Besplatni probni period

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Funkcionalnosti

Upoznajte se sa svim LiveAgent funkcionalnostima koje su dio kompleksnog multi-kanalskog softvera. Opisano na jednom mjestu i u detalje.

Kolekcije

Dostupno u

Pogodno za

Kategorija

Lista funkcionalnosti
(1837)
  • Universal inbox

    Univerzalna ulazna pošta

    LiveAgent-ova univerzalna ulazna pošta je kao pametnija verzija vaše email ulazne pošte. Email, chat, pozivi, Facebook i Twitter tiketi, postovi na forumu, prijedlozi.

  • Ticketing

    Tiketing

    LiveAgent će automatski razvrstati svu komunikaciju vaše kompanije u tikete.

  • hybrid ticket stream

    Hibridni tijek tiketa

    Pratite rješavanje korisničkih tiketa kroz različite kanale.

  • Automated ticket distribution

    Automatska distribucija tiketa

    Automatski kreira optimalnu količinu rada za vaše agente.

  • Rules

    Pravila

    Automatizirajte vaš radni tijek kroz vrijeme, akcije i SLA pravila

  • To solve button

    To Solve gumb

    Gumb koji vas obavještava kada SLA tiketi trebaju biti odgovoreni

  • Time Rules

    Vremenska pravila

    Vremenska pravila rade u pozadini u intervalima (obično svake minute) i provjeravaju jesu li uvjeti izvršeni. Ako je rezultat pozitivan, pravilo je izvršeno. Vremenska pravila su najčešće korištena za zadatke čišćenja, slanje email podsjetnika, rješavanje tiketa koji su neaktivni neko vrijeme, dodavanje oznaka i slično.

  • Responsibility

    Odgovornost

    Dodijelite i premještajte tikete između agenata i odjela

  • Department

    Odjeli

    Podijelite tikete i agente podrške po odjelima.

  • Time tracking

    Praćenje vremena

    Lako pratite utrošak vremena vaših agenata za svaki tiket.

  • Search & Replace

    Pretraži i zamijeni

    Pretraži niz u svakoj dolaznoj poruci i zamijeni ga

  • Split tickets

    Podijeljeni tiketi

    Rješavite jedan tiket od strane više agenata u isto vrijeme.

  • Email notifications

    Email obavijesti

    Automatski primajte email obavijesti o novim tiketima.

  • slack icon

    Slack obavijesti

    LiveAgent vam olakšava da pratite svoje zahtjeve za podršku putem Slack obavijesti. Integracija LiveAgent-a sa Slackom vam omogućava da vidite što se događa s vašim zahtjevima za podršku dok vi vodite brigu o poslu na Slacku.

  • WYSIWYG editor

    WYSIWY uređivač

    WYSIWYG uređivač vam omogućuje da unosite i uređujete sadržaj dok radite u “what you see is what you get” pregledu sadržaja. Koristeći ugrađeni wysiwyg uređivač, možete lako urediti i stilizirati sadržaj emailova, email predloške i članke u bazi znanja.

  • Online ticket history (URL)

    Povijest online tiketa (URL)

    Priložite poveznicu s cjelokupnom povijesti tiketa vašim mailovima

  • Multiple ticket tabs

    Kartice za više tiketa

    Radite s više tiketa odjednom i lako se prebacujte između njih.

  • Agent collision detection

    Otkrivanje sudara agenata

    Sprečava rad više agenata na istom tiketu.

  • Agent ranking

    Ocjenjivanje agenata

    Dobijte ocjene i prepoznajte trendove nakon svake interakcije.

  • Contact forms

    Obrasci za kontakt

    Postanite dostupniji korištenjem ugrađenih obrazaca za kontakt.

  • GIFs in ticket

    GIF-ovi u tiketima

    Oživite statične razgovore pomoću animiranih GIF-ova.

  • Sounds

    Zvukovi

    Prilagodite ili onemogućite reprodukciju bilo kojeg zvuka u LiveAgent-u.

