Što je SSO?
SSO označava jedinstvenu prijavu, koja je autentifikacijska shema koja omogućuje korisnicima da se prijave u više softverskih sustava koristeći jedan identitet. To znači da korisnici mogu koristiti jedan skup podataka za prijavu kako bi se prijavili u više sustava. Jedinstvena prijava također čini vaše pregledavanje i rad mnogo sigurnijima jer se morate prijaviti samo jednom svaki put kada želite pristupiti svojim aplikacijama.
Korisnici koji moraju upravljati s više računa s različitim lozinkama odjednom su skloniji kreirati puno jednostavnije lozinke koje se mogu lakše pogoditi ili hakirati. S SSO-om se možete usredotočiti na stvaranje jedne vrlo jake lozinke koja može zaštititi vaše aplikacije i podatke. SSO sjajno radi s autentifikacijom putem više faktora i pomaže vam da vaši računi budu još sigurniji od mogućih upada.
Kako SSO funkcionira u LiveAgent-u?
SSO u LiveAgent-u se može postaviti u odjeljku Konfiguracija. Trenutno možete pristupiti i postaviti SSO za svoj Microsoft, Google i Facebook račun ili koristiti SSO s Okta pružateljem usluga. Možete aktivirati samo jednog pružatelja. SSO ne stvara nove korisnike u sustavu, oni se i dalje moraju ručno kreirati prije prijave korištenjem SSO-a. Za hostirane LiveAgent račune, SSO za Google, Microsoft i Facebook račune samo treba uključiti da bi radio. Korisnici samostalne verzije LiveAgent-a moraju ručno postaviti pružatelje identiteta.
Zašto biste trebali početi koristiti SSO?
Postavljanje vašeg prijave jednim klikom može vam pomoći u bržim prijavama pomoću vaših Microsoft, Google, Facebook i Okta računa. Ova vrsta SSO prijave može vam pomoći uštedjeti više vremena dok svoje račune držite sigurnijima u nekim aspektima. Možete manje vremena provesti prijavljujući se i upisujući osjetljive informacije u sustav. Gledajte na SSO kao na vašu univerzalnu bravu za sve račune aplikacija – ona je jedinstvena, ali jaka i može vam pomoći da sve držite znatno sigurnijima. Kombinirajte je s autentifikacijom u dva faktora za maksimalnu sigurnost vaših podataka.
Kako postaviti SSO u vašem LiveAgent računu?
Ako želite postaviti Jednostruki prijavni sustav u LiveAgentu, slijedite ove korake. Prvo, otvorite svoj LiveAgent račun i otvorite Konfiguraciju. Idite na Sigurnost, a zatim Postavke. Vidjet ćete opciju Autentifikacija. Kliknite na Promijeni.
U novom prozoru vidjet ćete opciju nazvanu Dopuštena SSO usluga. Kliknite na nju i odaberite jednu od tri SSO opcije. Možete birati između Googlea, Facebooka i Microsofta. Istovremeno možete aktivirati samo jednu SSO uslugu.
Zanima vas poboljšanje tijeka rada vašeg help deska? Pogledajte opciju jedinstvene prijave u LiveAgent i već danas učinite prijave lakšima za sebe.
Say goodbye to the hassle of managing multiple login credentials with SSO!
In addition to the convenience of Single Sign-On (SSO), LiveAgent offers a range of features to help you streamline your support workflow, so you can deliver exceptional customer support from a unified platform.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!