Što je prioritet tiketa?
Svakom tiketu se dodjeljuje prioritet temeljen na SLA razini. Ako niste postavili SLA razine, LiveAgent dodjeljuje prioritet automatski po “tko prvi, njegovo” pravilu. Prioriteti se koriste za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima
Frequently Asked Questions
Što je prioritet tiketa?
Prioritet tiketa označava kojim redom bi trebali procesuirati tikete. Treba li tiket biti procesuiran odmah, ili može čekati. Najčešći su Hitni, Visoki, Srednji ili Niski, ovisno o sadržaju, prirodi upita ili nekom drugom svojstvu, ovisno od kompanije
Za što se prioritet tiketa koristi?
Kako biste odredili redoslijed posla. Koristi se za generiranje pregleda i izvještaja, ali i kao stanja i radnje u automatizaciji i aktivatorima, te kao radnje u pravilima.
Koje su prednosti korištenja prioriteta tiketa?
Definitivno olakšava posao i čini tikete transparentnima, a redoslijed rukovanja je jasniji.
Izvještaji o korisničkoj podršci
Počnite poboljšavati svoje proizvode i usluge redovitim pregledom izvještaja o korisničkoj podršci. Isprobajte naše izvještaje s našim besplatnim probnim razdobljem.
Automatska distribucija tiketa
Automatski rotirajte telefonske dužnosti i postavite vrijeme za pauzu vašim agentima, ako je potrebno. Saznajte više o LiveAgent-ovoj automatskoj distribuciji tiketa.