Što je riješeni ticket?
Ticket se smatra riješenim kada kupac ili agent pritisne gumb za rješavanje. Ticket se također može i automatski riješiti unaprijed postavljenim pravilom ili nakon nekog vremena neaktivnosti.
Riješeni ticket obično je posljednje stanje životnog ciklusa ticketa. Ako se ticket riješi, može se ponovno otvoriti, ovisno o situaciji.
Frequently Asked Questions
Što je riješeni ticket?
Riješeni ticket je ticket kupca koji je već riješen. Ovo je pretposljednja faza u životnom ciklusu ticketa. Nakon toga prijava završava
Tko može riješiti ticket?
U LiveAgent-u svaki agent može razmotriti prijave. Ako agent ima najmanje sistemske privilegije, može riješiti samo svoje tickete, dok ako je administrator ili vlasnik, ima pristup svim ticketima.
Gdje možete pronaći riješene tickete?
Riješene tickete možete pronaći na tabu Ticketi na LiveAgent nadzornoj ploči. Ovdje možete pronaći sva izvješća, bez obzira na status.
Migrirajte svoje podatke u LiveAgent
LiveAgent je preferirani softver za korisničku podršku, omogućavajući 24/7 pristupačnu podršku, naprednu automatizaciju i integraciju s mnogim jezicima. Pruža značajne uštede i povrat ulaganja, te se ističe kao najbolji izbor za male i srednje tvrtke.
Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.