Tag (Oznake) izvještaji

Oznake su jednostavno riječi ili fraze pomoću kojih možete dodati više konteksta ticketima. Oznake vam pružaju neograničenu količinu fleksibilnosti za upravljanje i prilagodbu vašeg procesa podrške.

Primjer

Možda biste htjeli označiti sve zahtjeve koji su zapravo prodajni upiti oznakom poput “prodaja” ili “pretprodaja”.

Evo nekih opcija za upotrebu oznaka(tagova):

  • Dodajte oznake na tickete, bilo ručno ili automatski te koristite te oznake za kreiranje vašeg workflowa.
  • Pretražujte tickete po oznakama
  • Koristite oznake za vaša poslovna pravila (RulesSLA pravilavremenska pravila) kako biste kreirali vaš kastomozirani workflow.
  • Kreirajte izvještaje po oznakama (Tagovima)

Primjetite:

Možete dodati više oznaka na jedan ticket

Lista mogućih modifikacija:

Kada kreirate oznake možete ih modificirati kako želite.

  • Naziv
  • Boja teksta
  • Boja pozadine
modificiranje-oznaka-LiveAgent

Dodavanje oznaka u ticket

Možda biste htjeli označiti sve zahtjeve koji su zapravo prodajni upiti oznakom poput “prodaja” ili “pretprodaja”.

Filtriranej ticketa po znakama

Možda ćete želiti filtrirati sve tickete koji su hitni i sve upite pretprodaje s oznakama kao što su “hitno” ili “pretprodaja”.

Izvještaj o oznakama

LiveAgent nudi izvješće o dodanim oznakama za sve tickete u određenom vremenskom rasponu. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvješća o oznakama mogu se izvesti u CSV datoteku.

Izvještaji mogu biti prikazani u ovim tipovima grafikona:

Opcije prikaza (stupci):

  • Oznaka (tag)
  • Odgovor
  • Novi odgovor prosječno vrijeme
  • Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
  • Pozivi
  • Propušteni pozivi
  • Minute poziva
  • Chat poruke
  • Chatovi
  • Propušteni chatovi
  • Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
  • Chat prosječno vrijeme
  • Neocijenjeno
  • Neocijenjeno %
  • Nagrade
  • Nagrade %
  • Prijekori
  • Prijekori %
  • Dolazne poruke
  • Dolazni pozivi
  • Završeni pozivi
  • Dolazni chatovi
  • Završeni chatovi
  • Bilješke
  • Kreirani tiketi
  • Riješeni tiketi

Koristite izvještaje o oznakama s API-em

Use LiveAgent REST API za dohvaćanje vrijednosti iz izvještaja o oznakama (tagovima).

Generate SLA compliance reports for free

Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Resursi baze znanja

Saznajte više

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo