brojevi – Stvoriti (+ gumb)
4. Pretražite O2 Business Services
5. Implementirajte svoj VoIP broj
6. SAČUVATI
Koliki su troškovi integracije O2 Business Services?
Nema dodatnih naknada za integraciju Vašeg VoIP broja u LiveAgent. Međutim O2 Business Services može Vam naplatiti usluge budući da tvrtka posluje neovisno.
Koje su prednosti?
- Pouzdan pružatelj usluga
- Besplatna LiveAgent integracija
- Poboljšani CX
- Isplativost
Ako želite saznati više o tome kako Call centar softver funkcionira, pogledajte video ispod.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 14-day free trial where you can test the free O2 Business services integration!
Frequently asked questions
Što su O2 Business Services?
O2 Business Services telekomunikacijska je tvrtka koja pruža usluge u Europi.
Kako možete povezati O2 Business Services VoIP unutar LiveAgent-a?
Jednostavno se prijavite na Vaš LiveAgent račun i idite na Konfiguracije - Poziv -Brojevi - Stvoriti (+). Nakon toga potražite O2 Business Services i odmah implementirajte svoj VoIP broj.
Koliko košta implementacija VoIP broja u LiveAgent?
LiveAgent ne naplaćuje nikakve dodatne naknade. Stoga, ako imate pretplatu na LiveAgent, možete implementirati VoIP besplatno.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Prikupljanje povratnih informacija od kupaca je važno za poslovanje, a Nicereply i Simplesat mogu olakšati proces. Odabir prave metrike za mjerenje zadovoljstva kupaca, kao što su CSAT, CES i NPS, je također važan. LiveAgent je softver za zadovoljstvo kupaca koji omogućuje mjerenje zadovoljstva i integraciju s drugim softverskim rješenjima za podizanje zadovoljstva vaših korisničkih usluga na višu razinu.
Pomoćna služba pruža informacije i pomaže korisnicima s tehničkim problemima. Agenti trebaju imati izvrsne komunikacijske i računalne vještine te znanje o modernoj tehnologiji. Softver pomoćne službe automatizira, izvještava i prati upite korisnika i probleme s uslugom. Pohranjuje svu dolaznu komunikaciju s korisnikom na jednom mjestu i povezuje slične probleme korisnika u jedan tiket. Povijest sustava pomoćne službe seže u 20. stoljeće.
Kvalitetna služba za korisničku podršku je ključna za uspješno poslovanje, a pravovremena i personalizirana podrška može povećati lojalnost kupaca. Korisnička podrška se razlikuje od korisničke službe, koja se fokusira na vrijednosti kupaca. Izvještaji korisničke službe su kritični za procjenu učinkovitosti podrške, a najbolje prakse mogu poboljšati kvalitetu poslovanja i iskustvo korisnika. Iskustvo s korisničkom službom je važno za podršku kupcima.
eToro je vodeća platforma za socijalno trgovanje koja nudi ulaganja u dionice i kriptovalute. Za podršku korisnicima, postoji mogućnost kontakta putem e-pošte, pozivnog centra i podrške za društvene mreže. Također postoji baza znanja za samoposlužnu podršku. Adresa e-pošte je support@etoro.com. Ne postoji chat uživo. Kontakt telefon je 1-888-271-8365.