Kako bismo olakšali novim Agentima određivanje razine vještina drugih Agenata, ali i da se malo zabave, dodali smo nazivima Agenata “razine”. Sada ćete vrlo jednostavno uočiti tko je osvojio titulu ubojice zmajeva u korisničkoj podršci!
Razine su dio funkcionalnosti Igrifikacija i mogu potaknuti vaše Agente da se više potrude i međusobno se natječu.
Postoji 12 unaprijed određenih razina, od Novaka i Pripravnika , Profesionalca i Čarobnjaka, sve do Kralja korisničke podrške. Jednom kada se razina dostigne ona je trajna i ne može se izgubiti zbog neaktivnosti.
Primjer
Ako agenti odgovore na više od 500 Zahtjeva za podršku, dostigli su Razinu Profesionalac (prikazanu u njihovom statusa) s motivacijskom porukom: “Sada ste profesinalac. Vaši su odgovori točni i precizni. Korisnici strepe od uzbuđenja iščekujući vaše odgovore. Odgovorite na 500 zahtjeva za podršku ili 500 čavrljanja kako biste dosegli ovu razinu.”
Razine može mijenjati Administrator, koji može odrediti njihove parametre.
Popis mogućih uvjeta za Razine (koji se mogu koristiti)
- matematički operatori (+,-,/,* )
- logički operatori (||,&&)
- zagrade
i sljedeće varijable
- $worktime (Radno vrijeme)
- $answers (Odgovori)
- $answers_ph (Odgovori po satu)
- $chats (Čavrljanja)
- $chats_ph (Čavrljanja po satu)
- $missed_chats (Propuštena čavrljanja)
- $chat_answers (Poruke)
- $chat_answers_ph (Poruke po satu)
- $calls (Pozivi)
- $calls_ph (Pozivi po satu)
- $call_seconds (Minute poziva)
- $call_seconds_ph (Minute poziva po satu)
- $missed_calls (Propušteni pozivi)
- $rewards (Nagrade)
- $rewards_p (Nagrade %)
- $punishments (Zamjerke)
- $punishments_p (Zamjerke %)
- $not_ranked (Bez ranga)
- $not_ranked_p (Bez ranga %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Popis unaprijed određenih razina
- Novak (1) – Novi ste u sustavu i spremni ste napraviti svoje prve korake.
- Pripravnik (2) – odgovorili ste na nekoliko zahtjeva za podršku, ali vaše je učenje tek počelo.
- Stažist (3) – Dobro učite. Nastavite dobro raditi i jednoga ćete dana biti odlični.
- Početnik (4) – Gotovi ste s etapom učenja. Sada je vrijeme da pokažete što znate.
- Amater (5) – Izgleda da znate posao. Nastavite napredovati.
- Profesionalac (6) – Sada ste profesinalac. Vaši su odgovori točni i precizni. Korisnici strepe od uzbuđenja iščekujući vaše odgovore.
- Majstor (7) -Zaslužili ste poštovanje. Vaši vam se kolege dive. Pomozite im da postanu dobri poput vas.
- Čarobnjak (8) – Vaše vještine polako postaju neke s drugog svijeta. Neki vaši odgovori su čarobni.
- Mag (9) – Odgovarate na Zahtjeve za podršku svojim umom. Vaša je magija dostigla najveću moguću razinu.
- Bijeli mag (10) – Dokazali ste svoje čarobnjačke sposobnosti. Sada smijete nositi svoj bijeli šešir.
- Vladar (11) – Vladate sustavom. Zahtjevi za podršku dolaze i odlaze prema vašim zapovjedima.
- Kralj (12) – Vi ste kralj. Sada je vrijeme da zadržite poziciju i zaštitite ju kako vas nitko ne bi mogao svrgnuti s trona.
Rang-lista razina
Agenti mogu vidjeti tuđe razine i natjecati se jedni protiv drugih.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!