Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tag (Oznake) izvještaji

Oznake su jednostavno riječi ili fraze pomoću kojih možete dodati više kontekstaticketima. Oznake vam pružaju neograničenu količinu fleksibilnosti za upravljanje i prilagodbu vašeg procesa podrške.

Primjer

Možda biste htjeli označiti sve zahtjeve koji su zapravo prodajni upiti oznakom poput “prodaja” ili “pretprodaja”.

Evo nekih opcija za upotrebu oznaka(tagova):

  • Dodajte oznake na tickete, bilo ručno ili automatski te koristite te oznake za kreiranje vašeg workflowa.
  • Pretražujte tickete po oznakama
  • Koristite oznake za vaša poslovna pravila (RulesSLA pravilavremenska pravila) kako biste kreirali vaš kastomozirani workflow.
  • Kreirajte izvještaje po oznakama (Tagovima)

Primjetite:

Možete dodati više oznaka na jedan ticket

Lista mogućih modifikacija:

Kada kreirate oznake možete ih modificirati kako želite.

  • Naziv
  • Boja teksta
  • Boja pozadine
modificiranje-oznaka-LiveAgent

Dodavanje oznaka u ticket

Možda biste htjeli označiti sve zahtjeve koji su zapravo prodajni upiti oznakom poput “prodaja” ili “pretprodaja”.

Filtriranej ticketa po znakama

Možda ćete želiti filtrirati sve tickete koji su hitni i sve upite pretprodaje s oznakama kao što su “hitno” ili “pretprodaja”.

Izvještaj o oznakama

LiveAgent nudi izvješće o dodanim oznakama za sve tickete u određenom vremenskom rasponu. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvješća o oznakama mogu se izvesti u CSV datoteku.

Izvještaji mogu biti prikazani u ovim tipovima grafikona:

Opcije prikaza (stupci):

  • Oznaka (tag)
  • Odgovor
  • Novi odgovor prosječno vrijeme
  • Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
  • Pozivi
  • Propušteni pozivi
  • Minute poziva
  • Chat poruke
  • Chatovi
  • Propušteni chatovi
  • Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
  • Chat prosječno vrijeme
  • Neocijenjeno
  • Neocijenjeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Prijekori
  • Prijekori %
  • Dolazne poruke
  • Dolazni pozivi
  • Završeni pozivi
  • Dolazni chatovi
  • Završeni chatovi
  • Bilješke
  • Kreirani tiketi
  • Riješeni tiketi

Koristite izvještaje o oznakama s API-em

Use LiveAgent REST API za dohvaćanje vrijednosti iz izvještaja o oznakama (tagovima).

Generate SLA compliance reports for free

Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Resursi baze znanja

Saznajte više

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo