Zapier je jedan od najjednostavnijih načina povezivanja, integracije ili spajanja dviju ili više aplikacija s različitim funkcionalnostima u jedno praktično rješenje. Radi bez nepotrebne gnjavaže i može povezati većinu aplikacija. Zapier radi uz naše nativne integracije za LiveAgent.
Zapier vam omogućava integraciju mnogo aplikacija, integracija i softvera s LiveAgent-om za besprijekorno iskustvo rada. LiveAgent se integrira s velikim brojem njih kako bi osigurao da će svi pronaći što im je potrebno kako bi poboljšali svoj radni tok.
Ove su integracije osmišljene kako bi poboljšale vaš tok rada i povezale vašu službu za korisnike s drugim aplikacijama za besprijekorno iskustvo. To znači da se nećete trebati prebacivati između različitih vrsta softvera, primat ćete obavijesti u svoju upravljačku ploču i pratiti važne novosti.
Primjer: Alice je menadžerica u službi za korisnike koja želi pratiti napredak svog tima na različitim zadacima pomoću alata za suradnju. Isto tako, treba se usredotočiti na rješavanje zahtjeva za podršku koji stalno dolaze. Alice koristi LiveAgent za korisničku podršku i ProjectManager.com za stvaranje i zadataka i upravljanje njima za svoj tim. Alice koristi Zapier kako bi spojila dvije aplikacije da može pratiti ProjectManager.com zadatke na svojoj upravljačkoj ploči LiveAgent računa.
Pogledajte popis LiveAgent integracija i pronađite one koje želite spojiti.
Need a tool for email marketing?
Look no further! LiveAgent can do it all -- whether it’s streamlining emails, creating email templates, or keeping you organized. Try it today for free.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin
Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!