Što je SLA?
SLA je kratica za Ugovor o razini usluge.
Tvrtka može definirati politike sporazuma o razini usluge tako da njihovi korisnici mogu bolje nadzirati izvedbu razine usluge i ispuniti ciljeve razine usluge tvrtke. Sporazumi o razini usluge ili SLA obično se dogovaraju između tvrtki i njihovih poslovnih kupaca.
SLA obično definira vrijeme u kojem se na ticket mora odgovoriti ili u potpunosti riješiti. Ako se tvrtka ne pridržava njihovih SLA pravila, događaju se kršenja SLA. Često moraju podvrgnuti kaznama povezanim s kršenjem SLA, jer mnoge tvrtke, posebno velika poduzeća imaju svoje pismene sporazume o razini usluge.
SLA u LiveAgentu djeluju kao kombinacija SLA nivoa i SLA pravila.
Frequently Asked Questions
Što znači kratica SLA?
SLA ili ugovor o razini usluge definira razinu usluge koja se očekuje od davatelja usluge. Definira pokazatelje pomoću kojih se usluga mjeri. Također uključuje popravne mjere ili kazne u slučaju neuspjeha u postizanju dogovorene razine usluge. Ovo je jedan od ključnih elemenata ugovora.
Koja je svrha SLA?
SLA u jednom dokumentu prikuplja informacije o svim uslugama i očekivanoj pouzdanosti. Definira metriku, odgovornosti i očekivanja. SLA je stvoren da zaštiti obje strane u ugovoru. Treba ga prilagoditi poslovnim ciljevima i aktivnostima.
Možete li postaviti SLA u LiveAgent-u?
U LiveAgent-u možete postaviti SLA. Morate otići na Konfiguracija, zatim odabrati odjeljak Automatizacija, kliknuti SLA i Stvoriti razinu. Zatim, nakon definiranja odgovarajućih postavki, spremite i zatvorite.
Expert note
SLA je Ugovor o razini usluge kojim se definiraju ciljevi razine usluge i mjere njezine izvedbe. Ključno je za izgradnju povjerenja i efikasan odnos s kupcima.
