Partner
Što je Mail.ru?
Mail.ru je ruska internetska tvrtka i usluga e-pošte. Postao je jedan od glavnih e-pošte davatelja usluga u Rusiji i segment interneta koji govori ruskim jezikom. Mail.ru također posjeduje veliki broj popularnih web stranica usmjerenih na ovaj segment.
Kako možete koristiti Mail.ru?
Budući da je popularna usluga e-pošte u Rusiji, pomoću Mail.ru možete postaviti e-adresu za korisničku podršku na koju možete primati upiti kupaca . Međutim, ovaj način rješavanja problema mogao bi biti učinkovit pri radu s malim brojem primljenih e-poruka. Da biste izbjegli nered i zabunu, svoju e-poštu Mail.ru možete povezati s LiveAgent tiketnim sustavom i organizirati ulaznice za korisnike.
LiveAgentov tiketni sustav u potpunosti podržava više pretinaca e-pošte od različitih pružatelja usluga, uključujući Mail.ru, Gmail, Outlook, Yahoo i bezbroj drugih. Nadalje, u potpunosti ga podržava niz značajki koje čine Sigurno će vaša komunikacija putem e-pošte ostati organizirana i usmjerena na prave ljude.
Pogledajte značajke kao što su odjeli ili automatizirana distribucija tiketa koja osigurava da će svaka ulaznica biti isporučena dostupnom agent za podršku . Oznake možete upotrijebiti i za izradu različitih grupa tema ili postaviti vlastiti radni sat kako biste obavijestili korisnike kada ste dostupni za odgovaranje.
Ono što je najbolje u vezi s LiveAgent tiketnim sustavom su njegove višekanalne mogućnosti. Osim Mail.ru i drugih davatelja usluga e-pošte, također obrađuje chat uživo , pozivni centar , korisnički portal i društveni mediji – Facebook , Instagram , Twitter , pa čak i Viber . Svaki od ovih komunikacijskih kanala podržan je vlastitim značajkama. Pogledajte cijeli popis da biste ih vidjeli sve.
Koje su prednosti upotrebe integracije Mail.ru?
- Popularni davatelj e-pošte sa sjedištem u Rusiji u vašoj službi za pomoć
- Brža komunikacija s korisnicima
- Bolje upravljanje e-poštom i jasnoća narudžbe
- Višekanalni tiketni sustav
Searching for a way to improve your email communication?
Handle customer requests faster and get your comunication organized with LiveAgent ticketing system
Kako možete integrirati Mail.ru u LiveAgent?
Postupak integracije s Mail.ru i LiveAgentom je jednostavno i može se završiti u samo nekoliko minuta. Sve što trebate učiniti je dodati svoj račun e-pošte Mail.ru u sustav ulaznica LiveAgent. Slijedite donji vodič da biste saznali kako to učiniti.
- Ako još nemate račun, idite na Mail.ru i stvorite svoj novi račun e-pošte klikom na Stvori poštu pri vrhu lijeve ploče na početnoj stranici Mail.ru. Navedite svoje podatke i stvorite svoj račun. Ako već imate račun, možete preskočiti ovaj korak.

- Kad vaš račun bude spreman, otvorite LiveAgent i idite na Konfiguracija > E-pošta > Računi pošte . Sada kliknite narančasti gumb Kreiraj pri vrhu i odaberite Mail.ru s popisa davatelja usluga e-pošte.

- Zatim unesite svoje podatke, poput imena za prijavu, zaporke i odaberite odjel u koji će se e-poruke usmjeravati. Kada završite, kliknite Spremi i vaša adresa e-pošte Mail.ru bit će dodana u LiveAgent.

Vaša je integracija s Mail.ru dovršena i sada će se sve e-poruke korisnika s vaše stranice Mail.ru preusmjeriti na vaš LiveAgent tiketni sustav.
Zanima vas saznati više o LiveAgent tiketnom sustavu? Pogledajte naše značajke tiketnog sustava ili pogledajte na slučajevima upotrebe da biste saznali kako možete koristiti LiveAgent za poboljšati svoju korisničku podršku.
Frequently asked questions
Što je Mail.ru?
Mail.ru je jedan od najvećih pružatelja usluga e-pošte u Rusiji i segmentu interneta koji govori ruski. Oni također vode više popularnih web stranica.
Kako integrirate Mail.ru u LiveAgent?
Vaša poštansko sanduče Mail.ru može se integrirati u LiveAgent besplatno i bez kompliciranih zadataka. Slijedite vodič u ovom članku da biste saznali kako to učiniti.
Koje su prednosti integracije Mail.ru s LiveAgent-om?
Poboljšana i organizirana komunikacija e-poštom, određivanje prioriteta, filtriranje, filtri neželjene pošte i višekanalne mogućnosti samo su neke od mnogih prednosti.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst sadrži savjete za stvaranje baze aktivnih pretplatnika e-mailova. Autor predlaže čišćenje baze podataka od neaktivnih pretplatnika, ali također naglašava važnost poboljšanja strategije prikupljanja e-mail adresa. U tekstu također predlaže primjere poruka za akviziciju klijenata uključujući newslettere, objašnjenja o proizvodima i korisne resurse. Na kraju, tekstu je dodan primjer uspješne marketinške strategije za prikupljanje kupaca na Etsy platformi.
Obavijesti e-pošte su vrsta e-pošte koja se šalje kao odgovor na određene korisničke radnje ili događaje, poput dobrodošlice, podsjetnika na događaje, upozorenja o sigurnosti, aktivnosti i poništavanja lozinke. LiveAgent omogućuje postavljanje obavijesti e-pošte za agente koji su izvan mreže, primjerice informaciju da im je dodijeljen tiket ili da je korisnik odgovorio u dodijeljenom tiketu. Svaki agent može postaviti svoje željene obavijesti e-pošte na svom profilu.
25 najboljih sustava za email podršku
Userlike pruža kombinaciju mobilnih poruka i web chata, s različitim mogućnostima komunikacije i naprednim značajkama. HelpOnClick nudi sustav email podrške i live chat opcije s integracijama za druge sisteme. LiveAgent se ističe s lakim sučeljem, dodatnim pogodnostima društvenih medija i gamifikacijom, dok je Zendesk vrhunski sustav email podrške. Zoho Desk ima korisnički chatbot, a ProProfs Help Desk prioritizira za višekanalnu email podršku. Sve ove opcije nude besplatne probne periode, ali cijene variraju za ove različite pakete.
Tekst opisuje različite predloške za lansiranje proizvoda, uključujući promocijske e-mailove i obavijesti o dostavi i povratku putem e-maila. Također se navode 25 najboljih sustava za e-mail podršku, uključujući LiveAgent, Zendesk i ProProfs Help Desk. Cijene variraju za različite pakete, a sve opcije nude besplatne probne periode.