Značajka privitaka sjajno poboljšava tijek rada i komunikaciju, jer omogućuje korisnicima da prilože snimke zaslona s porukom o greški ili podijele videozapise i dokumentaciju. Opis problema je jedno, ali slika (ili videozapis) može govoriti tisuću riječi.
Kako radi
LiveAgent omogućuje korisnicima povlačenje i ispuštanje datoteka (slika, zvučnih zapisa, videozapisa, dokumenata) unutar:
- Polja za tikete (e-poruke)
- Chatovi
- Obrasci za kontakt
- Članci iz baze znanja
Korisnici mogu jednostavno kliknuti na ikonu Priloži za dijeljenje datoteka.
Podržane vrste datoteka
Trenutno su podržane sve vrste datoteka, uključujući:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Ograničavanje vrsta datoteka
Ako želite spriječiti korisnike da prenose određene vrste datoteka u obrasce za kontakt i chatove, to možete učiniti u postavkama LiveAgent-a.
Evo kako to možete učiniti:
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika na lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na Zaštita
- Kliknite na Postavke
- Pronađite odjeljak “Dopuštene vrste datoteka” (To bi trebalo biti prvo tekstualno polje)
f. Navedite vrste datoteka koje želite da budu podržane i odvojite ih zarezom (vrste datoteka koje nisu na popisu neće biti podržane, pa ih tako vaši kupci neće moći dijeliti s vama)
g. Pomaknite se prema dnu stranice i kliknite na Spremi
Ograničenja veličine datoteke
Privitci za tikete i chat ograničeni su na 128 MB. Međutim, imajte na umu da je vrlo vjerojatno da vaš ili kupčev klijent e-pošte neće moći prihvatiti privitke ove veličine, jer je većina klijenata e-pošte ograničena na primanje 20 MB (što je preporučena veličina privitka).
Prilozi u poljima za tikete (e-poruke)
Ako želite formatirati svoje e-poruke, to može biti prilično nezgodno — pogotovo ako želite dodati slike u određena područja teksta. Međutim, s LiveAgent-om možete dodavati slike u istoj razini pomoću gumba za umetanje slike.
Dodatne informacije o privitcima za tikete:
- Nema restrikcija/ograničenja za vrste datoteka koje se mogu slati e-poštom

Prilozi u chatovima
LiveAgent-ov widget za chat uživo prema zadanim postavkama podržava privitke svih vrsta, ali ako ih želite ograničiti na određene vrste datoteka, to možete učiniti slijedeći gornji vodič.

Dodatne informacije o privitcima chata:
- Dijeljenje datoteka podržano je i u internim chatovima, što olakšava suradnju i dijeljenje datoteka s vašim kolegama
- Značajka povlačenja i ispuštanja može se koristiti u internim i eksternim chatovima
Privitci u obrascima za kontakt
Naši obrasci za kontakt prema zadanim postavkama podržavaju privitke svih vrsta, no ako ih želite ograničiti na određene vrste datoteka, to možete učiniti slijedeći gornji vodič.
Dodatne informacije o privitcima obrasca za kontakt:
- Značajka povlačenja i ispuštanja može se koristiti s kontakt obrascima
Privitci u člancima iz baze znanja
Obogaćivanje članaka iz baze znanja dodatcima osigurat će da vaši vodiči i članci s uputama daju vrijednost vašim kupcima, zauzvrat smanjujući broj pristiglih tiketa i poboljšavajući zadovoljstvo kupaca.

Dodatne informacije o privitcima članaka:
- Može se koristiti značajka povlačenja i ispuštanja
Saznajte više o formatiranju članka i privitcima
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Prebacivanje s Pure Chat na LiveAgent?
LiveAgent je softver za korisničku službu koji nudi funkcije kao što su VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver i softver za upravljanje pritužbama. Postoje mogućnosti integracije i brojni jezici su podržani. LiveAgent također nudi Portal za podršku, a postoji i affiliate program i partnerski program. Tvrtka je osvojila nagrade i ima recenzije od korisnika. Trenutno se vrši izrada vašeg LiveAgent upravljača ploču (dashboard).
Tražite alternativu za Novocall?
LiveAgent je popularna usluga za podršku koja nudi različite funkcije, poput chat-a uživo, integracije sa društvenim mrežama, obrascima za kontakt i bazama podataka. Mnogi korisnici su zadovoljni stabilnim radom ove usluge, čak i na mobilnim platformama. Oni koji su prešli na LiveAgent iz drugih sličnih sustava su ju hvalili zbog cijene, značajki i korisničke podrške koju pružaju. Neki su čak rekli da je LiveAgent pobijedio druge sustave u svakom pogledu. Mnoge osobe su prešle na LiveAgent nakon neugodnog iskustva sa Zendeskom. Međutim, postoje i oni koji su isprobali oba sustava i izabrali LiveAgent zbog njegove jednostavnije upotrebe i velike funkcionalnosti.
Migrirate s Freshcaller-a na LiveAgent?
LiveAgent nudi alate sa više od 175 značajki i preko 40 integracija, uz mogućnost izbora između besplatnog trajnog i triju plaćenih planova. Može se izabrati jezik među 43 opcije, a LiveAgent podržava widgete prilagodljive jeziku. Softver je idealan za poduzeća svih veličina, a naknada iznosi 39 $ mjesečno. LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020.
LiveAgent nudi besplatan probni period od 7 ili 30 dana. Prednosti migracije s Gmail-a uključuju tiketni sustav i više komunikacijskih kanala. Sustav tiketa pomaže u organizaciji problema s kupcima, a podržani su računi e-pošte, chat uživo, pozivni centar, baza znanja i društveni mediji. Uštedite vrijeme i novac, te pomozite većem broju kupaca.