Ocjenjivanje agenata

Avoid delivering poor customer support by letting your customers rate the responses and answers of your customer support Agents. Identify negative trends in your customer support and act accordingly. Leverage the “Ranking” feature of LiveAgent.

Ocjenjivanje agenata u Chatu uživo - LiveAgent
Ocjenjivanje agenata u Chatu uživo

Your customers can provide feedback about their support experience by rating their communication with a customer representative. Allow your customers to rate Agent’s Chat and Email responses.

Sažetak ocjenjivanja agenata

LiveAgent nudi izvješće s priloženim komentarima o agentima koji dobiju pohvale ili primjedbe od strane korisnika. Izvješće možete izvesti u formatu CSV datoteke.

Kad naučite više toga o svojim agentima, moći ćete nagraditi najbolje agente i ponuditi pomoć onima koji su trenutno neuspješni. Prepoznajte negativne trendove u svojoj korisničkoj podršci i ponašajte se u skladu s tim. Iskoristite značajku “Ocjenjivanja” LiveAgent-a.

Receive immediate agent feedback

Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.

Resursi iz baze znanja 

Doznajte više detalja

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo