Što je cilj?
Ponekad trebate obavijestiti sustav treće strane o novom zahtjevu za podršku ili važnoj promjeni zahtjeva za podršku (na primjer, novi odgovor u zahtjevu). Ciljevi su slični uvjetima.
Ovisno o uvjetima, možete izvršavati nekoliko zadataka bilo izravno u LiveAgent-u izvršavanjem pravila bilo u aplikacijama treće strane kroz API.
Frequently Asked Questions
Kako se određuje termin cilj?
Cilj je važan element koji vam omogućava mjerenje jesu li ostvareni planirani rezultati.
Koje su prednosti korištenja ciljeva?
Ciljevi vam omogućavaju procjenu uspješnosti kompanije u određenom području. Ciljevi trebaju biti mjerljivi, na taj način možete imati kvantitativnu analizu napretka.
Mogu li koristiti ciljeve u LiveAgent-u?
Možete koristiti ciljeve u LiveAgent-u. Oni vam omogućavaju procjenu je li kompanija ostvarila očekivane rezultate.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!