Što je radno vrijeme?
Radno vrijeme je radno vrijeme ureda, obično od 9:00 do 17:00 od ponedjeljka do petka. U osnovi, radno vrijeme je vrijeme tijekom kojeg poslujete. Radno vrijeme razlikuje se od tvrtke do tvrtke i od industrije do industrije.
Zašto trebate postaviti radno vrijeme?
Postavljanje radnog vremena službe za pomoć važno je jer utječe na vašu usklađenost s ugovorom o razini usluge (SLA) . Na primjer, bez radnog vremena, ticketi koje biste dobivali vikendima ili praznicima (u osnovi kada vaši agenti ne rade) ostat će bez odgovora tijekom zadanog trajanja SLA i rezultirati kaznom.
To se, naravno, može izbjeći jednostavnim postavljanjem radnog vremena. Na primjer, ako je radno vrijeme vašeg službe za pomoć od ponedjeljka do petka od 9:00 do 17:00, a ticket dobijete u petak u 16:00, tada će u ponedjeljak do 9:00 ticket biti stara samo jedan poslovni sat. To će dati vašim agentima dovoljno vremena da odgovore, bez stresa zbog SLA rokova.
Set up help desk business hours
Can’t provide 24/7 support? Set up help desk business hours. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Što su sporazumi o razini usluge (SLA)?
Sporazum o razini usluge (SLA) ugovor je između davatelja usluga i kupca koja definira koji nivo usluge mora biti pružen kupcu u svakom trenutku. SLA obično pokrivaju kvalitetu usluge, dostupnost usluge i odgovornosti pružatelja usluga.
Na primjer, ugovor o razini usluge mogao bi navesti kako korisnička podrška pružatelja softvera mora odgovarati na upite kupca putem e-maila, live chat i telefona u roku od jednog radnog sata. Ako ovaj cilj nije ispunjen, kupac ima pravo na povrat.
Koje su kazne ukoliko SLA nije ispunjen?
SLA obično uključuju unaprijed definirane kazne koje kupac može izvršiti ako davatelj usluga ne ispunjava uvjete usluge. Te se kazne često rješavaju putem kredita jednakih određenom postotku prodavateljeve mjesečne dobiti ostvarene od tog kupca. Ako SLA cilj nije ispunjen, kupac ima pravo na povrat u obliku kredita koji može primijeniti na buduće kupovine.
Kako radno vrijeme funkcionira?
Značajka radnog vremena LiveAgent-a konfigurira vaše nivoe SLA-a da poduzimaju radnje samo tijekom određenih vremenskih razdoblja s mogućnošću isključivanja praznika.
Kako postaviti radno vrijeme u LiveAgent-u?
- Prijavite se na LiveAgent
- Idite na Konfiguracija
- Kliknite na Automatizacija
- Kliknite na SLA
- Kliknite na narančasto Kreiraj Level dugme na desnoj strani
5. Dajte naziv svojoj razini SLA
6. Označite”Vremena su definirana u sljedećem radnom vremenu”
7. Odaberite svoju vremensku zonu
8. Označite svaki okvir (od ponedjeljka do nedjelje) i postavite svoje radno vrijeme
9. Neobvezno: Označite “izuzmi praznike” i definirajte dane u kojima ne radite u formatu GGGG-MM-DD. Ako želite postaviti godišnji odmor koji se ponavlja, možete koristiti sljedeći format: *-MM-DD 10. Kliknite Spremi
Happy customers are the best customers
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Kako možete profitirati od postavljanja radnog vremena?
Ispunjeni SLA
Postavljanjem radnog vremena nećete riskirati da propustite svoje SLA rokove. Vaši će agenti imati dovoljno vremena da odgovore na upite VIP klijenata, a vi nećete morati brinuti o kažnjavanju (kakve god one bile prema vašem dogovoru o razini usluge).
Dugotrajni odnosi s kupcima
Ako se pridržavate sporazuma o razini usluge (poštujući rokove), vaši će kupci ostati zadovoljni vašom uslugom. Ojačat će vaš odnos klijent-kupac i dugo će ih držati lojalnima vašem poduzeću. To bi čak moglo dovesti do povećane i unakrsne prodaje, pogotovo ako znaju da se mogu pouzdati u vaš hitan odgovor na njihova pitanja.
Zastupanje branda i veća prodaja
Sretni kupci mogu biti izvrsni zagovornici marki. Svoja pozitivna iskustva vole dijeliti s prijateljima, obitelji, vršnjacima i kolegama. Ovakve su preporuke vrlo utjecajne. Prema studiji American Express-a 42% potrošača vjerojatno će obaviti kupnju na temelju preporuka njihovih najbližih.
Resursi baze znanja
Kako biste saznali više o radnom vremenu i SLA-ima, pogledajte resurse iz naše baze znanja, blogove, webinare i još mnogo toga.
Ugovori o razini usluge (Portal za podršku)
Ugovori o razini usluge (Značajke)
Pravila (Unaprijed definirane akcije)
Spremni ste za postavljanje radnog vremena?
Prijavite se za naš besplatni probni period od 14 dana (nije potrebna kreditna kartica!) te isprobajte našu značajku radnog vremena. Otkrijte koliko je jednostavno poštivati rokove dogovora o razini usluge i zadovoljiti kupce.
Frequently Asked Questions
Što je radno vrijeme?
Radno vrijeme je radno vrijeme ureda, obično od 9:00 do 17:00 od ponedjeljka do petka. U osnovi, radno vrijeme je vrijeme tijekom kojeg poslujete. Radno vrijeme razlikuje se od tvrtke do tvrtke i od industrije do industrije.
Zašto trebate postaviti radno vrijeme?
Postavljanje radnog vremena službe za pomoć važno je jer utječe na vašu usklađenost s ugovorom o razini usluge (SLA) . Na primjer, bez radnog vremena, ticketi koje biste dobivali vikendima ili praznicima (u osnovi kada vaši agenti ne rade) ostat će bez odgovora tijekom zadanog trajanja SLA i rezultirati kaznom.
Kako možete profitirati od postavljanja radnog vremena?
Postavljanjem radnog vremena nećete riskirati da propustite svoje SLA rokove. Vaši će agenti imati dovoljno vremena da odgovore na upite VIP klijenata, a vi nećete morati brinuti o kažnjavanju (kakve god one bile prema vašem dogovoru o razini usluge).