Svi računi LiveAgent hostinga rade putem sigurne veze koja koristi HTTPS protokol. Protokol za prijenos hiperteksta (HTTPS) je sigurnija verzija HTTP-a, protokola kojim se podaci šalju između vašeg preglednika i web stranice s kojom ste povezani.
To znači da je sva komunikacija između vašeg preglednika i LiveAgent-a enkriptirana, uključujući i vašu chat i email komunikaciju. Čak i da netko uspije upasti u konekciju, ne bi mogao dešifrirati nijedan podatak koji razmjenjujete s LiveAgent-om.
Ako imate samostalnu LiveAgent licencu, imate opciju postavljanja vlastitog SSL certifikata. SSL certifikat možete kupiti sa stranica kao što je Digicert.

More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Softver korisničke podrške za Web hosting industriju
Savjetuje se izgradnja vlastitog korisničkog portala povezanog s bazom znanja i najčešćim pitanjima kako bi se smanjio teret za podršku jer će klijenti moći samostalno pronaći odgovore. Agenti podrške mogu se usredotočiti na različite aspekte kako bi pružili osobniji pristup dok pomažu. Kombiniranjem više kanala za kontakt s klijentima prihodi će rasti.
Softver za korisničko iskustvo omogućuje tvrtkama unapređenje interakcija s klijentima putem alata poput tiketa za podršku, live chata, pozivnog centra, upravljanja društvenim medijima i baze znanja. LiveAgent je jedan od najboljih softvera koji se prilagođava različitim poslovnim modelima, nudi 24/7 korisničku podršku, besplatni probni period, te je najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima SMB-a u 2020. Tvrtke koje koriste LiveAgent ostvaruju veće prihode, a korisnici su zadovoljniji i vjerniji brendu. Registracija je moguća na web stranici, a postoji mogućnost odabira imena LiveAgent poddomene.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji integrira različite funkcionalnosti. Softver podržava i alternativne oblike plaćanja te se može prilagoditi potrebama korisnika. Podrška za softver je dostupna putem web portala, gdje korisnici mogu pronaći zapis izmjena, prijedloga i status sustava. LiveAgent je razvila tvrtka Quality Unit, a osim softvera za korisničku službu nude i VoIP telefonske sustave te sustave za upravljanje pritužbama. Softver sadrži funkcionalnosti kao što su samoposlužni softver, softver za upravljanje emailovima i pozivnim centrima. LiveAgent nudi i podršku za partnere, te je izrađen tako da olakša vođenje poslovanja.
Tražite alternativu za LiveHelpNow?
Korisnici su prešli s ZenDeska na LiveAgent zbog napredne automatizacije, korisničke podrške te mogućnosti slanja priloga putem maila. LiveAgent također ima chat uživo, baze podataka i podržava proračunske tablice. Cijena je pristupačna, a podrška dostupna 24/7. LiveAgent je dobivao pohvale zbog svojih značajki i funkcionalnosti koje su korisne za male tvrtke.