Besplatna proba

Radno vrijeme

Što je radno vrijeme?

Business hours - the part of the day when a business is usually open.

Cambridge dictionary

Radno vrijeme je vrijeme tijekom kojega osoblje za poslovnu podršku uobičajeno radi. Tvrtke kreiraju radno vrijeme kako bi klijenti mogli komunicirati s osobljem za podršku. Vrijeme odgovra također zavisi od radnog vremena. Na kraju, nitko ne želi da klijent čeka na podršku dok su njeni zaposlenici prezaposleni, spavaju ili na odmoru.

Različiti odjeli imaju različito radno vrijeme. To je ključno kada agenti rade u različito vrijeme ili u različitim vremenskim zonama. Na primjer, osoblje podrške je dostupno 24 sata dnevno. Dakle, radnici su odgovorni samo za pozive unutar radnih sati njihove smjene.

Koje je normalno radno vrijeme?

Normalno radno vrijeme je obično od 8:00 do 18:00, obično od ponedjeljka do petka. Naravno, uz izuzetak državnih praznika i ostalih neradnih dana.

No, uvijek trebate imati na umu da radno vrijeme i radni dani zavise od lokacije kompanije.

Koliko radnih dana je 48 sati?

48 sati znači dva radna dana. Radni dani su obično od ponedjeljka do petka, kada većina profesionalnih poduzeća obavlja svoje poslovanje.

Koje je radno vrijeme u SAD-u?

Radno vrijeme ovisi o vrsti poslovanja. Službena mjesta, kao npr. banke u SAD-u su obično otvorene od 8:00 do 17:00, od ponedjeljka do petka. S druge strane, maloprodajne trgovine su obično otvorene dulje i svakog dana u tjednu. To se obično odnosi na sve osim u slučaju državnih praznika i blagdana. Što se tiče restorana, oni variraju u ovisnosti od lokacije. Obično je to od 9:00 do 17:00.

Kako vam softver za korisničku službu može pomoći u vođenju poslovanja 24/7?

Softver za korisničku službu pomaže vašim agentima u rješavanju svih upita s jednog mjesta. Nema potrebe za prebacivanjem između sučelja.

Na primjer, možete dobiti upite vezane za email, chat, pozivni centar i društvene medije u jednoj univerzalnoj ulaznoj pošti. Postavite i automatizirajte svoj LiveAgent i dosegnite svoju najbolju izvedbu korisničke usluge.

Ako želite saznati više o LiveAgent-u, pročitajte Softver korisničke službe.

Ali kako to pomaže vašem radnom vremenu?

Korisnička služba obično radi u smjenama. Teško je pružati uslugu 24/7 osim ako vaša kompanija može priuštiti zapošljavanje više osoblja.

Softver za korisničku službu, kao na primjer LiveAgent, vam daje korisnički portal, koji pomaže na više načina. Jedan i najvažniji faktor je kreiranje članaka baze znanja. Pružanje samoposluge se može vršiti kroz članke baze znanja. To može pružiti pomoć klijentima kada osoblje službe nije dostupno.

LiveAgent također ima značajku za radno vrijeme. Ova funkcija vam omogućuje da postavite svoje radno vrijeme unutar softvera. Njeno postavljanje olakšava vašem osoblju korisničke podrške da se pripremi za smjenu. Također postavlja i realna očekivanja za klijente.

Saznajte više o LiveAgent-ovoj značajki – Radno vrijeme.

Ostale prednosti softvera za korisničku službu:

  • zadržavanje klijenata
  • zadovoljstvo korisnika
  • manja potrošnja resursa
  • štedi vrijeme
  • veći profit
  • vjernost klijenata
  • korisnička zajednica

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što znači izraz radno vrijeme?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Radno vrijeme je dio dana kada se obično izvršavaju aktivnosti. Standardno radno vrijeme ovisi od države do države. U velikom broju država se odnosi na period između 9:00 i 17:00, također poznat kao “od devet do pet”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako postaviti radno vrijeme unutar LiveAgent-a?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Da bi postavili radno vrijeme unutar LiveAgent-a, idite na ‘Konfiguracija’, onda izaberite ‘Automatizacija’, onda ‘SLA’. U idućem koraku kliknite na ‘Kreiraj razinu’. Tu možete uključiti i odabrati radno vrijeme klikom na ‘Vrijeme je definirano naknadnim radnim vremenom’, onda izabirete vremensku zonu, postavljate radno vrijeme za svaki dan u tjednu i odabirete ‘izuzmi blagdane’ tijekom kojih vaša kompanija ne radi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje radno vrijeme trebate izabrati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Odabrano radno vrijeme ovisi o vrsti vašeg poslovanja. Kada postavljate radno vrijeme, mislite o svojoj ciljnoj grupi – kada oni žele kupovati vaše usluge. No najvažnije je uključiti i poštovati radno vrijeme u svim medijima unutar kojih komunicirate.” } }] }

FAQ

Što znači izraz radno vrijeme?

Radno vrijeme je dio dana kada se obično izvršavaju aktivnosti. Standardno radno vrijeme ovisi od države do države. U velikom broju država se odnosi na period između 9:00 i 17:00, također poznat kao “od devet do pet”.

Kako postaviti radno vrijeme unutar LiveAgent-a?

Da bi postavili radno vrijeme unutar LiveAgent-a, idite na ‘Konfiguracija’, onda izaberite ‘Automatizacija’, onda ‘SLA’. U idućem koraku kliknite na ‘Kreiraj razinu’. Tu možete uključiti i odabrati radno vrijeme klikom na ‘Vrijeme je definirano naknadnim radnim vremenom’, onda izabirete vremensku zonu, postavljate radno vrijeme za svaki dan u tjednu i odabirete ‘izuzmi blagdane’ tijekom kojih vaša kompanija ne radi.

Koje radno vrijeme trebate izabrati?

Odabrano radno vrijeme ovisi o vrsti vašeg poslovanja. Kada postavljate radno vrijeme, mislite o svojoj ciljnoj grupi – kada oni žele kupovati vaše usluge. No najvažnije je uključiti i poštovati radno vrijeme u svim medijima unutar kojih komunicirate.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo