Što je riješeni ticket?
Ticket se smatra riješenim kada kupac ili agent pritisne gumb za rješavanje. Ticket se također može i automatski riješiti unaprijed postavljenim pravilom ili nakon nekog vremena neaktivnosti.
Riješeni ticket obično je posljednje stanje životnog ciklusa ticketa. Ako se ticket riješi, može se ponovno otvoriti, ovisno o situaciji.
Frequently asked questions
Što je riješeni ticket?
Riješeni ticket je ticket kupca koji je već riješen. Ovo je pretposljednja faza u životnom ciklusu ticketa. Nakon toga prijava završava
Tko može riješiti ticket?
U LiveAgent-u svaki agent može razmotriti prijave. Ako agent ima najmanje sistemske privilegije, može riješiti samo svoje tickete, dok ako je administrator ili vlasnik, ima pristup svim ticketima.
Gdje možete pronaći riješene tickete?
Riješene tickete možete pronaći na tabu Ticketi na LiveAgent nadzornoj ploči. Ovdje možete pronaći sva izvješća, bez obzira na status.
- Zatvoreni tiket (Objašnjeno)
- Status tiketa (Objašnjeno)
- Što su podijeljeni tiketi (+ Besplatan probni period) | LiveAgent
- Rezolucija na Vrijeme [Objašnjeno]
- Zahtjev za podršku (Objašnjeno)
- Nedodijeljeni tiket [Objašnjeno]
- Što su Spojeni Tiketi? (+Besplatno probno razdoblje) | LiveAgent
- Otvoren Tiket (Objašnjeno)