Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Predlošci
  • Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima

Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima

Nedavno istraživanje od strane Sitel Group je pokazalo da 49% ljudi radije dijeli svoje pozitivno iskustvo u vezi poduzeća nego negativno (30% ispitanika).

Neovisno od toga jesu li pozitivne ili negativne, sve povratne informacije su vrijedne jer vam mogu pomoći da vidite što radite dobro a što se još može popraviti.

Što su povratne informacije?

U poslovnom kontekstu, povratne informacije su način na koji klijent iznosi svoju razinu zadovoljstva s proizvodom ili uslugom. Klijenti često i daju prijedloge za poboljšanje.

Na primjer, u slučaju online trgovine, možete dobiti mišljenje od klijenta u vezi kupljenog proizvoda, usluge pružene od strane podrške, dizajna web stranice ili cijene proizvoda, između ostalog. Svaka kompanija sama odlučuje što želi da bude procijenjeno od strane klijenata i onda aktivno traži povratne informacije od njih. Klijenti mogu podijeliti povratne informacije s vama čak i ako ih ne zamolite za to. U tom slučaju, one su još vrjednije.

Zašto su povratne informacije od strane klijenata bitne?

Komentari klijenata su korisne informacije koje vam mogu pomoći shvatiti koliko su vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom ili uslugom. Ovi uvidi pružaju općenitu ideju o tome kako vaši klijenti vide vaše proizvode i vašu kompaniju.

Dodatno, povratne informacije od strane klijenata:

Pomažu optimizirati vaše proizvode i/ili usluge

Lansiranje novog proizvoda i/ili usluge je obično podržano prijašnjim istraživanjem želja i potreba vaše ciljane publike. Rezultat takvog istraživanja može biti ohrabrujući i imati pozitivan utjecaj. Međutim, nakon što vaša publika isproba vaš proizvod i/ili uslugu, može promijeniti mišljenje.

Analizom povratnih informacija od strane klijenata možete naučiti snage i slabosti vlastite ponude. Što je još bitnije, možete saznati što su vaši klijenti iskusili koristeći vaše proizvode i/ili usluge. Na temelju tih informacija možete optimizirati ono što je potrebno kako bi osigurali nastavak pružanja kvalitetnog iskustva za vaše klijente.

Doprinose mjerenju zadovoljstva klijenata

Jedna od najvažnijih metrika koja vam pomaže saznati koliko su vaši proizvodi i/ili usluge uspješni je zadovoljstvo korisnika. Morate se uvjeriti da su vaši klijenti zadovoljni s vašom ponudom, čak i ako to znači popravljanje ponude i ispunjavanje potreba klijenata.

Klijenti žele da njihovi brendovi pružaju osobnije, manje automatizirano iskustvo. Uzimajući u obzir mišljenje svojih klijenata, pokazujete im da brinete za njih i da ste posvećeni pružanju usluge kakvu očekuju.

Nadalje, uključivanje klijenata u optimizaciju internih strategija povećava njihovu privrženost poduzeru.

Kao rezultat toga, oni će postati zastupnici vašeg brenda, šireći informacije o vašim proizvodima i uslugama “usmenom predajom”, a da ih niste morali ni zamoliti za to.

Ohrabruju donošenje poslovnih odluka

Donošenje poslovnih odluka temeljeno samo na mišljenju klijenata ima i posljedice: smanjenje poslovanja, dugoročno ili kratkoročno. Na konkurentnim tržištima je neprofitabilno donositi važne odluke na temelju mišljenja klijenata.

Međutim, mišljenja klijenata mogu donijeti vrijedne podatke koji podržavaju razvoj budućih strategija.

Ideje predložaka za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima

Odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima – predložak 1

Odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima – predložak 2

Odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima – predložak 3

Odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima – predložak 4

Odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima – predložak 5

Odgovor na žalbu na društvenim medijima – najčešća pitanja

Trebam li odgovoriti na sve poruke s pozitivnim povratnim informacijama?

Resolved ticket

Idemo preokrenuti to pitanje – kako ne odgovoriti na poruku s pozitivnim povratnim informacijama? Ako je klijent toliko zadovoljan s vašim proizvodima ili uslugama da je odlučio podijeliti to s vama, nesumnjivo trebate odgovoriti na njihovu poruku i zahvaliti im što su to podijelili s vama.

Mogu li javno podijeliti pozitivno mišljenje klijenta?

Predlošci za odgovor na pozitivnu recenziju na društvenim medijima

Ako je klijent ostavio povratne informacije u vidu komentara na javni profil, imate pravo podijeliti njihovo mišljenje s ostatkom svijeta. Doduše, ne bi škodilo zamoliti autora komentara dozvolu za dijeljenje putem društvenih medija. Ako primite pozitivnu recenziju putem privatne poruke, definitivno morate pitati klijenta prije nego javno podijelite njihov komentar. Ova pravila se ne primjenjuju na anonimna mišljenja ili svjedočanstva, ali uvijek trebate ciljati na dijeljenje pozitivnih povratnih informacija koje uključuju ime autora, jer one djeluju uvjerljivije.

Trebam li učiniti više od zahvale klijentu za pozitivne povratne informacije?

Value

To ovisi od interne politike vaše kompanije. Postoje kompanije koje šalju vaučere svojim klijentima kao zahvalu, ali to je dio veće strategije. Možete učiniti nešto za odličnog klijenta i spontano im poslati mali dar, ali imajte na umu da ćete to onda morati uraditi i za svakog klijenta koji podijeli novu pozitivnu recenziju. Ako ne, riskirate kontraefekt.

Ready to put our positive feedback reply templates to use?

Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Should I reply to all positive feedback messages?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If a client is so happy with your product or service that they decided to share their opinion with you, it is without a doubt that you should answer their message and thank them for sharing their thoughts. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Can I share customers’ positive opinions publicly?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “If a customer left feedback in an already public profile comment, you have the right to share their opinion with the world. However, it wouldn’t hurt to ask the author of the comment for their permission to share it across your social media.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I do more than just thank a customer for positive feedback?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “It depends on the internal policy of your company. However, you can, for instance, send vouchers as a thank you to your clients.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo