Što je prioritet tiketa?
Svakom tiketu se dodjeljuje prioritet temeljen na SLA razini. Ako niste postavili SLA razine, LiveAgent dodjeljuje prioritet automatski po “tko prvi, njegovo” pravilu. Prioriteti se koriste za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima
Frequently Asked Questions
Što je prioritet tiketa?
Prioritet tiketa označava kojim redom bi trebali procesuirati tikete. Treba li tiket biti procesuiran odmah, ili može čekati. Najčešći su Hitni, Visoki, Srednji ili Niski, ovisno o sadržaju, prirodi upita ili nekom drugom svojstvu, ovisno od kompanije
Za što se prioritet tiketa koristi?
Kako biste odredili redoslijed posla. Koristi se za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima.
Koje su prednosti korištenja prioriteta tiketa?
Definitivno olakšava posao i čini tikete transparentnima, a redoslijed rukovanja je jasniji.
Expert note
Prioritet tiketa je sustav označavanja tiketa prema važnosti ili hitnosti te se koristi za određivanje redoslijeda procesuiranja tiketa.
