Keap (Infusionsoft) integration
Što je Keap (Infusionsoft)?
Keap CRM (ranije Infusionsoft) je cloud-based platforma za upravljanje odnosima s klijentima (CRM). Koristi se za slanje marketinških e-mailova, automatskih marketing i poziva prodaje itd.
Kako ga vi možete koristiti?
Keap za LiveAgent omogućuje vam olakšavanje tijeka rada uključivanjem obavijesti i radnji na nadzornu ploču. Možete pratiti nove kupce dodane u sustav, nove redoslijede radnji ili nove tvrtke.
Također se mogu pratiti radnje kontakta, naplate putem kreditnih kartica, nove podružnice, ili troškovi. Ručne radnje uključuju stvaranje tvrtki, bilješki, narudžbi i proizvoda. Te podatke također možete lako ažurirati iz LiveAgent-a.
Prednosti
- Upravljajte svojim korisnicima, narudžbama i kontaktima bez potrebe prebacivanje iz jedne platforme u drugu
- Dobijte obavijesti o izmjenama vaših podataka
- Povećajte mogućnosti vašeg LiveAgent računa kako biste si olakšali tijek rada
Frequently Asked Questions
Za što se Infusionsoft koristi?
Infusionsoft je platforma za upravljanje odnosima s kupcima koja se koristi za : - prilagodljive kampanje - automatizaciju prodaje - automatizaciju marketinga - moćne integracije
Koje su pogodnosti integracije Infusionsoft-a u LiveAgent?
- unaprijeđen workflow korisničke podrške - upravljanje podacima iz jednog sučelja (LiveAgent) - mogućnost praćenja novih kontakata, izmjena na kreditnim karticima itd.
Sustav prodaje karata za pomoćnu službu je softver za podršku korisnicima koji omogućuje brzo rješavanje problema. Glavni zadatak je stvaranje dugoročnih i vjernih odnosa s klijentima, a koristi se LiveAgent za razgovore s korisnicima na web stranicama. Postoji mogućnost izrade članaka i predložaka za brzo rješavanje problema. Softver je koristan za tvrtke koje rade na mnogim platformama. Help Desk Softver je platforma za rješavanje problema korisnika, a LiveAgent Demo nudi mogućnost plaćanja i raznih funkcionalnosti.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže u kategorizaciji tiketa i statističkom praćenju potreba korisnika. Softver nudi naprednu razinu automatizacije i dobru vrijednost za novac te podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Korisnici su zadovoljni stabilnošću rada na mobilnim platformama i kompetentnom modulu usluge. LiveAgent nudi i opciju izgradnje baze znanja i dokumentirane podrške.