Nedavno istraživanje od strane Sitel Group je pokazalo da 49% ljudi radije dijeli svoje pozitivno iskustvo u vezi poduzeća nego negativno (30% ispitanika).
Neovisno od toga jesu li pozitivne ili negativne, sve povratne informacije su vrijedne jer vam mogu pomoći da vidite što radite dobro a što se još može popraviti.
U poslovnom kontekstu, povratne informacije su način na koji klijent iznosi svoju razinu zadovoljstva s proizvodom ili uslugom. Klijenti često i daju prijedloge za poboljšanje.
Na primjer, u slučaju online trgovine, možete dobiti mišljenje od klijenta u vezi kupljenog proizvoda, usluge pružene od strane podrške, dizajna web stranice ili cijene proizvoda, između ostalog. Svaka kompanija sama odlučuje što želi da bude procijenjeno od strane klijenata i onda aktivno traži povratne informacije od njih. Klijenti mogu podijeliti povratne informacije s vama čak i ako ih ne zamolite za to. U tom slučaju, one su još vrjednije.
Komentari klijenata su korisne informacije koje vam mogu pomoći shvatiti koliko su vaši klijenti zadovoljni s vašim proizvodom ili uslugom. Ovi uvidi pružaju općenitu ideju o tome kako vaši klijenti vide vaše proizvode i vašu kompaniju.
Dodatno, povratne informacije od strane klijenata:
Lansiranje novog proizvoda i/ili usluge je obično podržano prijašnjim istraživanjem želja i potreba vaše ciljane publike. Rezultat takvog istraživanja može biti ohrabrujući i imati pozitivan utjecaj. Međutim, nakon što vaša publika isproba vaš proizvod i/ili uslugu, može promijeniti mišljenje.
Analizom povratnih informacija od strane klijenata možete naučiti snage i slabosti vlastite ponude. Što je još bitnije, možete saznati što su vaši klijenti iskusili koristeći vaše proizvode i/ili usluge. Na temelju tih informacija možete optimizirati ono što je potrebno kako bi osigurali nastavak pružanja kvalitetnog iskustva za vaše klijente.
Jedna od najvažnijih metrika koja vam pomaže saznati koliko su vaši proizvodi i/ili usluge uspješni je zadovoljstvo korisnika. Morate se uvjeriti da su vaši klijenti zadovoljni s vašom ponudom, čak i ako to znači popravljanje ponude i ispunjavanje potreba klijenata.
Klijenti žele da njihovi brendovi pružaju osobnije, manje automatizirano iskustvo. Uzimajući u obzir mišljenje svojih klijenata, pokazujete im da brinete za njih i da ste posvećeni pružanju usluge kakvu očekuju.
Nadalje, uključivanje klijenata u optimizaciju internih strategija povećava njihovu privrženost poduzeru.
Kao rezultat toga, oni će postati zastupnici vašeg brenda, šireći informacije o vašim proizvodima i uslugama “usmenom predajom”, a da ih niste morali ni zamoliti za to.
Donošenje poslovnih odluka temeljeno samo na mišljenju klijenata ima i posljedice: smanjenje poslovanja, dugoročno ili kratkoročno. Na konkurentnim tržištima je neprofitabilno donositi važne odluke na temelju mišljenja klijenata.
Međutim, mišljenja klijenata mogu donijeti vrijedne podatke koji podržavaju razvoj budućih strategija.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Idemo preokrenuti to pitanje – kako ne odgovoriti na poruku s pozitivnim povratnim informacijama? Ako je klijent toliko zadovoljan s vašim proizvodima ili uslugama da je odlučio podijeliti to s vama, nesumnjivo trebate odgovoriti na njihovu poruku i zahvaliti im što su to podijelili s vama.
Ako je klijent ostavio povratne informacije u vidu komentara na javni profil, imate pravo podijeliti njihovo mišljenje s ostatkom svijeta. Doduše, ne bi škodilo zamoliti autora komentara dozvolu za dijeljenje putem društvenih medija. Ako primite pozitivnu recenziju putem privatne poruke, definitivno morate pitati klijenta prije nego javno podijelite njihov komentar. Ova pravila se ne primjenjuju na anonimna mišljenja ili svjedočanstva, ali uvijek trebate ciljati na dijeljenje pozitivnih povratnih informacija koje uključuju ime autora, jer one djeluju uvjerljivije.
To ovisi od interne politike vaše kompanije. Postoje kompanije koje šalju vaučere svojim klijentima kao zahvalu, ali to je dio veće strategije. Možete učiniti nešto za odličnog klijenta i spontano im poslati mali dar, ali imajte na umu da ćete to onda morati uraditi i za svakog klijenta koji podijeli novu pozitivnu recenziju. Ako ne, riskirate kontraefekt.
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
Ocjena korisničkog zadovoljstva
Prikupljanje povratnih informacija od kupaca je važno za poslovanje, a Nicereply i Simplesat mogu olakšati proces. Odabir prave metrike za mjerenje zadovoljstva kupaca, kao što su CSAT, CES i NPS, je također važan. LiveAgent je softver za zadovoljstvo kupaca koji omogućuje mjerenje zadovoljstva i integraciju s drugim softverskim rješenjima za podizanje zadovoljstva vaših korisničkih usluga na višu razinu.
Email predlošci za studije slučaja
Studije slučaja su korisne pri stvaranju sadržaja za srednje faze prodajnog lijevka. Trebaju se fokusirati na rješavanje potencijalnih problema i opisivanje suradnje s vašim brendom, a substantivirati su brojkama i činjenicama za vjerodostojnost. Važno je pridržavati se treće osobe poput novinara i koristiti citate stvarnih klijenata za podršku tvrdnjama.
Korisnički obrazac je ključan za izvrsnu podršku kupcima, a ankete o zadovoljstvu klijenata su važne za razumijevanje njihovih misli o proizvodima i uslugama. Najbolje prakse za ankete uključuju jasno definirana pitanja i optimizaciju za mobilne uređaje, kao i ponudu bonusa korisnicima koji odgovore na ankete. LiveAgent nudi funkcionalnosti za podršku korisnicima i ima integracije s drugim softverskim alatima.
Kvalitetna korisnička usluga ima ključnu ulogu u privlačenju i zadržavanju klijenata. Poduzeća moraju primijeniti klijentocentrični pristup i mjeriti metrike korisničke službe kako bi ostali konkurentni na zasićenom tržištu. Različite strategije, kao što su kampanje kupona i darova za kupce, mogu se primijeniti uz praćenje metrika usluge i obuku agenata. Slanje emailova za ponovno povezivanje s neaktivnim kontaktima i pravilna segmentacija kontakata i adresa također su važni. Live chat i preferirani kanali su bitni, a organiziran i informiran tim za podršku može značajno utjecati na ugled i vjernost klijenata.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma