Navedite IP adrese posjetitelja u LiveAgent-u kojima želite zabraniti pristup kako biste ih spriječili da dosađuju vašim agentima.
Zabrana je primjenjiva na:
Chatovi Posjetitelj može vidjeti gumb za chat, ali ne može pokrenuti razgovor s dostupnim agentom. Isključeni posjetitelj može ostaviti izvan mrežnu poruku koja će automatski biti označena kao neželjeni sadržaj.
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Obrasci za kontakt Poruka koju putem obrasca za kontakt ostavi isključeni posjetitelj automatski će biti označena kao neželjeni sadržaj.
Pozivi Pozivi putem widgeta (gumba za poziv) bit će preusmjereni na govornu poštu (i označeni kao neželjeni sadržaj) ili će poziv odmah biti prekinut – u skladu s vašim IVR postavkama.
Prijedlozi/Objave na forumu Isključeni korisnici ne mogu se registrirati i objavljivati na forumu ili dodavati prijedloge s onih IP adresa kojima je zabranjen pristup.
Povijest zabrana – Spremljene informacije
- Datum zabrane (Kad je stupila na snagu)
- Valjanost (Vrijedi do)
- Isključena IP adresa
- Napomena koja sadrži razlog isključenja
- Zabranio/la (Ime agenta)
- ID tiketa
Kako dodati zabranu
- Prilikom razgovora s napornim posjetiteljem
- Dodajte zabranu u LiveAgent odjeljku Postavke/Zaštita
Resursi iz baze znanja
Email predlošci za zaključani sadržaj
The article discusses how to create email templates to improve marketing strategies and increase sales. It emphasizes the importance of gated or premium content, which is accessed by providing contact details. The purpose of gated content is to generate potential customers. Email templates for gated content are also provided. The article concludes by suggesting that a balance between free and gated content is important for a successful marketing strategy.
Kontrolni popis za sigurnost pozivnog centra
Tekst opisuje važnost podrške korisnicima kroz integriranje sigurnosnih politika i strategija sukladnosti u poslovanju. LiveAgent nudi pozivni centar za podršku klijentima, koji osigurava sigurnost podataka klijenata i omogućuje analizu govora i nadzor kvalitete pozivnog centra. Strategija diferencijacije kroz izvrsnu korisničku uslugu je ključna za zadržavanje klijenata i izvedbu agenata. Tekst također opisuje proces izrade LiveAgent upravljačke ploče.
LiveAgent nudi razna rješenja za korisničku službu, poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i sustava za upravljanje pritužbama. Također nude podršku za svoje korisnike putem portala za podršku, integracija i demo verzija. Poduzeće ima nagrade i certifikate te nudi affiliate program. Trenutno izrađuju LiveAgent upravljačku ploču za svoje korisnike.