Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontaktne grupe

Što su kontaktne grupe?

Kontaktne grupe su skupine kupaca koji dijele nešto zajedničko. Zajednički bi mogli biti slični interesi, rad u istoj tvrtki, ista vremenska zona, govoriti istim jezikom, upotrebljavanje iste vrste proizvoda ili posjedovanje iste razine pretplate.

Kontaktne grupe

Što možete učiniti sa kontaktnim grupama?


Dodavanje kontakata u grupe omogućuje Vam segmentiranje kupaca, što olakšava upravljanje Vašom službom za pomoć. Stvaranje kontaktnih grupa također je izvrsno za marketing i prodaju, jer Vam omogućuje pružanje personaliziranijeg sadržaja za svaku grupu.

Grupe kontakata Vam omogućuju:

  • Sortirajte svoje poslovne kontakte
  • Dodajte više kontakata u jednu grupu
  • Dodijelite više kontaktnih grupa jednom kontaktu
  • Dodijelite određena pravila
  • Dodijelite posebna vremenska pravila
  • Dodijelite specifična SLA pravila
  • Pregledajte tikete, kontakte i tvrtke po kontaktnim grupama

Segment customers with ease

Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Kako kreirati kontaktne grupe u LiveAgent-u

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Kupce
  3. Kliknite na Kontaktne grupe
  4. Kliknite narančasti gumb Stvori
  5. Nazovite svoju korisničku grupu
  6. Odaberite boju teksta i boju pozadine za oznaku segmenta kupaca
  7. Kliknite Stvori
dodajte kontaktne grupe

Kako dodati korisnike u kontaktne grupe

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Kupce
  3. Odaberite kupce po Vašem izboru
  4. Pronađite polje Grupe i kliknite oznaku
  5. Odaberite grupu u koju ih želite dodati
  6. Kliknite “Sačuvaj”
dodavanje kontakata u grupe kontakata

Kako urediti ili izbrisati postojeće kontaktne grupe

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Kupce
  3. Kliknite na Kontaktne grupe
  4. Klikom na gumb za uređivanje odaberite kontaktnu grupu koju želite urediti
  5. Uredite naziv kontaktne grupe, boju oznake ili boju teksta
  6. Kliknite “Sačuvaj”
  7. Neobvezno: Odaberite kontakatnu grupu koju želite izbrisati klikom na gumb za brisanje
uređivanje kontaktne grupe

Kako mogu profitirati grupiranjem korisnika?

Poboljšan tijek rada

Kreiranje radnog tijeka sa usmjeravajućih tiketa koji uzimaju u obzir segmente kupaca vrlo je učinkovito i produktivno. Na primjer, usmjeravanjem tiketa od određenih grupa kupaca (poput VIP-a ili prodavača) ravno do njihovih odgovarajućih upravitelji računa, vi poboljšavate vrijeme odgovora, stopu riješenosti prvih kontakata, a prije svega korisničko zadovoljstvo. Također uklanjate bilo kakvu zabunu ili stagnaciju tiketa.

SLA prijava u Softver za korisničku podršku - LiveAgent

Povećana posvećenost

Korisničke grupe izvrsne su i za marketing i segmentaciju prodaje. Na primjer, možete stvoriti LiveAgent pravilo koje će slati jedinstveno personalizirane i unaprijed oblikovane e-poruke za praćenje svakoj korisničkoj grupi. Ovakve personalizirane poruke poboljšat će angažman kupaca, što će donijeti prihod i generirati veću prodaju. Prema Forbesu, 72% potrošača bavi se samo personaliziranim porukama.

Prilagođavanje predloška e-pošte
Prilagodljivi e-mail predlošci

Jednostavnije filtriranje tiketa

Grupe kupaca također Vam mogu pomoći u pronalaženju tiketa u univerzalnoj pristigloj pošti Vaše službe za pomoć. Uvijek je korisno imati alate koji olakšavaju filtriranje tiketa, jer se nećete morati sjećati određenih detalja o svakoj tiketi koju pokušavate pronaći. Umjesto toga, sve čega se morate sjetiti je njihova korisnička grupa, što situaciju znatno olakšava.

filtriranje kontaktnih grupa

Slučaj upotrebe: Korištenje kontaktnih grupa za brže odgovaranje VIP korisnicima

Recimo da želite stvoriti VIP grupu i prioritetno odgovoriti na njihove upite. Da biste to učinili, možete postaviti pravilo koje će aktivirati kad god jedan od tih određenih kupaca podnese tiketu. To možete učiniti usmjeravanjem njihovih tiketa do određenog odjela ili promjenom razine SLA, tako da Vaši agenti brže odgovaraju na njihove poruke. U oba slučaja morat ćete pronaći grupu kontakt u postavkama pravila.

sla kontaktna grupa

Izvori baze znanja

Ako želite saznati više o kontaktnim skupinama ili temama povezanim s kontaktnim skupinama, pogledajte našu bazu znanja, akademija , pojmovnik i webinar a > resursi. Ne zaboravite provjeriti naš blog i naš Predlošci e-pošte koje možete koristiti za slanje naših personaliziranih biltena e-pošte svojim kontaktnim grupama.

LiveAgent Product Tour

Jeste li spremni stvoriti jedinstvene kontaktne grupe?

Otkrijte kako je lako segmentirati kupce i pružiti personaliziranu uslugu s našimbesplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Nije potrebna kreditna kartica.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are contact groups?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Contact groups are segments of customers that share something in common. The commonality could be similar interests, working in the same company, being in the same timezone, speaking the same language, using the same types of products, or having the same subscription level tiers. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What can you do with contact groups?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Adding your contacts to groups enables you to segment your customers, making managing your help desk workflow easier. Creating contact groups is also great for marketing and sales, as it allows you to provide more personalized content for each group. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How can I benefit from grouping customers together?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Creating ticket routing workflows that take customer segments into account is highly effective and productive. For example, by routing tickets from specific customer groups (such as VIPs or resellers) straight to their respective account managers, you improve response times, first contact resolution rates, and above all, customer satisfaction. You also eliminate any confusion or ticket stagnation. ” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo