Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Slack obavijesti

Slack je popularna platforma za razmjenu izravnih poruka, temeljena na oblaku. Slack se koristi za povezivanje s kolegama i čavrljanje s njima o pitanjima vezanima za posao, projekima, a i ležeran razgovor u slobodno vrijeme. Popularna je jer je jednostavna i mnoge su je tvrtke počele upotrebljavati u svojstvu glavnog komunikacijskog kanala. Slack je započeo kao jednostavan projekt s ciljem da im povratne informacije korisnika budu prioritet i da pružaju jednostavno mjesto za komunikaciju unutar kompanija. Stoga nije čudno da je Slack postao najpopularnija plaforma za razmjenu poruka za tvrtke na svjetskoj razini.

Svaki put kada netko pošalje poruku vama ili kanalu na kojem ste, primit ćete obavijest. Od prodaje, ljudskih potencijala ili razvoja proizvoda, sve je ujedinjeno na jednom mjestu.

A što je s korisničkom podrškom? Kako biste najbolje iskoristili Slack i LiveAgent, napravili smo novu značajku kako biste bili u toku čak i kada se brinete o drugim stvarima. Vaše će vještine za korisničku podršku biti u top formi. 

LiveAgent vam olakšava da pratite svoje zahtjeve za podršku preko Slack obavijesti.

Ne propustite upit korisnika, čak i onda kada razgovarate o drugim idejama. Neka vaši agenti budu obaviješteni o najnovijim novostima u vezi s integracijom Slacka i LiveAgent-a.

Osnovne prednosti

  • Ne propustite ni jedan zahtjev za podršku dok koristite Slack

Pomoću integracije LiveAgent-a sa Slackom, možete vidjeti što se događa s vašim zahtjevima za podršku dok se brinete o drugim stvarima na Slacku. Svki put kada se otvori novi zahtjev za podršku, ili kada se riješi ili pak kada dobijete odgovor korisnika, bit ćete u toku pomoću Slackove ploče s obavijestima.

  • Budite informirani o važnim ažuriranjima pravila

Saznajte je li se nešto važno promijenilo s vašim postavkama LiveAgent pravila. Svaki put kada se pravilo promijeni dok ste u Slacku, dobit ćete obavijest o tome. 

  • Jednostavna instalacija

Instalacija je jednostavna iz ploče za LiveAgent konfiguraciju i treba svega nekoliko minuta. Sve će biti spremno i postavljeno jako brzo kako biste se mogli usredotočiti na važne stvari. 

  • Neka vaši agenti budu u kontaktu

Šaljite poruke u Slack iz LiveAgent-a kako biste raspravljali o idejama, davali savjete ili informirali agente pomoću mogućnosti “send Slack message”. 

  • Prilagodite svoje obavijesti

Predlošci obavijesti mogu se jednostavno prilagoditi vašim željama. 

Say goodbye to unanswered tickets

Get Slack notifications about each new ticket, or ticket response. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Poslovne prednosti

  • Slack integracija štedi vaše dragocjeno vrijeme tako da ste stalno informirani o tome što se događa u vašoj nadzornoj ploči
  • Automatske obavijesti o novim zahtjevima za podršku, postojećim zahtjevima i novim pravilima
  • Jednostavno obavještavajte svoje agente preko Slacka kroz LiveAgent slanjem poruke na vaš kanal
  • Jednostavno za implementaciju bez kompliciranih procedura

Implementacija i postavljanje

Jednostavno možete sami postaviti svoje Slack obavijesti. Nemojte propustiti ni jedan zahtjev za podršku ili važno ažuriranje u svojim pravilima. Morate uraditi samo nekoliko koraka, pogledajmo koji su to. 

1. korak

Prvvi korak jest postavljanje vaše Slack značajke. Možete ju pronaći na popisu Features u svojoj LiveAgent administratorskoj ploči. Idite na Configuration i pronađite Slack. 

2. korak

Nakon završetka aktivacije, kliknite gumb “add to Slack”. Gumb će se ponovno pojaviti u dijelu Slack konfiguracije. Zatim će iskočiti standardni prozor za automatizaciju. 

3. korak

Nakon uspješnog završetka integracije Slacka s LiveAgent-om, možete postaviti novo pravilo radnje “Send Slack message”. Svaki agent također ima mogućnost postavljanja svojih Slack obavijesti u svom dijelu “Edit profile”. Nakon što postavi svoj Slack, korisnik treba putem tekstualne potvrditi integraciju izravno u Slacku. 

Spremni ste pokušati? Slijedite ova tri jednostavna koraka i pokušajte poslati zahtjev za podršku sa svoje LiveAgent upravljačke ploče kako biste vidjeli kako radi. Prilagodbu obavijesti je jednostavno uraditi. Samo idite na Slack konfiguraciju i pogledajte sve mogućnosti. Odaberite onu koja vam najbolje odgovara. 

Spremni ste savladati Slack?

Slack i LiveAgent su jako moćni alati, i svaki služi drugoj svrsi. Odluka da ćete investirati u stabilan, pouzdan i intuitivan softver je uvijek vrijedna investicija i za vas i vašu kompaciju. Slack kao komunikacijski alat je neprocjenjiv, a pomoću Slacka i LiveAgenta zajedno, vaše će poslovanje biti spremno na procvat, vaši će agenti biti uvijek obaviješteni o novostima, a o vašim ćete se korisnicima brinuti brzo i učinkovito. Dajte podršci novu dimenziju i pokažite primjere dobre korisničke podrške preko svojih kanala. 

Zašto ne saznate sami? LiveAgent nudi odličnu cijenu i pouzdanu podršku za razumnu cijenu. Pogledajte naše fleksibilne tarife koje se plaćaju ili ga isprobajte besplatno.

“Tražili smo zamjenu za Kayako koji nas je bio zbilja uzrujavao. Na početku smo probali Freshdesk, ali kada sam naišao na Live Agent, to je bilo to. Najbolji dio Live Agent-a je način na koji raspodjeljuje zahtjeve za podršku među agentima. Ovo omogućava stalan dotok zadataka našem osoblju korisničke podrške i spriječava odabir lakših zadataka umjesto težih. Također je odlično kada imati toliko mnoštvo značajki. Čak i ako ih ne trebate sve, zasigurno ćete naći one stvari koje trebate.”  Sampo S G2

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo