Become one with your team with Collaboration tools. Collaboration tools come either natively or via our integrations for various applications and software. LiveAgent comes packed with tools such as split tickets, tags, notes, internal tickets and much more. You can always take it a step further and integrate applications like Slack to further increase your workflow. Get creative and find out what you and your team need to do a better job.
Alati za suradnju nužni su za ujedinjeni tok rada unutar tima ili među različitim timovima. Pomoći će vam voditi brigu o komunikaciji, rješavati zahtjeve za podršku i još mnogo toga. Posebno su korisni timovima koji rade na udaljenim lokacijama ili različitim zemljama, ali čak i timovi koji rade zajedno mogu iskoristiti njihove prednosti i poboljšati svoj tok rada.
Collaboration tools come with LiveAgent but you can take it a step further with applications of various kind. Integrate Slack with LiveAgent to allow for better communication, take care of your email automation further with ActiveCampaign or even add some simple social media support with Instagram or Facebook. The choice is yours.
Free data migration? Say no more!
LiveAgent offers free data migration from the most popular help desk solutions out there. Ready to make the switch?
TeleCube + LiveAgent vodič za integraciju
TeleCube + LiveAgent vodič omogućuje tvrtkama besplatan telefonski sustav za upravljanje pozivima, porukama i faksom na jednom mjestu. Integracija pruža centralno upravljanje interakcijama s klijentima, povećanu kontrolu nad pozivima klijenata i optimizaciju operacija pozivnog centra.
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!