Što je riješeni ticket?
Ticket se smatra riješenim kada kupac ili agent pritisne gumb za rješavanje. Ticket se također može i automatski riješiti unaprijed postavljenim pravilom ili nakon nekog vremena neaktivnosti.
Riješeni ticket obično je posljednje stanje životnog ciklusa ticketa. Ako se ticket riješi, može se ponovno otvoriti, ovisno o situaciji.
Frequently asked questions
Što je riješeni ticket?
Riješeni ticket je ticket kupca koji je već riješen. Ovo je pretposljednja faza u životnom ciklusu ticketa. Nakon toga prijava završava
Tko može riješiti ticket?
U LiveAgent-u svaki agent može razmotriti prijave. Ako agent ima najmanje sistemske privilegije, može riješiti samo svoje tickete, dok ako je administrator ili vlasnik, ima pristup svim ticketima.
Gdje možete pronaći riješene tickete?
Riješene tickete možete pronaći na tabu Ticketi na LiveAgent nadzornoj ploči. Ovdje možete pronaći sva izvješća, bez obzira na status.
Expert note
Riješeni ticket je posljednja faza u životnom ciklusu ticketa koja označava da je prijava već riješena. Ticket se može ponovno otvoriti po potrebi.

LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi širok spektar mogućnosti, uključujući VoIP telefonske sustave, samoposlužni softver i sustave za upravljanje pritužbama. Registracija je jednostavna, a podrška se nudi putem različitih kanala. Koristimo kolačiće u skladu s pravilima Privatnosti i kolačićima. LiveAgent nudi podršku i akademiju te personalizirane odgovore klijentima. Potencijalni korisnici mogu registrirati besplatno probno razdoblje za potpunu instalaciju. Predlošci za tiketing uključuju i primjere scenarija tijekom korisničke podrške. Dogovorite demo i otkrijte pogodnosti za vaše poduzeće.
Kompanije koje poboljšavaju korisničko iskustvo primjećuju povećanje prihoda. Tiketing sustavi mogu pomoći agentima u pružanju personalizirane usluge, a zadovoljni korisnici stvaraju pozitivnu usmenu predaju. LiveAgent nudi značajku podijeljenih tiketa za učinkovito rješavanje više problema u jednom tiketu. Možete započeti besplatno 14-dnevno razdoblje ili dogovoriti demo. Postoje različiti povezani resursi za podršku, poput šablona za tiketiranje i različitih načina za obavljanje tiketinga. LiveAgent ima status sustava, portal za podršku, prebacivanje podataka i mnoge druge pogodnosti.
Premještate se s LivePerson-a?
LiveAgent je sjajno rješenje za podršku korisnicima prema izjavama zadovoljnih korisnika. Nudi brojne dodane vrijednosti poput statičkog praćenja tiketa i opcije za chat, te pomaže u povećanju zadovoljstva i prodaje korisnika. Korisnicima je jednostavan za korištenje, poboljšava korisničko iskustvo i pomaže u učinkovitijem poslovanju.
LiveAgent je softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave, pozivni centar i emailove. Sadrži mogućnosti poput upravljanja pritužbama, korisničkim portalima i samoposlužnim softverom. Također se nudi affiliate program i besplatni alati kao što su kalkulator troškova. Registracija na LiveAgent daje i mogućnost društvenih kanala. Web stranica koristi kolačiće i nudi GDPR politiku privatnosti.