Prioritet tiketa

Što je prioritet tiketa?

Svakom tiketu se dodjeljuje prioritet temeljen na SLA razini. Ako niste postavili SLA razine, LiveAgent dodjeljuje prioritet automatski po “tko prvi, njegovo” pravilu. Prioriteti se koriste za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima

LiveAgent ticket priority feature

Frequently asked questions

Što je prioritet tiketa?

Prioritet tiketa označava kojim redom bi trebali procesuirati tikete. Treba li tiket biti procesuiran odmah, ili može čekati. Najčešći su Hitni, Visoki, Srednji ili Niski, ovisno o sadržaju, prirodi upita ili nekom drugom svojstvu, ovisno od kompanije

 

Za što se prioritet tiketa koristi?

Kako biste odredili redoslijed posla. Koristi se za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima.  

 

Koje su prednosti korištenja prioriteta tiketa?

Definitivno olakšava posao i čini tikete transparentnima, a redoslijed rukovanja je jasniji.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo