Bedževi stvaraju zabavno i zanimljivo radno okruženje. Bedževima se produktivnost u uredu prirodno povećava. Ljudi vole sakupljati i čuvati nagradne bedževe i nastoje se što prije riješiti negativnih. Nagrade i bedževi dio su Gamification funkcionalnosti.
Helpdesk menadžeri imaju jednostavan i brzi način na raspolaganju kako bi vidjeli tko ostvaruje najbolje rezultate, odgovara na najviše upita, tko prodaje najviše proizvoda ili tko zabušava i ima duge periode neaktivnosti.
Primjer
LiveAgent će dodijeliti bedž “Speedy Gonzales” onom agentu koji ima najkraće vrijeme odgovora.
Primjeri bedževa
Primjeri standardnih bedževa (svaki se može prilagoditi)
- Traffic controller – Transferirate najviše ticketa. (Evaluira se svaki dan i dodijeljuje agentu koji je prebacio najviše ticketa u posljednjih 7 dana.)
- Siesta – Vrijeme pauze najduže je od svih. Zaista uživate u svojoj siesti. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je proveo najviše vremena u pauzi u posljednjih 7 dana.)
- Buntovnik se bez razloga – imaš najviše negativnih ocjena. Preispitajte svoje odgovore. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je dobio najviše ukora u posljednjih 7 dana.)
- Inspektor – Temeljito ste pročitali tickete. Prosječno vrijeme pregleda ticketa najdulje je od svih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu čije je prosječno vrijeme otvaranja karata bilo najdulje od prethodnog dana.)
- Brzi Gonzales – Vaše reakcije na nove poruke brže su od ostalih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu čije je prosječno vrijeme odziva na nove poruke chatova bilo najbrže prethodnog dana.)
- Nagrađeni – Vi ste najnagrađivaniji agent. Kupci vas vole. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je dobio najviše nagrada u posljednjih 7 dana.)
- Kava – Pravite najviše pauza. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je najviše puta pauzirao u posljednjih 7 dana.)
- Romanističar – Napisali ste najduži odgovor jučer. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je napisao najduži odgovor dan ranije.)
- Tagger – Vi ste tagirali najviše ticketa. (Ocjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je označio najviše ticketa u posljednjih 7 dana.)
- Quatrefoil – Quatrefoil bedž se pojavljuje vrlo rijetko i donijet će vam sreću. Ako imate ovu značku, kupci će vam postavljati samo jednostavna pitanja 🙂 (Procijenjeno nasumično i dodijeljeno nasumično jednom od agenata.)
- Express – Tickete otvarate i zatvarate brzom brzinom. Prosječno vrijeme pregleda ticketa je najkraće od svih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu čije je prosječno vrijeme otvaranja karata bilo najkraće prethodnog dana.)
- Vrijedan radnik – Odmorite se. Proveli ste najviše vremena online. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je većinu vremena bio na mreži u posljednjih 7 dana.)
- Brbljav – Jučer ste imali najduži chat razgovor. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je imao chat s najviše poruka u prethodnom danu.)
- Čistač – rješavate/brišete više ticketa od svih ostalih. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je riješio ili zatvorio većinu ticketa u posljednjih 7 dana.)
- Pričljiv – Jučer ste uputili najduži poziv. (Procjenjuje se svaki dan i dodjeljuje agentu koji je obavio najduži poziv dan ranije.)
Ploča s rezultatima za bedževe
Agenti mogu vidjeti bedževe jedni drugima i natjecati se
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.