Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Radno vrijeme

Što je radno vrijeme?

Radno vrijeme je radno vrijeme ureda, obično od 9:00 do 17:00 od ponedjeljka do petka. U osnovi, radno vrijeme je vrijeme tijekom kojeg poslujete. Radno vrijeme razlikuje se od tvrtke do tvrtke i od industrije do industrije.

radno vrijeme
Radno vrijeme

Zašto trebate postaviti radno vrijeme?

Postavljanje radnog vremena službe za pomoć važno je jer utječe na vašu usklađenost s ugovorom o razini usluge (SLA) . Na primjer, bez radnog vremena, ticketi koje biste dobivali vikendima ili praznicima (u osnovi kada vaši agenti ne rade) ostat će bez odgovora tijekom zadanog trajanja SLA i rezultirati kaznom.

SLA prijava u Softver za korisničku podršku - LiveAgent

To se, naravno, može izbjeći jednostavnim postavljanjem radnog vremena. Na primjer, ako je radno vrijeme vašeg službe za pomoć od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00, a ticket dobijete u petak u 16:00, tada će u ponedjeljak do 9:00 ticket biti stara samo jedan poslovni sat. To će dati vašim agentima dovoljno vremena da odgovore, bez stresa zbog SLA rokova.

Set up help desk business hours

Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Start free trial

Što su sporazumi o razini usluge (SLA)?

Sporazum o razini usluge (SLA) ugovor je između davatelja usluga i kupca koja definira koji nivo usluge mora biti pružen kupcu u svakom trenutku. SLA obično pokrivaju kvalitetu usluge, dostupnost usluge i odgovornosti pružatelja usluga.

Na primjer, ugovor o razini usluge mogao bi navesti kako korisnička podrška pružatelja softvera mora odgovarati na upite kupca putem e-maila, live chat i telefona u roku od jednog radnog sata. Ako ovaj cilj nije ispunjen, kupac ima pravo na povrat.

Radno vrijeme
Izvještaj o usklađenosti sa SLA

Koje su kazne ukoliko SLA nije ispunjen?

SLA obično uključuju unaprijed definirane kazne koje kupac može izvršiti ako davatelj usluga ne ispunjava uvjete usluge. Te se kazne često rješavaju putem kredita jednakih određenom postotku prodavateljeve mjesečne dobiti ostvarene od tog kupca. Ako SLA cilj nije ispunjen, kupac ima pravo na povrat u obliku kredita koji može primijeniti na buduće kupovine.

Radno vrijeme
Izvještaj SLA zapisa

Kako radno vrijeme funkcionira?

Značajka radnog vremena LiveAgent-a konfigurira vaše nivoe SLA-a da poduzimaju radnje samo tijekom određenih vremenskih razdoblja s mogućnošću isključivanja praznika.

Kako postaviti radno vrijeme u LiveAgent-u?

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Idite na Konfiguracija
  3. Kliknite na SLA
  4. Kliknite na narančasto Kreiraj Level dugme na desnoj strani
Radno vrijeme

5. Dajte naziv svojoj razini SLA
6. Označite”Vremena su definirana u sljedećem radnom vremenu”

Radno vrijeme

7. Odaberite svoju vremensku zonu
8. Označite svaki okvir (od ponedjeljka do nedjelje) i postavite svoje radno vrijeme

Radno vrijeme

9. Neobvezno: Označite “izuzmi praznike” i definirajte dane u kojima ne radite u formatu GGGG-MM-DD. Ako želite postaviti godišnji odmor koji se ponavlja, možete koristiti sljedeći format: *-MM-DD
10. Kliknite Spremi

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

Bedževi

Kako možete profitirati od postavljanja radnog vremena?

Ispunjeni SLA

Postavljanjem radnog vremena nećete riskirati da propustite svoje SLA rokove. Vaši će agenti imati dovoljno vremena da odgovore na upite VIP klijenata, a vi nećete morati brinuti o kažnjavanju (kakve god one bile prema vašem dogovoru o razini usluge).

Dugotrajni odnosi s kupcima

Ako se pridržavate sporazuma o razini usluge (poštujući rokove), vaši će kupci ostati zadovoljni vašom uslugom. Ojačat će vaš odnos klijent-kupac i dugo će ih držati lojalnima vašem poduzeću. To bi čak moglo dovesti do povećane i unakrsne prodaje, pogotovo ako znaju da se mogu pouzdati u vaš hitan odgovor na njihova pitanja.

Zastupanje branda i veća prodaja

Sretni kupci mogu biti izvrsni zagovornici marki. Svoja pozitivna iskustva vole dijeliti s prijateljima, obitelji, vršnjacima i kolegama. Ovakve su preporuke vrlo utjecajne. Prema studiji kupnju na temelju preporuka njihovih najbližih.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Resursi baze znanja

Kako biste saznali više o radnom vremenu i SLA-ima, pogledajte resurse iz naše baze znanja, blogove, webinare i još mnogo toga.

How to Setup SLA in LiveAgent | www.liveagent.com

Spremni ste za postavljanje radnog vremena?

Prijavite se za naš besplatni probni period od 14 dana (nije potrebna kreditna kartica!) te isprobajte našu značajku radnog vremena. Otkrijte koliko je jednostavno poštivati rokove dogovora o razini usluge i zadovoljiti kupce.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je radno vrijeme?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Radno vrijeme je radno vrijeme ureda, obično od 9:00 do 17:00 od ponedjeljka do petka. U osnovi, radno vrijeme je vrijeme tijekom kojeg poslujete. Radno vrijeme razlikuje se od tvrtke do tvrtke i od industrije do industrije..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto trebate postaviti radno vrijeme?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Postavljanje radnog vremena službe za pomoć važno je jer utječe na vašu usklađenost s ugovorom o razini usluge (SLA) . Na primjer, bez radnog vremena, ticketi koje biste dobivali vikendima ili praznicima (u osnovi kada vaši agenti ne rade) ostat će bez odgovora tijekom zadanog trajanja SLA i rezultirati kaznom.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako možete profitirati od postavljanja radnog vremena?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Postavljanjem radnog vremena nećete riskirati da propustite svoje SLA rokove. Vaši će agenti imati dovoljno vremena da odgovore na upite VIP klijenata, a vi nećete morati brinuti o kažnjavanju (kakve god one bile prema vašem dogovoru o razini usluge).” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo