Svatko treba s vremena na vrijeme predahnuti. To možete učiniti pomoću značajke Pauza dok idete na pauzu za kavu ili se brinete o osobnim stvarima. Tijekom Pauze nitko Vam neće smetati, zato uživajte u svom mirnom trenutku i vratite se kad god budete spremni.
LiveAgent nudi mogućnost da Agenti i administratori uđu u način “Pauza”. Obično se koristi za isključivanje primanja tiketa, razgovora, i poziva dok ste kratko vrijeme izvan ureda (na primjer ručak ili pauza za kavu).
Primjer
Kad agent napušta ured zbog kratke pauze (npr. ručak, kava) klikom na Pauza, račun agenta postaje neaktivan – na njegov pauzirani račun neće stizati tiketi, razgovori ili pozivi. Kada se agent vrati klikom na Nastavi njegov račun mijenja se u aktivni način. Agent se ne mora odjaviti i prijaviti na svoj račun.
Vrijeme provedeno u pauzi ne računa se u izvještaju o radu agenta kao radno vrijeme.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!