  • Audit log

    Nadzorni dnevnik

    Koristite zapise iz nadzornog dnevnika ukoliko upiti eskaliraju.

  • Tickets export

    Izvoz tiketa

    Izvezite tikete u CSV datoteku koju možete preuzeti.

  • Real time chat

    Chat u stvarnom vremenu

    Razgovarajte s korisnicima u stvarnom vremenu kako biste poboljšali stope konverzije.

  • Proactive chat invitations

    Pozivnice na proaktivni chat

    Pozovite posjetitelje svog web mjesta na chat dok pregledavaju vašu web stranicu.

  • Chat button gallery

    Galerija s gumbima za chat

    Odaberite između prethodno kreiranih položaja i stilova gumba za chat uživo

  • Max queue length

    Maksimalna duljina reda čekanja

    Automatsko sakrivanje gumba za čavrljanje uživo ako je dostignut maksimalan red čekanja

  • Internal chat

    Interno čavrljanje

    Koristite alat za interno čavrljanje kako biste čavrljali s kolegama agentima.

  • Current URL of live chat visitor

    Praćenje posjetitelja web stranice

    Steknite uvid u stvarnom vremenu stranica na kojima su vaši posjetitelji.

  • Video chat

    Video poziv

    Video pozivi s korisnicima i kolegama

  • IVR (Interactive Voice Response)

    IVR (Interaktivni glasovni odgovor)

    LiveAgent sadrži sveobuhvatni online alat za dizajniranje IVR-a u kojem bilo tko može osmisliti vlastita IVR stabla. Interaktivni glasovni odgovor vam omogućava preusmjeravanje poziva u vašem softveru pozivnog centra odgovarajućim odjelima ili agentima.

  • Attended call transfer

    Automatski povratni poziv

    Omogućuje korisnicima postavljanje zahtjeva za automatskim povratnim pozivom.

  • Internal calls

    Interni pozivi

    Pozivajte svoje kolege unutar LiveAgent-a.

  • Call Transfers

    Prebacivanje poziva

    Praćeno prebacivanje čeka završetak poziva sve dok nije bilo odgovoren, odbačen ili jednostavno nije odgovoren od strane drugog agenta. Pomoću praćenih prebacivanja, pozivatelj se stavlja na čekanje i novi se poziv uspostavlja sa željenim agentom. Nakon što agent odgovori na poziv, prvobitni se poziv prekida.

  • Unlimited Call Recordings

    Neograničene snimke poziva

    Snimajte i spremajte vaše pozive kroz LiveAgent

  • Call Routing

    Preusmjeravanje poziva

    LiveAgent automatski preusmjerava pozive prema prioritetima ili ih slučajno dodjeljuje. Kako bi se osigurala brza i točna komunikacija, LiveAgent automatski preusmjerava pozive po prioritetima.

  • Supported call devices

    Podržani uređaji za pozive

    Kompatibilni s fizičkim i virtualnim uređajima za pozive

  • Softphones

    Softfon

    LiveAgent nudi mogućnost povezivanja i korištenja softfona (softverskih telefona). Softfoni komuniciraju s davateljem usluga razmjene poziva putem sip protokola (sip trunking). U LiveAgentu se pozivi se i dalje obrađuju, bilježe i prate. Softfon je neobavezna aplikacija treće strane koja radi unisono s vašim LiveAgent call centrom.

  • Facebook

    Facebook

    Pratite sve objave, komentare i privatne poruke te odgovarajte na njih.

  • Twitter

    Twitter

    Nadzirite praćenja i objave na Tweeteru o vašem brendu te odgovarajte na njih.

  • Instagram

    Instagram

    Odgovarajte na komentare i spominjanja na Instagramu preko svoje ploče.

  • Viber

    Viber

    Spojite Viber kako biste razgovarali s korisnicima i slali poruke.

  • Izvještaji o korisničkoj podršci

    Započnite s unaprjeđivanjem vaše usluge analizirajući naše izvještaje o korisničkoj podršci. Generirajte više od 10 različitih izvještaja kako biste dobili kompletan pregled o učinku vaše korisničke podrške.

