Izvještaj sa SLA zapisima

SLA (Ugovor o razini usluge) je dogovor za ispunjavanje ciljeva u odgovaranju na ticketepd strane vaših agenata za podršku.

Pružanje pomoći na temelju razine usluge osigurava pružanje kvantificirane usluge. Također pruža jasniji uvid kada se pojave problemi.

Izvještaj sa zapisima

LiveAgent nudi evidenciju ispunjenih i propuštenih SLA iz određenog vremenskog raspona i odjela. Pojedinačni unosi mogu se sortirati prema podnositelju zahtjeva, IDu ticketa, SLA vremenu početka, odjelu, agentu, datumu dospijeća, zatvorenom ticketu i preostalom/dospjelom SLA. SLA zapis može se izvesti u CSV datoteku.

Learn from agent availability reports

Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo