Što je Vrijeme rješavanja?
Vrijeme rješavanja je vrijeme unutar kojeg se zahtjev za podršku riješi. Započinje one sekunde kada zahtjev za podršku dođe u korisničku službu i završava kada agent ili korisnik pritisnu gumb Riješeno. Ponekad su zahtjevi za podršku automatski riješeni putem Pravila koja se izvršavaju u pozadini.
Uobičajena je situacija kada je zahtjev za podršku automatski riješen jest kada korisnik napiše pitanje, agent za podršku odgovori na zahtjev za podršku, a korisnik se više nikada ne javi. Obično se nakon nekoliko dana neaktivnosti pokreće pravilo koje će u ovom slučaju riještiti zahtjev za podršku.
Frequently Asked Questions
Što je Vrijeme rješavanja?
Vrijeme rješavanja je vrijeme od zahtjeva korisnika sve dok se slučaj ne riješi u potpunosti kada kada agent pritisne gumb Riješeno. (Ponekad su zahtjevi za podršku automatski riješeni putem Pravila koja se izvršavaju u pozadini.).
Kako mogu izračunati Vrijeme rješavanja?
Kako biste izračunali vrijeme rješavanja, podijelite ukupno vrijeme za sve pozive s brojem obrađenih zahtjeva.
Kako poboljšati Vrijeme rješavanja?
Kako biste popravili vrijeme rješavanja, za početak, osigurajte kvalitetnu korisničku službu. Agenti trebaju biti pravilno pripremljeni za svoj rad i trebaju imati prave alate da im pomažu u radu. Zahvaljujući LiveAgent softveru, rad se može automatizirati, agent može upravljati svim komunikacijskim kanalima s jednog mjesta te ima pristup svim izvještajima.
Što je vrijednost za klijenta?
Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.
Predlošci za korisničku službu na društvenim medijima
Brendovi trebaju voditi brigu o kupcima prije, tijekom i nakon prodaje. Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Automatizacija procesa korisničke službe omogućuje agentima fokus na važnije probleme. Predlošci korisničke podrške i baze znanja su važne za pružanje brzih odgovora kupcima. Online portal za samoposlugu omogućuje krajnjim korisnicima da rješavaju probleme samostalno.