    Pročitaj više
  • Agent ranking overview

    Pregled ocjenjivanja agenata

    Provjerite performans vaših agenata putem primljenih ocjena.

  • Agent availability

    Dostupnost agenata

    Pratite dostupnost vaših agenata

  • Channel report

    Izvještaji o kanalima komunikacije

    Provjerite putem kojih kanala dolazi najviše upita za vaš tim korisničke podrške

  • Time report

    Vremenski izvještaj

    Pogledajte koliko je vremena potrošeno na svaki pojedinačni ticket.

  • Knowledge base

    Baza znanja

    Kreirajte članke za Bazu znanja, forume ili mjesta za ostavljanje feedback-a.

  • Funkcionalnosti

    Interna baza znanja

    Interna baza znanja je skup članaka koje zaposlenici mogu koristiti kako bi lakše riješili probleme i naučili nove stvari.

  • Levels

    Razine

    Agneti prelaze razine tijekom vremena kako rješavaju upite.

  • Višejezičnost

    Neka vaši agenti korisničke podrške koriste LiveAgent u jeziku koji preferiraju. Pročitajte i saznajte više.

    Pročitaj više
  • Language adaptable widgets

    Jezično prilagodljivi widgeti

    Postavite widgete za chat, kontakt ili povratne informacije u vašem jeziku.

  • Mobilne aplikacije za korisničku podršku

    Pratite što se događa s vašom odjelom za korisničku podršku čak i kada niste za laptopom. Pročitajte više o iOS i Android aplikacijama.

    Pročitaj više
  • Android

    Android

    LiveAgent nudi izvornu Android aplikaciju za vaš omiljeni mobilni uređaj, tako da možete pružati korisničku službu u pokretu. Skinite besplatnu Android LiveAgent aplikaciju koja vam omogućava povezanost s posjetiteljima vaše web stranice čak i kad niste u uredu.

  • iOS

    iOS

    LiveAgent nudi izvornu iOS aplikaciju za vaš omiljeni mobilni uređaj, tako da možete pružati korisničku službu u pokretu. Skinite besplatnu iOS LiveAgent aplikaciju

  • Integracije

    LiveAgent je softver za korisničku podršku koji nudi brojne integracije kako bi poboljšali vaš poslovni proces. Saznajte više o mogućnostima LiveAgent integracija.

    Pročitaj više
  • Help Desk sigurnost

    Quality unit je poduzeće iza LiveAgent-a, putem koje se brinemo da LiveAgent bude što je moguće sigurniji. Saznajte više o LiveAgent sigurnosnim funkcionalnostima.

    Pročitaj više
  • Ban IPs

    Zabrana IP adresa

    Zabranite pristup IP adresama posjetitelja koji su skloni slanju neželjenih poruka.

  • 2 Step Verification

    Provjera u dva koraka

    Provjera u dva koraka (poznata i kao dvostruka provjera) je neobavezna značajka koje preporučujemo da koristite. Daje dodatnu sigurnost vašem LiveAgent računu. Provjera u dva koraka može držati nepoznate ljude podalje, čak i ako imaju vašu šifru.

  • HTTPS Encryption

    HTTPS enkripcija

    Računi LiveAgent hostinga rade putem sigurne veze koja koristi HTTPS protokol. Protokol za prijenos hiperteksta (HTTPS) je sigurnija verzija HTTP-a. Ako imate samostalnu LiveAgent licencu, možete postaviti i vlastiti SSL certifikat.

  • Multiple Data Centers

    Višestruki podatkovni centri

    Kompanija koja stoji iza softverskog proizvoda LiveAgent oduvijek je stvarala proizvode koji su stabilni i sigurni. Od našeg početka 2004., narasli smo na desetke tisuća zadovoljnih korisnika.

  • GDPR

    GDPR

    LiveAgent je posvećen privatnosti, sigurnosti, usklađenosti i transparentnosti. Ovaj pristup uključuje podržavanje suglasnosti naših klijenata s zahtjevima Europske Unije o zaštiti podataka.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×

    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo