Oznake su jednostavno riječi ili fraze pomoću kojih možete dodati više konteksta ticketima. Oznake vam pružaju neograničenu količinu fleksibilnosti za upravljanje i prilagodbu vašeg procesa podrške.
![Tag-report-LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/84816fe444d5c6e1acee364f1c3c022f/Tag-report.png)
Primjer
Možda biste htjeli označiti sve zahtjeve koji su zapravo prodajni upiti oznakom poput “prodaja” ili “pretprodaja”.
Evo nekih opcija za upotrebu oznaka(tagova):
- Dodajte oznake na tickete, bilo ručno ili automatski te koristite te oznake za kreiranje vašeg workflowa.
- Pretražujte tickete po oznakama.
- Koristite oznake za vaša poslovna pravila (Rules, SLA pravila, vremenska pravila) kako biste kreirali vaš kastomozirani workflow.
- Kreirajte izvještaje po oznakama (Tagovima)
Primjetite:
Možete dodati više oznaka na jedan ticket
Lista mogućih modifikacija:
Kada kreirate oznake možete ih modificirati kako želite.
- Naziv
- Boja teksta
- Boja pozadine
![modificiranje-oznaka-LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/b6b197088df7ef451d6d00cadcfb2773/Modifying-tags-1.png)
Dodavanje oznaka u ticket
Možda biste htjeli označiti sve zahtjeve koji su zapravo prodajni upiti oznakom poput “prodaja” ili “pretprodaja”.
![Adding a Tag in LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/b1f9507280caeeab75f4f4f9ac9cc8e6/Adding-a-Tag.png)
Filtriranej ticketa po znakama
Možda ćete želiti filtrirati sve tickete koji su hitni i sve upite pretprodaje s oznakama kao što su “hitno” ili “pretprodaja”.
![Filtering-by-Tags](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/ad7e0721dae28d139753450b69f2d881/Filtering-by-Tags.png)
Izvještaj o oznakama
LiveAgent nudi izvješće o dodanim oznakama za sve tickete u određenom vremenskom rasponu. Pojedinačni unosi mogu se razvrstati prema vremenskom rasponu, odjelu, kanalu i agentu. Izvješća o oznakama mogu se izvesti u CSV datoteku.
Izvještaji mogu biti prikazani u ovim tipovima grafikona:
![Tag-report-area-chart-LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/6a712646d04f6897df8a663e7315ba36/Tag-report-area-chart-LiveAgent.png)
![Tag-report-line-chart-LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/ba5767bd684cf7eb15681d0e3abfd1cf/Tag-report-line-chart-LiveAgent.png)
![Tag-report-bar-chart-LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/999910098e86510c4dc8ae6e594e8b59/Tag-report-bar-chart-LiveAgent.png)
![Tag-report-pie-chart-LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/573eafd021612aead03c337eda6edd2c/Tag-report-pie-chart-LiveAgent.png)
Opcije prikaza (stupci):
- Oznaka (tag)
- Odgovor
- Novi odgovor prosječno vrijeme
- Otvoreni odgovor prosječno vrijeme
- Pozivi
- Propušteni pozivi
- Minute poziva
- Chat poruke
- Chatovi
- Propušteni chatovi
- Odgovoreni chatovi prosječno vrijeme
- Chat prosječno vrijeme
- Neocijenjeno
- Neocijenjeno %
- Nagrade
- Nagrade %
- Prijekori
- Prijekori %
- Dolazne poruke
- Dolazni pozivi
- Završeni pozivi
- Dolazni chatovi
- Završeni chatovi
- Bilješke
- Kreirani tiketi
- Riješeni tiketi
Koristite izvještaje o oznakama s API-em
Use LiveAgent REST API za dohvaćanje vrijednosti iz izvještaja o oznakama (tagovima).
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Resursi baze znanja
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!