API (Application Programming Interface) je popis naredbi koje jedan softver može slati drugome. Zahvaljujući API-ju, možete ponovno spojiti nekoliko programa, alata te automatizirati mnogo zadataka i utjecati na njih. Dva različita softvera mogu izravno “komunicirati” preko API-ja.
Šaljite informacije sa svog LiveAgent računa ili na njega iz drugih aplikacija preko API-ja.
Dostupne LiveAgent API akcije:
- Dohvaćanje popisa kompanija
- Brisanje razgovora
- Stvaranje novih razgovora
- Registracija novih korisnika
- Dohvaćanje popisa odjela
- Uklanjanje unosa baze znanja
- Izvještaji o odjelima
- i još puno toga
Integrate LiveAgent with hundreds of tools
Want to connect your favorite tool with LiveAgent? No problem, just use Zapier. Try it today for free. No credit card required.
Izvori baze znanja
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.