LiveAgent nudi opciju otvaranja više tiketa u isto vrijeme. Lako se prebacujte s jednog tiketa na drugi i riješite ih sve u isto vrijeme.
Ako želite ograničiti vaše agente da rade na jednom po jednom tiketu, možete to učiniti prebacivanjem na “To solve” algoritam.
Answering multiple emails at once?
Take advantage of our multiple tabs feature that allows you to work on multiple tickets simultaneously. Try it today. No credit card required.
To solve gumb
Klikom na ”To solve” gumb, agenti otvaraju listiće koji su im dodijeljeni i trebaju biti riješeni.
Također postoji i opcija postavljanja značajke kad će vaši agenti moći isključivo odgovarati na tikete otvorene “To solve” gumbom. U ovom slučaju, agenti neće moći odgovarati na tikete otvorene s popisa tiketa. Moći će otvarati samo jedan po jedan tiket i kartice za više tiketa neće biti omogućene, te će agenti morati rješavati tikete po redu.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!