Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Izvještaji o odjelima

Odjel predstavlja određenu diviziju vaše organizacije razvrstanu po proizvodu ili usluzi, području znanja, fizičkom položaju ili odgovornosti.

Distribuirajte tickete i rasporedite agente podrške u odjele. Definirajte filtre i prenesite pravila tako da vaši ticketi uvijek dođu u prave ruke. Navedite različite potpise, Pravila odgovaranja na telefon i chat za različite odjele. Odmah pogledajte koliko je novih, otvorenih i riješenih ticketa u vašim odjelima.

Primjer

Možete stvoriti odjel pod nazivom “Prodaja” i dodijeliti mu prikladne tickete.

Svaki odjel imat će svoj vlastiti postupak podrške za koji možete odrediti agente, konfigurirati adrese e-pošte za podršku, pratiti upite za podršku, postaviti pravila tijeka rada, definirati SLA a> i radno vrijeme.

Odjeli vam omogućuju da:

  • Ograničite pristup ticketima agentima koji pripadaju istom odjelu kao i ticket
  • Prilagodite vaše predloške e-mail komunikacije po Odjelu
  • Konfigurirajte dostupnost chat-a, poziva i dopisivanja po Odjelu

Radite sami?

Ne morate koristiti odjele ako vodite tvrtku s jednim čovjekom ili vrlo malu organizaciju. U tom slučaju svi ticketi distribuiraju se svima, neovisno o vrsti upita.

Prednosti odjela:

  • Distribuirajte zadatke i odgovornost
  • Grupirajte timova specijalista zajedno
  • Povećajte efektivnost i kvalitetu upravljanja ticketima
  • Smanjite vrijeme odgovora i razlučivanja ticketa

Primjeri korištenja

  • Funkcionalno: Ljudski resursi, IT, računovodstvo
  • Po proizvedu ili usluzi: gradski bicikli, cestovni bicikli ili bikes-shop.com, flowers-shop.com
  • Klijentima – Preprodavači, partneri, VIP
  • Geografski – SAD, Europa, Azija

Izvještaj o odjelima

LiveAgent nudi izvješštaje o ticketima, chatovima, pozivima, rangove i još mnogo toga (pogledajte sve opcije u nastavku) iz određenog vremenskog raspona. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvještaj odjela može se izvesti u CSV datoteku.

Opcije prikaza izvještaja odjela

  • Oznaka
  • Odgovor
  • Novi odgovor prosječno vrijeme
  • Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
  • Pozivi
  • Propušteni pozivi
  • Minute poziva
  • Chat poruke
  • Chatovi
  • Propušteni chatovi
  • Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
  • Chat prosječno vrijeme
  • Neocijenjeno
  • Neocijenjeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Prijekori
  • Prijekori %
  • Dolazne poruke
  • Dolazni pozivi
  • Završeni pozivi
  • Dolazni chatovi
  • Završeni chatovi
  • Kreirani tiketi
  • Riješeni tiketi

Izvještaji o odjelima mogu prikazati podatke u ovim tipovima grafikona:

Koristite izvještaje o odjelima putem API-a:

Koristite LiveAgent REST API za dohvatiti vrijednosti iz izvještaja o odjelima.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Resursi baze znanja

Saznajte više

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo